Gjest Gjest_may_* Skrevet 11. februar 2007 #1 Skrevet 11. februar 2007 Hva synes dere om ha sex i søvne. Da mener jeg at mannen begynner å knulle deg, at du våkner av det? Er det f.eks forskjell på hvordan du ville reagert på det om det er samboer,kjæreste,elsker,onenight?
Gjest gjesta Skrevet 11. februar 2007 #2 Skrevet 11. februar 2007 Da hadde jeg rett og slett følt meg voldtatt.
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2007 #3 Skrevet 11. februar 2007 Det ER voldtekt. Med mindre dere diskuterte det før dere sovnet, da.
aimee Skrevet 11. februar 2007 #4 Skrevet 11. februar 2007 Med min elskede samboer, synes jeg det kan være en ordentlig hyggelig overraskelse
Gjest gjesta Skrevet 11. februar 2007 #5 Skrevet 11. februar 2007 En annen side av saken er jo at det må være utrolig ubehagelig. Jeg vet ikke med dere andre, men jeg er ikke våt og opphisset når jeg sover, så det å bli penetrert da ville vært smertefult.
Gjest Tanita Skrevet 11. februar 2007 #6 Skrevet 11. februar 2007 Det ER voldtekt. Med mindre dere diskuterte det før dere sovnet, da. ← jeg tror det er som man ser på det.
Snøkule Skrevet 11. februar 2007 #7 Skrevet 11. februar 2007 Voldtekt?! Dette kommer tydeligvis heeeelt an på hva slags forhold man har til samboeren sin eller sex generelt det da. Dersom jeg hadde våknet av at samboeren min koste med meg mens jeg sov så hadde jeg ikke vært i nærheten av å tenke på det som voldtekt! Og dersom man ser det motsatt vei da; mange gutter digger jo å bli vekket på den måten av kjærestene sine. Er det også voldtekt?
Bridget J Skrevet 11. februar 2007 #8 Skrevet 11. februar 2007 (endret) Voldtekt?! Dette kommer tydeligvis heeeelt an på hva slags forhold man har til samboeren sin eller sex generelt det da. Dersom jeg hadde våknet av at samboeren min koste med meg mens jeg sov så hadde jeg ikke vært i nærheten av å tenke på det som voldtekt! Og dersom man ser det motsatt vei da; mange gutter digger jo å bli vekket på den måten av kjærestene sine. Er det også voldtekt? ← Med mindre gutten/jenta har snakket med partneren på forhånd om at dette er greit, så ser jeg også på det som en form for voldtekt. Hadde jeg våknet av at kjæresten min var godt i gang med å knulle meg hadde jeg blitt rasende. En ting er om kjæresten klår, men jeg vil ikke våkne av at han humper på meg. Det er da det samme om det er gutt eller jente som gjør det. Men det er jo èn forskjell. Gutter har ofte morrabrød og er kåte på morgenen, mens de fleste jenter verken er våte eller kåte når de våkner. Derfor innbiller jeg meg at det vil være verre for jenta å bli søvnknulla enn gutten. Endret 11. februar 2007 av Bridget J
Gjest Tanita Skrevet 11. februar 2007 #9 Skrevet 11. februar 2007 I et forhold kjenner man som regel partneren sin så godt at man vet om man kan overraske på den måten eller ikke. Jeg ser ikke på det som voldtekt, men det kommer helt an på øyet som ser..
Gjest Gjest_may_* Skrevet 11. februar 2007 #10 Skrevet 11. februar 2007 hvis det skjer under en onenight da?
Snøkule Skrevet 11. februar 2007 #11 Skrevet 11. februar 2007 hvis det skjer under en onenight da? ← Det blir noe helt annet enn dersom man er i et fast forhold, med et normalt, sunt sexliv. Og da mener jeg ikke at alle som ikke vil bli vekket av en pikk ikke har et normalt sexliv, men normalt som i den forstand at et par er såpass åpne og ærlige mot hverandre når det gjelder dette temaet, at man vet hva som er ok for den andre og ikke.
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2007 #12 Skrevet 12. februar 2007 Med mindre gutten/jenta har snakket med partneren på forhånd om at dette er greit, så ser jeg også på det som en form for voldtekt. Hadde jeg våknet av at kjæresten min var godt i gang med å knulle meg hadde jeg blitt rasende. En ting er om kjæresten klår, men jeg vil ikke våkne av at han humper på meg. Det er da det samme om det er gutt eller jente som gjør det. Men det er jo èn forskjell. Gutter har ofte morrabrød og er kåte på morgenen, mens de fleste jenter verken er våte eller kåte når de våkner. Derfor innbiller jeg meg at det vil være verre for jenta å bli søvnknulla enn gutten. ← Morgenereksjon behøver aldeles ikke ha noe med kåthet å gjøre. Tissetrengte er vi gjerne også, ikke mye behagelig å bli humpa på da... Når det er sagt er ikke voldtekt rette ordet for det som beskrives her. Mye misbruk av det ordet synes jeg.
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2007 #13 Skrevet 12. februar 2007 TS, lurer du på om du har blitt utsatt for en voldtekt?
Gjest Bridget i.i. Skrevet 12. februar 2007 #14 Skrevet 12. februar 2007 Morgenereksjon behøver aldeles ikke ha noe med kåthet å gjøre. Tissetrengte er vi gjerne også, ikke mye behagelig å bli humpa på da... Når det er sagt er ikke voldtekt rette ordet for det som beskrives her. Mye misbruk av det ordet synes jeg. ← Neinei, sa ikke det trengte å ha noe med kåthet og gjøre, men jeg vet om mange menn som er veldig kåte om morgenen.
Adonia Skrevet 12. februar 2007 #15 Skrevet 12. februar 2007 jeg våknet en gang av at vi hadde sex, og det var egentlig veldig deilig. skjønner egentlig ikke hvordan det hele startet, om vi bare var i halvsøvne eller hva. men det var i hvertfall sånn at jeg husker at vi så på hverandre og sa "hva skjedde nå?", og da var vi i full gang med å ha sex. veldig rart, men har bare skjedd en gang
evil eve Skrevet 12. februar 2007 #16 Skrevet 12. februar 2007 Med min elskede samboer, synes jeg det kan være en ordentlig hyggelig overraskelse ← Det syns jeg også Ingenting slår en kåt kjæreste som kommer til sengs
Gjest Gjesta Skrevet 12. februar 2007 #17 Skrevet 12. februar 2007 Jeg hadde våkna lenge lenge før han i det hele tatt hadde kommet så langt gitt
Gjest Gjest_May_* Skrevet 12. februar 2007 #18 Skrevet 12. februar 2007 TS, lurer du på om du har blitt utsatt for en voldtekt? ← Neida, lurer bare på hva andre synes om det. Hadde en onenight og våknet av at han dyttet den inn midt på natten. Han spurte ikke eller noe. Syntes det var deilig jeg hehe Lot ham bare fortsette.
Drua Skrevet 12. februar 2007 #19 Skrevet 12. februar 2007 Jeg hadde våkna lenge lenge før han i det hele tatt hadde kommet så langt gitt ← Jeg også, dessuten måtte jeg nok tatt en tissetur før det eventuelt var aktuelt med noe mer. Skikkelig impulsivt.
Aquila Skrevet 12. februar 2007 #20 Skrevet 12. februar 2007 Helt avhengig av hvem dette er: Ukjent person/ONS: VOLDTEKT! Sambo: - synes slikt er kjempeopphissende....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå