Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte Bain Satin nr. 1 i shampo, balsam (hårkur?) og sånn varmebeskyttende ting man tar i håret etterpå og ikke spyler ut (alt fra Kerastase), men jeg kan ikke si jeg er helt fornøyd. Jeg har brukt det to ganger nå, og håret virker ikke noe bedre.. Om noe, så virker det mer luftig og frizzy..

Har jo ikke tenkt å gi opp enda, men hvor lenge skal jeg prøve før jeg kan forvente virkning? :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags virkning ønsker du? Mere fukt? Jeg har brukt Bain Satin 2 for å få mer fukt i langt hår som er tørt nederst, men jeg opplevde også at håret ble litt flyvende og frizzy. Uansett ville jeg gitt en shampo litt mere tid enn to gangers bruk.

Skrevet (endret)

Ja, tenkte også at jeg self skulle gi den mer tid, men ville bare høre andres erfaringer. :)

Er ute etter mer fukt, har tørt hår.. Teit at håret skal bli frizzy da.. Ville gjerne sett at håret ble litt dempet, jeg.. :forvirret: Om det ikke bedrer seg, får jeg kanskje også bruke en shampo mot frizz.. argh. :(

Endret av Mystisk
Skrevet

Jeg er i, likhet med mange, fornøyd med Redken All Soft til tørt hår. Gir masse fukt og ingen flyvende hår. Jeg bruker også Redken All Soft Soft Ends leave-in i endene. Fantastisk produkt, i sær nå på vinteren når håret blir ekstra tørt og elektrisk.

Skrevet (endret)

Fan, det skulle jeg visst før jeg kjøpte nytt igår.. Men jeg kan vel bruke dem om hverandre? Hvor mye koster All Soft? Trenger jeg balsam og alt itillegg? :)

Takker for svar. :)

Endret av Mystisk
Skrevet

Jeg bruker ikke balsam etter hver hårvask, iallefall ikke når jeg bruker Soft Ends, shampoen i seg selv gir masse fukt. Prisen hos norske frisører er jeg usikker på, men du kan kjøpe billig hos lookfantastic.com, -nille (av alle steder...) og Smart Club.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...