Gjest Revenka Skrevet 11. februar 2007 #1 Skrevet 11. februar 2007 Jeg har en kjole i ivory med gyldene detaljer. Kunne egentlig tenke meg gyldene sko i stedet for i ivory. Blir det litt "kræsj" eller er det ok å velge en annen farge sko?
Ciara Skrevet 11. februar 2007 #2 Skrevet 11. februar 2007 Det er jo ikke kræsj når skoene henter opp fargen fra en detalj på kjolen. Jeg synes tvert i mot det høres veldig stilig ut
*Emma* Skrevet 11. februar 2007 #3 Skrevet 11. februar 2007 Tror det blir helt ok! Jeg vurderte en stund rosa sko! Skal ha hvit kjole, men rosa blomster og rosai brudepikens kjole samt hennes sko... Men jeg endte på hvit...
marsy Skrevet 11. februar 2007 #4 Skrevet 11. februar 2007 kjolen min er ivory/krem - mens skoene mine er i en mørkere champagne. Jeg har riktignok ikke helt bestemt meg for om jeg skal bruke akkurat disse skoene (kjøpte dem på salg) - men synes det er kult med sko i en annen farge. de tradisjonelle brudeskjoene er ganske kjipe synes jeg.
Arkana Skrevet 11. februar 2007 #5 Skrevet 11. februar 2007 Jeg synes tvert i mot det høres veldig stilig ut ← Det synes jeg også!
Gjest lillelou Skrevet 11. februar 2007 #6 Skrevet 11. februar 2007 Enig med alle,tror det blir knall!
Gjest Revenka Skrevet 11. februar 2007 #7 Skrevet 11. februar 2007 Åh, så bra da. Syns det er veldig fint!! Skal iallefall se på begge deler, så får jeg se hva det blir til.
minemor Skrevet 11. februar 2007 #8 Skrevet 11. februar 2007 Helt klart tøft. Jeg hadde knall røde støveletter til min hvite kjole med røde detaljer på.. og det aller beste er at jeg har brukt dem masse etter bryllupet også..
Gjest Frk Åberg Skrevet 12. februar 2007 #9 Skrevet 12. februar 2007 Jeg syns absolutt man kan bruke en annen farge på skoene enn kjolen.
Lilith Skrevet 12. februar 2007 #10 Skrevet 12. februar 2007 Jeg hadde knall røde støveletter til min hvite kjole med røde detaljer på.. ← Så kult!
Bente:) Skrevet 12. februar 2007 #11 Skrevet 12. februar 2007 Jeg synes det er kjempespenstig med sko som skiller seg ut litt Satt og surfet på fotografer for en stund siden, og kom over noen bilder hvor bruden hadde røde sko. Stilig!!!
tingeling Skrevet 12. februar 2007 #12 Skrevet 12. februar 2007 Jeg synes det er kjempespenstig med sko som skiller seg ut litt Satt og surfet på fotografer for en stund siden, og kom over noen bilder hvor bruden hadde røde sko. Stilig!!! ← Link?
Bente:) Skrevet 12. februar 2007 #13 Skrevet 12. februar 2007 Link? ← Det er noen måneder siden... så jeg husker ikke eksakt Men tror det var en av de større kjedene som Colourartphoto, Fame, studioG e.l. Det var ihvertfall flere bilder av samme paret... Hun i bare korsett og sko også.
Bente:) Skrevet 6. mars 2007 #14 Skrevet 6. mars 2007 (endret) Jeg kom over bildene med brud og røde sko Her er linken: StudioG Velg galleriet...bryllup...scroll nedover på bildelista til litt over midten....2 innrammede bilder...det ene er ett collage... Endret 6. mars 2007 av Bente:)
Brudeberta70 Skrevet 6. mars 2007 #15 Skrevet 6. mars 2007 Det tror jeg ikke spiller noen rolle! Blir sikkert fint! Venninna mi skal ha en "gyllen" kjole, men hvite sko! Lykke til! :smile:
Floja Felíz Skrevet 9. mars 2007 #17 Skrevet 9. mars 2007 Jeg har også valgt det samme som deg. Heller litt mørkere enn lysere. Jeg tror det blir perfecto!
Mary77bgo Skrevet 9. mars 2007 #18 Skrevet 9. mars 2007 Tror det blir veldig fint med sko som ikke er i samme farge som skjolen Jeg hadde en kjole i ivory men, den øvre delen var champagne... hadde så lyst på sko i champagne, men fant det desverre ikke.... i stedet kjøpte jeg sko i ivory med knallrøde såler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå