liv-b Skrevet 20. februar 2003 #1 Skrevet 20. februar 2003 Jeg har funnet ut at str 20 tilsvarte en str 50. Nå ser jeg at flere av kjolene er såkalte store størrelser. Den ene var 18 (blir det 48?) og en var 22(52?) Er det ikke velidg vanskelig å få solgt disse kjolene? Noen som har erfaring? Hun jeg kjøpte dem hos sa det skulle være både store og små kjoler, men det var visst mest store. jeg ser veldig lite kjoler i disse str solgt. har jeg tabba meg? Ble mye mas fra meg idag gitt :oops:
Pip Skrevet 20. februar 2003 #2 Skrevet 20. februar 2003 Tror det skal gå fint å få solgt dem, jeg... Man gifter seg vel om man er stor også!!?! Når jeg har vært på brudesalonger og prøvd, har jeg sett mange bruder som var veldig mye større enn meg (nå er jeg ganske liten da, men...). Noen av dem ga inntrykk av at det var vanskelig for dem å finne et godt utvalg i kjoler, så jeg skulle tro markedet var til stede, ja! Lykke til, da! :D
fruenge Skrevet 20. februar 2003 #3 Skrevet 20. februar 2003 Liv-B betyr det at du kjøper og selger kjoler? Og lurer på om du skal kjøpe noe i en stor strl? I motsatt fall synes jeg spm ditt var litt rart, for vi andre kjøper kjoler til den kroppen vi har.
liv-b Skrevet 20. februar 2003 Forfatter #4 Skrevet 20. februar 2003 Jepp, jeg selger kjoler i store str. jeg kjøpte en "lot" fra USA, der de fleste kjolene var store, uten at jeg visste om det, for å si det sånn. Det er nydelige kjoler, ikke sånn og forstå, men jeg hadde håpet de var i en gjennomsnitts størrelse, hvis du skjønner. De kostet maaasse penger, og jeg fikk litt nerver for at jeg ikke skal klare å selge dem. Noen var mindre også, men jeg ble litt i stuss. kanskje hun forsøkte å bli kvitt størrelser som hun ikke fikk solgt selv? Hmmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå