Gå til innhold

pris Dermalogica Skin hydration booster

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vurderer å kjøpe dette produktet fra Strawberrynet, men det koster jo over 300 kr, så jeg må regne med litt styr og toll selv om jeg vet det kan refunderes. Det jeg lurer på er om prisforskjellen om jeg kjøper hos hudpleier i stedet likevel er stor nok til at jeg skal ta meg bryet med å bestille fra nett? Hva koster det her i landet?

Endret av sitrus
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De produktene jeg har sett på koster ofte nesten dobbelt så mye hos hudpleier i forhold til strawberrynet, men har ikke sjekket denne.

Skrevet

Den koster 700 i følge skinshop.no.

Så det er jo absolutt litt å spare, selv med 90 kroner til posten og moms.

Skrevet

Og siden de betaler tilbake mums så hadde ikke jeg vært i tvil. Har scanner her hjemme så sendte bare en mail til de sist jeg handlet. Fikk lynraskt og kjempehyggelig svar fra dem. :)

Skrevet

Takk for svar! Ja, da blir det jo endel å spare, når forskjellene er såpass.

Skrevet
Den koster 700 i følge skinshop.no.

Så det er jo absolutt litt å spare, selv med 90 kroner til posten og moms.

Ja, altså for å presisere så stod det på siden at man sparer 70 kroner på å kjøpe hos dem, hvor konsentratet kostet 628, altså 700 hos hudpleier. Du kan altså kjøpe i norsk nettbutikk og spare 70-80 kroner på hudpleierprisen, som Nemesis sier.

Jeg hadde ikke vært i tvil iallfall, har selv bestilt fra SN for noen uker siden.

Skrevet
http://www.minhud.no/customer/home.php?cat=456

Der koster den 620. Jeg skal kjøpe den der og ikke på SN. Synes det er like greit, selv om du sparer en hundrelapp ca på å kjøpe den på SN når tollbehandling og moms er betalt.

Du sparer jo mer enn en hundrelapp da, strawberrynet betaler tilbake momsen.

Skrevet

Ja viss du krever pengene tilbake fra SN ja, noe som ikke jeg får meg til å gjøre.

Skrevet

Selv om det står på sidene deres at de gjør det? Jeg hadde ikke gjort det hvis ikke det var for at det stod svart på hvitt på sidene. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...