Mona32 Skrevet 11. februar 2007 #1 Skrevet 11. februar 2007 Ser at Jysk selger rimelige vitrineskap og sjenker i oljet eik. Jysk er jo kjent for at produktene de har er i noe "varierende" kvalitet... Er det noen som jar noe kjennskap til Liva? Er det noe å bruke penger på?
Gjest Deception Skrevet 11. februar 2007 #2 Skrevet 11. februar 2007 Jeg tror det er i den serien vi kjøpte tv-benk, og makan til dårlig kvalitet skal du lete lenge etter. Sambo klarte å lage hull i den ene siden under montering, til tross for at han var forsiktig. Det er ikke i heltre eik, noen deler er i finer, og det var en slik side som gav etter.
Binke Skrevet 11. februar 2007 #3 Skrevet 11. februar 2007 Vi har sofabord (salongbord) i Liva-serien. Billig, og kvaliteten er deretter. Bordplaten har buet seg, slik at bordet er lavere på midten enn i ytterkantene. Hvis du skal kjøpe møbler du satser på å ha en stund, ville jeg ikke valgt Liva. For oss synes jeg det er greit nok. Ikke noe bord vi er redd for å få riper i akkurat, og det er jo greit når man har småbarn.
Cr@sh Skrevet 11. februar 2007 #4 Skrevet 11. februar 2007 Vi er fornøyde med våre Liva-produkter; salongbord, sjenk og vitrineskap. Men nå forventet vi heller ikke at det skulle være like bra som produkter til tre ganger så høy pris. Vi syntes det er ypperlig nå som vi har barn, og det blir herjet en del rundt i stua... Men hadde vi hatt store barn og veldig god råd hadde vi nok valgt andre alternativer... Vi har forøvrig ikke opplevd noe av det som de andre brukerne over her har nevnt, og er generelt fornøyd med møblene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå