Gjest Haballa Skrevet 20. februar 2003 #1 Skrevet 20. februar 2003 Tror dere at hun er gravid eller ikke???? 1) Hun tok test ca 30 dager etter vi hadde sex og den viste ikke gravid 2 ) Jeg fant bind med blod på badet og eg vet at det er hennes. 3 ) Hun sier at hun er gravid 4 ) Hun skulle nå vært 16 uker på vei men ingen tegn til rund mage, hun er bare litt lubben
Gjest tobarns mor ikke innlogg Skrevet 20. februar 2003 #4 Skrevet 20. februar 2003 Hun tok test ca 30 dager etter vi hadde sex og den viste ikke gravid HA HA HA HA Er det deg selv du skriver om?
Gjest tobarns mor ikke innlogg Skrevet 20. februar 2003 #5 Skrevet 20. februar 2003 Åå :o :o :o Du er typen?? Jeg er så vant at det er som oftest kvinner her.
Trebarnsmor Skrevet 20. februar 2003 #6 Skrevet 20. februar 2003 Nei hun er ikke gravid. Hun har løyet for deg for å beholde deg.Eller for å gjøre seg interessant. Du burde snakke med henne.' Hvis hun sier at hun er 16 uker på vei og har ikke fått mage og du har funnet et blodig bind...ja da har dere et problem. Jeg synes det virker merkelig. Har dere hatt noen problemer som gjør at hun lyger slik for å beholde deg? Hvor lenge kan hun egentlig holde på med denne løgnen.Det er jo en begrenset tid hun kan holde på.Jeg synes det er utrolig viktig at du forteller henne at du vet om det bindet. Du vet vel at det er noen damer som har mensen hver måned selv om de er gravid? Be henne om å ta en test med deg (eller vise deg testen etterpå)slik at du kan også "bli vant" med tanken at dere venter et barn.Eller kjøp en test til henne,og nevn det at den forrige var negativ og det må bli oppklart at hun er gravid.Dermed får jo du "bevis" om dette er tillfelle.Det er jo en måte å gjøre det på.Går hun til svangerskapskontroll?Har hun fått innkallelse til ultralyd? Si til henne at du vil være med på svangerskapskontroll. Det er jo vanlig at menn er med.Min mann har vært med meg hver gang.Hvis hun er gravid,skal hun da på ultralyd om ca.1 mnd. Jeg er i 16 uke,neste uke.Magen min er svær.Og jeg kjenner liv. Jeg skal på UL om 4 uker. Uansett,damen kan jo ikke holde på å lyge om dette.Det er vel best for deg å finne ut tenker jeg. Du føler deg vel veldig forvirret. Finn ut av dette.Det går nok bra skal du se.Lykke til Ps:Sorry at jeg trodde du var henne. Det er jo litt morsomt å tenke på da.For en tabbe....
Gjest eminel Skrevet 20. februar 2003 #7 Skrevet 20. februar 2003 She's fooling you.... :o I 4. måned skal jo magen begynne å vise også
Murvel Skrevet 20. februar 2003 #8 Skrevet 20. februar 2003 :o Tror nok du bør stille henne noen velvalgte spørsmål, ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå