Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid vært sløv med å fjerne sminke før trening, men nå har jeg bestemt meg for å skjerpe meg. (Og også å faktisk komme i gang med trening igjen! :ler: ) I den forbindelse lurer jeg på hva folk bruker til å fjerne sminke før trening. Jeg har nokså sensitiv hud, og er strålende fornøyd med den hudpleien jeg bruker nå. Men det finnes ingen sminkefjerninsservietter eller lignende i serien. Tror ikke jeg kommer til å gidde å kjøre "full pakke" med rensemelk og sånt når jeg trener etter jobb - det må være et lavterskel-produkt. Noen som har gode forslag?

Hva annet har dere i treningsbagen? Jeg hater å dusje på treningssenteret, så jeg har ikke med dusjsåpe og sånt, det tar jeg heller hjemme. (Kanskje dette endrer seg når jeg bytter til treningssenter med damprom og kaldkulp i garderoben! :sjarmor: ) Men jeg har med meg deodorant, leppepomade, håndkrem og noen Asan våtservietter i tilfelle. Jeg ser ikke ut etter trening uansett, så jeg går hjem rød og svett heller enn å *prøve* å dekke det med sminke. Så dusjer jeg og ordner meg der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor fjerne sminke før trening? :klø:

Det har aldri jeg gjort.

Men sånn på generelt grunnlag så liker jeg Simple renseservietter. Funker på all sminke!

Skrevet

Jeg fjerner ikke make up'en før trening.. Den fjerner jeg etterpå og tar så på ny. :sminkedokke: Vil jo ta meg bra ut, kunne jo hende drømme prinsen kom..og da står ikke jeg skabbete og usminket og svetter.

Har med i bagen;

*håndkle

*lite håndkle til treningen

*drikkeflaske

*shampoo og balsam

*ansiktsrens

*dusje såpe til kroppen

*intimsåpe

*bodylotion

*deodorant

*ansiktskrem

*make up

*parfyme

*hårbørste

*undertøy

*sokker

*klær

Skal jeg dusje hjemme etter treningen har jeg bare med håndkle til treningen og drikkeflaske

:sminkedokke:

Skrevet
Hvorfor fjerne sminke før trening? :klø:

Det har aldri jeg gjort.

Men sånn på generelt grunnlag så liker jeg Simple renseservietter. Funker på all sminke!

Jeg ser helt tydelig på min hud at jeg får mer kviser hvis jeg trener med sminke - det handler vel om at porene tettes litt, vil jeg tro, selv om jeg bruker ID-sminke. Blir jo litt møkk gjennom arbeidsdagen også, særlig når jeg bor, jobber og trener i Oslo sentrum. Det er sikkert litt individuelt hvor mye det har å si. :)

Simple har jeg prøvd før en gang jeg var på ferie, og de reagerte jeg dessverre på... :sjenert:

Lola83: Drømmeprinsen har jeg allerede funnet, så akkurat det gidder jeg ikke å tenke på. ;)

Skrevet

Jeg fjerne alltid foundation og evt pudder for trening(jeg som blir knalle rod i trynet,og svetter)Ikke sa lekkert o la det renne foundation liksom...

Men levner min vannfaste maskara po.Fra lancome.

I treningsbagen har jeg det meste man trenger.

Dusjkrem

shampo

balsam

fuktighetskrem

(barberhovel)

ansiktkrem

make-up

deodorant

parfyme

undertoy

Harborste

ja,det var vel det meste.

en myk sykkelsete(til spinning)

2 handuk

drikkeflaske

Mp3 player

Puls/kcal klokke

Skrevet

Jeg dusjer alltid hjemme (bor rett ved treningssenteret), så jeg har ikke med noe annet enn det jeg trenger for å trene (klær, sko, drikkeflaske og et lite håndkle).

Trodde ikke barbering var lov på treningssentre jeg, og det synes jeg uansett man kan ta hjemme...

(barberhovel)

Skrevet
Jeg dusjer alltid hjemme (bor rett ved treningssenteret), så jeg har ikke med noe annet enn det jeg trenger for å trene (klær, sko, drikkeflaske og et lite håndkle).

Trodde ikke barbering var lov på treningssentre jeg, og det synes jeg uansett man kan ta hjemme...

Jeg veit.bruker den sjelden po treningsenteret.Men man vet aldri.har faktisk hatt brukt for den et par ganger.Spesielt nar man trener om morgen,ops,noen smahar under arma,ikke lekkert nei:)

Skrevet (endret)

Jeg trener nesten hver dag, 2 ganger i uken FØR skole+jobb, 2 ganger etter..

når jeg trenger før drar jeg uten sminke og sminker meg etter trening..

når jeg trener etter, trener jeg fint med sminken jeg har på meg..har aldri opplevd "rennende" foundation" osv..høres ut som om dere bruker et svært tungt foundation? :legrine:

Jeg har alltid dette i baggen:

- Stort badehåndkle

- lite håndkle til treningen

- stor drikkeflaske

- dusjsåpe, shampoo og balsam

- Noen ganger har jeg med ansiktsvask.

-dusje såpe til kroppen

- deodorant

- ansiktskrem+ bodylotion

- make up(har sm regel alltid med alt..foundation, pudder..solpudder..eyeliner..mascara...rouge...skygger osv..så bruker jeg det jeg føler for.

- Hårføner+ stylingsprodukter..hårbørste

-parfyme

- hårbørste

- undertøy, sokker og klær

- Hengelås

- Sykkelhansker, svettebånd.

Har en egen toalett mappe med egen sminke for trening, så da går det lettere, har liksom alltid det klært..veldig greit!

Til deg som nevnte barberhøvel..ÆSJ, for noen dager siden stod det en dame å barberte seg i dusjen..hun var ganske rask ut, og etter henne lå det igjen masse hår..(du gjør sikkert ikke dette..høres bare litt merkelig ut).

Endret av FashionySara
Skrevet (endret)

Jeg sliter med å få plass til alt jeg skal ha med meg. Trener noen dager før jobb/noen dager etter jobb.

Har med

- Et stort badehåndkle

- Et lite badehåndkle til trening.

- Drikkeflaske

- Pulsklokke (ikke hver gang)

- Treningstøy

- Joggesko

- Rene sokker og undertøy

- Shampo/balsam

- Sminke

- Hårbørste og stylingprodukter

- Hårkur (noen ganger, bruker den i badstuen)

- En banan til å spise etter trening.

- Bodylotion og ansikts/øye krem.

- Fotkrem og ansiktsrens.

Uff ikke rart jeg syntes det er mye å bære med seg.

Barbering gjør jeg hjemme, syntes ikke det bør gjøres noe annet sted :sjenert:

Endret av Miracl3
Skrevet

Jeg trener alltid på ettermiddagen/kvelden, så gidder ikke ha med meg mer enn nødvendig. Skal rett hjem etterpå uansett.

Har med:

- Treningstøy/sko

- Drikkeflaske

- Dusjsåpe + shampo/balsam

- Håndkle

- Deo

- Hårbørste

- Ren truse/sokker

Og når jeg husker det har jeg med en frukt til etter trening.

Skrevet

[

Til deg som nevnte barberhøvel..ÆSJ, for noen dager siden stod det en dame å barberte seg i dusjen..hun var ganske rask ut, og etter henne lå det igjen masse hår..(du gjør sikkert ikke dette..høres bare litt merkelig ut).

Skrevet

jeg fjerner ikke sminken før trening når jeg trener på ettermiddag/etter jobb, da tar jeg treningsbagen med:

-sko

-drikkeflaske

-medlemskort

under armen og freser av gårde, har ikke på meg sminke som endrer hudfargen min, så ikkeno renner av her, har heller ikke merket noe til kviser el pga det, bruker bare ID pudder, så det er lite på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...