Mrs. B Skrevet 11. februar 2007 #1 Skrevet 11. februar 2007 Vurderer å bestille deler fra dette settet (se link) og lurer på om noen her kanskje har kjøpt det og kan si noe om kvaliteten og finishen? Skal bestille i eik. http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage...SearchBackLink=
Kosemose Skrevet 11. februar 2007 #2 Skrevet 11. februar 2007 (endret) ??? Endret 21. mars 2007 av Kosemose
Mrs. B Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2007 Det er ikke hele settet til den prisen som står på linken, så sååå billig er det ikke. Den prisen er bare for en del. Totalt kommer det på drøyt 1100 kr. (Hvis ikke du synes dét var ekstremt billig også da).
Merneith Skrevet 11. februar 2007 #4 Skrevet 11. februar 2007 Det var jo fint Tror neppe at Ellos har dårligere kvalitet enn IKEA eller Bohus. Prismessig så er det jo nærmere Bohus enn IKEA.
Devana Skrevet 11. februar 2007 #5 Skrevet 11. februar 2007 Jeg har kjøpt flere typer møbler på ellos og de har hatt bra kvalitet ihvertfall.
Mrs. B Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. februar 2007 Jeg har kjøpt flere typer møbler på ellos og de har hatt bra kvalitet ihvertfall. ← Siden du har kjøpt møbler der før.. vet du hvordan det er med møbler om man likevel ikke synes de passer inn/er fine? Kan man pakke de inn igjen og returnere de sånn som med klær? (Tenker at det kanskje er vanskeligere med møbler pga emballasjen..)
Devana Skrevet 11. februar 2007 #7 Skrevet 11. februar 2007 Siden du har kjøpt møbler der før.. vet du hvordan det er med møbler om man likevel ikke synes de passer inn/er fine? Kan man pakke de inn igjen og returnere de sånn som med klær? (Tenker at det kanskje er vanskeligere med møbler pga emballasjen..) ← Det er jeg ikke sikker på...Jeg har alltid vært fornøyd så jeg har ikke trengt å tenke på det, men returretten gjelder vel med møbler også tror jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå