Gjest sitrus Skrevet 11. februar 2007 #1 Skrevet 11. februar 2007 (endret) Vurderer å kjøpe dette produktet fra Strawberrynet, men det koster jo over 300 kr, så jeg må regne med litt styr og toll selv om jeg vet det kan refunderes. Det jeg lurer på er om prisforskjellen om jeg kjøper hos hudpleier i stedet likevel er stor nok til at jeg skal ta meg bryet med å bestille fra nett? Hva koster det her i landet? Endret 11. februar 2007 av sitrus
Arwen Skrevet 11. februar 2007 #2 Skrevet 11. februar 2007 De produktene jeg har sett på koster ofte nesten dobbelt så mye hos hudpleier i forhold til strawberrynet, men har ikke sjekket denne.
Scheherazade Skrevet 11. februar 2007 #4 Skrevet 11. februar 2007 Den koster 700 i følge skinshop.no. Så det er jo absolutt litt å spare, selv med 90 kroner til posten og moms.
Arwen Skrevet 11. februar 2007 #5 Skrevet 11. februar 2007 Og siden de betaler tilbake mums så hadde ikke jeg vært i tvil. Har scanner her hjemme så sendte bare en mail til de sist jeg handlet. Fikk lynraskt og kjempehyggelig svar fra dem.
Gjest sitrus Skrevet 11. februar 2007 #6 Skrevet 11. februar 2007 Takk for svar! Ja, da blir det jo endel å spare, når forskjellene er såpass.
Nemesis Skrevet 11. februar 2007 #7 Skrevet 11. februar 2007 http://www.minhud.no/customer/home.php?cat=456 Der koster den 620. Jeg skal kjøpe den der og ikke på SN. Synes det er like greit, selv om du sparer en hundrelapp ca på å kjøpe den på SN når tollbehandling og moms er betalt.
Scheherazade Skrevet 11. februar 2007 #8 Skrevet 11. februar 2007 Den koster 700 i følge skinshop.no. Så det er jo absolutt litt å spare, selv med 90 kroner til posten og moms. ← Ja, altså for å presisere så stod det på siden at man sparer 70 kroner på å kjøpe hos dem, hvor konsentratet kostet 628, altså 700 hos hudpleier. Du kan altså kjøpe i norsk nettbutikk og spare 70-80 kroner på hudpleierprisen, som Nemesis sier. Jeg hadde ikke vært i tvil iallfall, har selv bestilt fra SN for noen uker siden.
Arwen Skrevet 12. februar 2007 #9 Skrevet 12. februar 2007 http://www.minhud.no/customer/home.php?cat=456 Der koster den 620. Jeg skal kjøpe den der og ikke på SN. Synes det er like greit, selv om du sparer en hundrelapp ca på å kjøpe den på SN når tollbehandling og moms er betalt. ← Du sparer jo mer enn en hundrelapp da, strawberrynet betaler tilbake momsen.
Nemesis Skrevet 12. februar 2007 #10 Skrevet 12. februar 2007 Ja viss du krever pengene tilbake fra SN ja, noe som ikke jeg får meg til å gjøre.
Arwen Skrevet 12. februar 2007 #11 Skrevet 12. februar 2007 Selv om det står på sidene deres at de gjør det? Jeg hadde ikke gjort det hvis ikke det var for at det stod svart på hvitt på sidene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå