Gjest A. Caron Skrevet 7. november 2009 #41 Skrevet 7. november 2009 Med mindre gutten/jenta har snakket med partneren på forhånd om at dette er greit, så ser jeg også på det som en form for voldtekt. Hadde jeg våknet av at kjæresten min var godt i gang med å knulle meg hadde jeg blitt rasende. En ting er om kjæresten klår, men jeg vil ikke våkne av at han humper på meg. Det er da det samme om det er gutt eller jente som gjør det. Men det er jo èn forskjell. Gutter har ofte morrabrød og er kåte på morgenen, mens de fleste jenter verken er våte eller kåte når de våkner. Derfor innbiller jeg meg at det vil være verre for jenta å bli søvnknulla enn gutten. Makan til tøvpreik og primadonnanykker har jeg sjelden sett... Skal nå alt prates opp og ned og avtalefestes ned til minste detalj da? Hvor ble det av spontaniteten, impulsiviteten? Jeg har da enda til gode å oppleve at damene jeg har vært (og er) sammen med har reagert med raseri og beskyldt meg for voldtekt når jeg har penetrert de mens de enda sov... Tvert imot har de reagert med godlyder og alle tegn på velbehag, helt til de har våkna og blitt helt og fullt med på akten. Og "de fleste jenter er verken våte eller kåte når de våkner"??? Hvor i herrens navn har du dette fra? Du kan jaggu ikke være særlig "dreven", det er i allefall tydelig, ellers er du svært ung og uerfaren. Uansett, du må gjerne ha holdningene dine i fred for min del, men kom ikke å påstå at dette er voldtekt, det er som en annen sa et direkte misbruk av et ellers alvorlig ord!
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2009 #42 Skrevet 7. november 2009 ELSKER når kjæresten min vekker meg med å ta og kose på meg! Våkner jo LENGE før han i det hele tatt får vurdert å stappa den inn
Gjest A. Caron Skrevet 7. november 2009 #43 Skrevet 7. november 2009 Tilbake til emnet! :D Jeg synes det er et fantastisk deilig spesialtilfelle når man har hatt sex en gang, og man som meg ikke går og vasker seg, men blir liggende våt og full av sperm (!). Da er det kjempedeilig å våkne av at han er i gang på nytt...det er jeg nemlig alltid interessert i, men vet at han trenger å sove litt for å komme seg igjen. Og når han så er klar, ser jeg ingen grunn til at han skal kaste bort tid på å vekke meg Du vet det, at majoriteten av bertene her på KG er hva jeg vil kalle psykelig, overdrevent opptatt av hygiene, og skal helst være nydusjet, renskrubbet og sminket bare for å gå i postkassen. Det samme gjelder selvsagt også ifbm sex... Hva tror du de tenker om det du skriver? "åhh gid a meg, klarer du virkelig å sove uten å dusje og renskrubbe deg så du er sikker på at selv den siste sædcellen er på vei ned sluket, ææææsjameg ass, hadde aldri jeg klart ass...." Vi som har et avslappet forhold til denslags kan heller konsentrere oss om å nyte kroppen og dens væsker, og slipper å få hysterisk anfall av det naturligste vår herre har gitt oss. Stå på, det gjør jeg/vi også
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2009 #44 Skrevet 7. november 2009 Kan noen seriøst sett kalle det voldtekt dersom KJÆRESTEN/SAMBOEREN/MANNEN din vekker deg med å stikke staken i deg midt på natten? HÆHÆHÆHÆHÆHÆHÆHÆH! UNNSKYLD MEG, men.......... Ikke rart at man lurer på hvordan en skal definere ordet voldtekt og granske "offeret" i slike voldektssaker. JA, den var godt på kanten sagt av meg, men ærlig talt:
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2009 #45 Skrevet 7. november 2009 Kan noen seriøst sett kalle det voldtekt dersom KJÆRESTEN/SAMBOEREN/MANNEN din vekker deg med å stikke staken i deg midt på natten? HÆHÆHÆHÆHÆHÆHÆHÆH! UNNSKYLD MEG, men.......... Ikke rart at man lurer på hvordan en skal definere ordet voldtekt og granske "offeret" i slike voldektssaker. JA, den var godt på kanten sagt av meg, men ærlig talt: Så om kjæreste/samboer/mann tvinger deg til sex, er det ikke overgrep fordi det er kjæreste/samboer/mann?
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2009 #46 Skrevet 7. november 2009 Så om kjæreste/samboer/mann tvinger deg til sex, er det ikke overgrep fordi det er kjæreste/samboer/mann? Jeg skrev da ikke noe om tvang? Jeg refererte til at tidligere i tråden er det folk som ville kaldt det voldekt eller voldektsforsøk. Klart, om du våkner av at mannen driver og humper på deg, og du sier NEI, og han ikke fjerner seg, ja faen heller da fortjener han å krepere. Jeg mener det er å overdrive å kalle det voldekt for noe han mest sannsynlig gjorde for begges nytelse. Er du med?
Gjest Gjest_Sarah_* Skrevet 7. november 2009 #47 Skrevet 7. november 2009 Har mange ganger våknet av at kjæresten slikker eller fingrer meg... Omtrent hver gang han våkner før meg og har tid, men han har aldri knullet meg i søvne. Jeg sover VELDIG tungt, så jeg våkner vanligvis ikke av det før han går inn for å vekke meg. Og da har han ofte holdt på en stund, og jeg er skikkelig kåt når jeg våkner... For meg finnes det ihvertfall ikke noen bedre måte å blir vekket på! Syns også det er herlig å vite at han er så kåt på meg at han vil gi meg oralsex selv om jeg hverken er nyvaska eller "til stede" for å nyte det selv
lille rotta Skrevet 7. november 2009 #48 Skrevet 7. november 2009 Jeg ELSKER når kjæresten min vekker meg på den måten. Er superkåt og helt vill når jeg våkner ordentlig. Og det hender at vi har sex midt på natten, hvor begge er så trøtte at vi ikke vet om det er en drøm eller virkelighet. Og det er så deeeeiiilig!! Vi snakker ikke om det på forhånd. Man må o være litt spontane Å kalle det for voldtekt når du blir vekket av at kjæresten koser med deg, mener jeg er å dra det laaaangt over streken. Man kjenner vel kjæresten sin så godt at man vet hva han/hun liker/ikke liker. Hadde en ONS gjort dette, ville jeg heller ikke se på det som voldtekt, hvis han ikke hadde tvunget meg til noe.
Gjest Frid Skrevet 7. november 2009 #49 Skrevet 7. november 2009 (endret) . Endret 18. november 2009 av Frid
Gjest luelle Skrevet 7. november 2009 #50 Skrevet 7. november 2009 hmmm jeg har en vri på det spr... min eks-samboer begynte å tafse om natten slik at jeg våknet av det, og jeg ble kåt, og da vi hadde begynt å ha sex, så våknet han plutselig!! så jeg ble altså forført av en mann som sov - litt drøyt
Trillrund Skrevet 7. november 2009 #51 Skrevet 7. november 2009 (endret) Å ja, frømmer om dette... Er ofte veldig kåt når jeg våkner, så hvis typen har lyst til å begynne mens jeg sover, er det fritt frem... Ingen bedre måte å våkne på! Har skjedd noen ganger, men altfor sjelden!!!!! Kommer aldri til å kalle det et overgrep, for jeg har oppfordret han til å ta initiativ og kontroll og når han gjør det, blir jeg ekstra tent. Endret 7. november 2009 av Trillrund
magic-lulu Skrevet 7. november 2009 #52 Skrevet 7. november 2009 Det syns jeg også Ingenting slår en kåt kjæreste som kommer til sengs Ja, altså..Hvis man vender om situasjonen...At dama rir mannen...Det var faktisk fantastisk deilig! Men det artige var jo at i dag mårres da jeg spurte typen om han syns det...så fikk han seg et sjokk. Han sov nemlig...Men ble tydeligvis opphisset av hva jeg gjorde. Da fikk jeg meg et morrabrød også! hihihi....
felgen Skrevet 7. november 2009 #53 Skrevet 7. november 2009 Det syns jeg er helt topp. Jeg har alltid lyst på mannen min, og å bli vekket på den måten er kjempefint!
Elisabeth82 Skrevet 7. november 2009 #54 Skrevet 7. november 2009 Da hadde jeg rett og slett følt meg voldtatt. Hadde likt det. Håper at han en gang gjør det, men har aldri skjedd.. *sukk*
Minttu Skrevet 7. november 2009 #55 Skrevet 7. november 2009 Om kjære bestemmer seg for å ha sex med meg, og jeg sover, så gjør det meg ingenting så lenge jeg ikke må opp tidlig! Han har gjort det før, og det gjør meg ingenting om han gjør det igjen Det er kjæresten min, så jeg ser ikke på det som voldtekt i det hele tatt! Om en fremmed,eller noen jeg ikke vil ha noe med å gjøre, hopper oppå meg og tvinger meg til sex, da ser jeg på det som voldtekt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå