Gjest Gjest_Mira_* Skrevet 11. februar 2007 #1 Skrevet 11. februar 2007 I det siste har det kommet blod etter sex hver gang. Ikke så mye, på kuken til kjæresten og på papiret når jeg tørker meg. Synes bare det er så rart har aldri opplevd det før. Trodde i begynnelsen at det var mensen på tur men har ikke blitt mer blod etter det... Sist gang kom det gangske mye også.. Veldig irriterende Kan noen hjelpe meg og finne ut va grunnen kan være? Takk
Mirabella76 Skrevet 11. februar 2007 #2 Skrevet 11. februar 2007 (endret) Eg anar ikkje kva dette kan vera, men det er ikkje vanlig å blø etter samleie. Ta deg ein tur til legen! Endret 11. februar 2007 av Mirabella76
Gjest Gjest_mira_* Skrevet 11. februar 2007 #3 Skrevet 11. februar 2007 Eg anar ikkje kva dette kan vera, men det er ikkje vanlig å blø etter samleie. Ta deg ein tur til legen! ← Må nok det :/ hadde jo håpa eg hadd sløppe det
Gjest Pax Skrevet 11. februar 2007 #4 Skrevet 11. februar 2007 Har det skjedd mange ganger? Det har skjedd meg et par ganger, da pga sprukket blodkar el. lignende. Om det har skjedd flere ganger på rad er det lurt å bestille legetime. Trenger ikke være noe galt, men best å være på den sikre siden.
Gjest Tanita Skrevet 11. februar 2007 #5 Skrevet 11. februar 2007 http://www.nettdoktor.no/symptomer/skjedebloedning.php
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå