Gjest Anonymous Skrevet 27. mars 2002 #1 Del Skrevet 27. mars 2002 samboeren min har gjort det slutt etter en del år. vi bor ennå sammen inntil vi får solgt.jeg syns plutselig jeg finner så mange feil med han etter bruddet. han er barnslig. klarer ikke innse egne feil og er veldig flink å påpeke mine. jeg syns han mangler mye empati også. dessuten er han ikke noe god samtalepartner. såp på en måte er jeg glad det ble slutt. han forteller meg ofte at jeg er syk og har store problemer. noe jeg finner svært sårende. han kritiserer ofte måten jeg behandler vår sønn, noe jeg ikke syns noe særlig om. jeg lurer på om jeg har vært blind. eller om det er ting som har kommet tydeligere fram. hva tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zafir Skrevet 27. mars 2002 #2 Del Skrevet 27. mars 2002 Hei Jeg tror ikke du har vært blind, men når man er glad i en annen så aksepterer man lettere nykker og feil ved partneren sin. Så kanskje det betyr at du er kommet over han, gått videre i livet...? Klem fra 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kallisticat Skrevet 27. mars 2002 #3 Del Skrevet 27. mars 2002 Kjærlighet gjør blind...og det er faktisk MYE sant i akkurat det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus Skrevet 28. mars 2002 #4 Del Skrevet 28. mars 2002 Hei... JA, du har tydeligvis vært litt blind for hans "sanne karakter", men dette er visst ganske vanlig har jeg forstått etterhvert... Men i tillegg til dette opplever du han muligens på det verste nå, siden det er slutt mellom dere-og dere fortsatt lever sammen !!! Deres situasjon tror jeg er svært usunn. Kom deg ut av det 100% !!! Lykke til. Vennlig fra Venus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå