Thomasine Skrevet 11. februar 2007 #1 Skrevet 11. februar 2007 Hver onsdag så jeg serien, men etter at den flyttet til søndager er det verre... Hva skjedde med kollegaen til Melinda? Hvordan døde hun? Fikk med meg at det var en flyulykke og at broren hennes var der, men hvorfor døde søsteren...:klø: Noen som kan oppdatere meg?
Gjest gjesta Skrevet 11. februar 2007 #2 Skrevet 11. februar 2007 det var søstra som var på flyet ikke broren.
Thomasine Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2007 Søstra?? :klø: Søstra til Andrea? Da har jeg virkelig falt av...:klø: I dagens episode var det da ikke snakk om noen søster? ...eller jeg fikk jo ikke sett hele, da... Ok. Men hvorfor døde Andrea? Hun satt ikke på flyet?
Gjest gjesta Skrevet 11. februar 2007 #4 Skrevet 11. februar 2007 nei det var Andrea som var på flyet ikke broen.
Thomasine Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. februar 2007 Skjønner ikke jeg... Var ikke Andrea på jobb da hun fikk høre at et fly var i ferd med å styrte, og broren var på vei til henne i det flyet??
Lillie Skrevet 11. februar 2007 #6 Skrevet 11. februar 2007 Andrea var ikke på flyet, men ble drept av flyet på vei til leiligheten til broren (hvis det ikke var hennes leilighet, husker ikke helt). Broren var ikke med det flyet likevel, men hadde egentlig tenkt til det.
aline Skrevet 11. februar 2007 #7 Skrevet 11. februar 2007 som Lillie sier, Andrea hørte om flyet som var på vei ned og at broren kanskje var på det og kjørte derfor til leiligheten hans for å prøve å finne ut om han var der og ikke på flyet. Mens hun kjørte til leiligheten ble hun drept av flyet som styrtet og døde av det. Andrea er altså død mens hennes bror som hun trodde var på flyet, lever. Andrea var ikke på flyet men ble truffet av det når det styrtet.
Thomasine Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 11. februar 2007 OK:) Synd, likte de to damene sammen...søt hun... Kanskje kommer hun tilbake på en eller annen måte... Som Melindas hjelper fra den andre siden... Takk for oppdateringene, jenter...
sacred Skrevet 13. februar 2007 #9 Skrevet 13. februar 2007 Ahaaaa, har ikke sett på det på lenge jeg, falt litt av etterhvert. Så ser Meldina Andrea som død nå da eller?
aline Skrevet 13. februar 2007 #10 Skrevet 13. februar 2007 Ahaaaa, har ikke sett på det på lenge jeg, falt litt av etterhvert. Så ser Meldina Andrea som død nå da eller? ← hun gjorde i den siste episoden, og hjalp henne inn i lyset, så nå er Andrea borte.
sacred Skrevet 13. februar 2007 #11 Skrevet 13. februar 2007 Skjønner, takk Søren, det skulle jeg likt å sett egentlig. Det må ha vært litt trist.
Lillie Skrevet 13. februar 2007 #12 Skrevet 13. februar 2007 Skjønner, takk Søren, det skulle jeg likt å sett egentlig. Det må ha vært litt trist. ← Ja, gjett om det var!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå