Gå til innhold

Slør som er lengre enn slepet på kjolen

Anbefalte innlegg

Gjest Revenka
Skrevet

Hvor mye lengre er det ok at det er? Jeg tenkte først å kjøpe et slør som er like langt som slepet, men det er litt vanskelig pga min lave høyde. Vil ikke ha det kortere enn kjolen, men hvor mye lengre er ok før det blir for mye? Mange rare spørsmål fra en brud-to-be :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er det vanskelig å få et like langt som kjolen?

Jeg ville ikke hatt det lenger.. ikke mye lenger i alle fall (altså, noen cm synes vel gjerne ikke så mye likevel, etterosm ting strekker seg og krøller eg litt, men slør som ble dradd etter deg, etter kjolen... ikke min smak i alle fal)

Men på den annen side, jeg har jo bar slep til livet jeg da, så lange slep ER vel ikke min smak, så kanskje det SKAL være lenger for alt hva jeg vet....

Skrevet

Om du ikke har gjort det allerede så vil jeg anbefale deg å prøve et så langt slør før du bestemmer deg for det. Det er tungt!!Det er som om noen drar deg i hodet hele tiden og jeg synes det var fryktelig ubehagelig. Kunne ikke tenkt meg å gått med det en hel dag..

Skrevet

Jeg trodde de som hadde så langt slør tok det av før dagen var omme jeg (dersom man har kaffegjester må det være til disse har kommet, alle gjester skal se bruden i sin fulle stas)

Jeg har tenkt å ha mitt hele dagen, men jeg har jo et kort slør da.

Skrevet

Jeg hadde slør som var lenger enn slepet på kjolen. Tipper jeg laget det en 20 cm lenger. Hadde sydd det ekstra langt på forhånd, dro og prøvde kjolen og målte til sløret da. Gikk med det helt til jeg og mannen var hjemme på natta og hadde ingen problemer med det. Løftet det opp på samme arm som jeg hadde slepet på kjolen.

Skrevet

Vil bare nevne et tips hvis du vil ha et langt slør, men ikke orker å gå med det hele kvelden. Dette er hva jeg gjorde: Fikk satt opp hår og et kort slør (ca til skuldrene), slik at dette var "permanent" (dvs for hele kvelden). Oppå dette festet jeg et langt slør som jeg hadde bare i kirken og på fotograferingen - det var en festeanordning på sløret som passet til spennen på det lille sløret... Slik fikk jeg to fluer i ett smekk - og slapp å drasse på det lange hele natten..

Det var jo ikke akkurat det du spurte om, men tenkte det kunne komme godt med likevel. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...