Prinsessepaien Skrevet 11. februar 2007 #1 Skrevet 11. februar 2007 Jeg foretrekker tiss, uansett hvilket kjønn det er... Synes liksom at penis og vagina blir så klinisk og kuk og fitte blir for grovt....
Snøkule Skrevet 11. februar 2007 #3 Skrevet 11. februar 2007 Jeg har ikke noe fast kallenavn på hverken det ene eller det andre jeg. Kontekstavhengig. Sitter ikke hos legen og forteller at jeg har sopp i fitta liksom, og sier heller ikke til kjæresten min at jeg vil at han skal slikke meg i vaginaen...
Gjest gjesta Skrevet 11. februar 2007 #5 Skrevet 11. februar 2007 jeg kaller den for per pål og espen akseladen
Snøkule Skrevet 11. februar 2007 #6 Skrevet 11. februar 2007 jeg kaller den for per pål og espen akseladen ← Har den 3 hoder?
Wildy Skrevet 11. februar 2007 #7 Skrevet 11. februar 2007 Fitte liker jeg ikke noe særlig, alt for mye skjellsord. Høne og mus blir litt merkelig, hvor er Dyrebeskytelsen? Blomst? "kom og plukk min fiol..." Urgh.... Himmelporten/jadeporten osv ... halloooo... det er da for fan ikke et byggverk! Vagina? Er sjelden jeg snakker kun om sjeden min, må være hos legen i såfall. Tissen? Tja... men det er jo andre ting som skjer der nede enn bare å kvitte seg med urin,da. Underlivet? Dekker det meste, ikke for klinisk eller vulgært, så det er greit nok til daglitale. Penis? Helt greit. Kuk blir litt vulgært,men er på ingen måte like mye skjellsord som "fitte".
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2007 #9 Skrevet 11. februar 2007 Jeg foretrekker tiss, uansett hvilket kjønn det er... Synes liksom at penis og vagina blir så klinisk og kuk og fitte blir for grovt.... ← Alt annet enn "tiss" kan du si. Tiss handler om urin, og jeg trodde ikke det var noen over 11 år som brukte det begrepet. Tiss er totalt turnoff.
Cronos Skrevet 12. februar 2007 #10 Skrevet 12. februar 2007 Alt annet enn "tiss" kan du si. Tiss handler om urin, og jeg trodde ikke det var noen over 11 år som brukte det begrepet. Tiss er totalt turnoff. ← Helt enig! Tiss er forebeholdt barn. Jeg har ingen tiss, jeg har en #%¤@"/ !!
Nelle Skrevet 12. februar 2007 #11 Skrevet 12. februar 2007 Helt enig! Tiss er forebeholdt barn. Jeg har ingen tiss, jeg har en #%¤@"/ !! ← Helt enig. Pikk og fitte funker supert, overfor en eventuell lege blir det underlivet/penis. Alt annet er totalt turnoff, og særlig under sex.
Bettan* Skrevet 13. februar 2007 #12 Skrevet 13. februar 2007 Vel, jeg har ordre om å alltid være nybarbert på fitta så den er i den tilstanden han ønsker å finne den når han vil ha kos..... så det er vel liten tvil om benevnelsen her i huset
Gjest Eir Skrevet 13. februar 2007 #13 Skrevet 13. februar 2007 Jeg synes pikk og fitte fungerer fint i seksuell sammenhen og til hjemmebruk. (Eventuelt lokale dialketord i samme sjanger.) Hos legen bruker jeg ord som skjede og penis.
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2007 #14 Skrevet 13. februar 2007 Vel, jeg har ordre om å alltid være nybarbert på fitta så den er i den tilstanden han ønsker å finne den når han vil ha kos..... så det er vel liten tvil om benevnelsen her i huset ← Pussig at noen har rett til å gi slike ordrer, og i tillegg at noen utfører ordrene.
Bettan* Skrevet 13. februar 2007 #15 Skrevet 13. februar 2007 Pussig at noen har rett til å gi slike ordrer, og i tillegg at noen utfører ordrene. ← Nei da, det er ikke noe pussig med det, jeg følger bare reglene jeg (er sub) og når han ber meg om å innta posisjonen for inspeksjon, så er det best for meg at fitta er glattbarbert og i orden etter hans krav. Ellers vanker det straff....
Varda Skrevet 13. februar 2007 #16 Skrevet 13. februar 2007 Pikk, mus og fitte. Synest det er greit å kunne kalle spade for en spade.
Trampe Skrevet 13. februar 2007 #17 Skrevet 13. februar 2007 Tiss er noe som kommer ut, ikke det det kommer ut av. Det er for meg barnslig, ekkelt - totalt turnoff. Jeg kaller hans for kuk. Min har mange navn, jeg snakker egentlig aldri om den selv, men han bruker mest mus tror jeg..
Gjest gjesta Skrevet 13. februar 2007 #18 Skrevet 13. februar 2007 Har den 3 hoder? ← Nei jeg har bare gitt den et veldig langt navn. Siden den er så kort så synes jeg den fortjente et langt navn
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2007 #20 Skrevet 13. februar 2007 I det hele tatt, jenter som nevner selve ordet utenom i seksualakten, evt hos legen, er ganske turn-off. Syns jeg da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå