Cuba Skrevet 11. februar 2007 #1 Del Skrevet 11. februar 2007 Får lage meg en jeg også da, selv om jeg ikke har råd til å shoppe så veldig mye om dagen! Men kan jo begynne med et par ting jeg klarte å lure meg til å by på. Var nemlig innom en nettauksjonside, noe som kan være ganske så farlig. Endte opp med dette: Veske Foodprosessor med hurtigmikser Og dette settet! Bare fire av hver men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 11. februar 2007 #2 Del Skrevet 11. februar 2007 Velkommen hit, Cuba Mange bra kupp du har gjort! Kva måtte du gi for den kjøkkenmaskina? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 12. februar 2007 #3 Del Skrevet 12. februar 2007 Velkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 12. februar 2007 Takk for velkomster! Måtte gi 188,- for foodprosessoren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 12. februar 2007 #5 Del Skrevet 12. februar 2007 Kjøkkenmaskin til 188 kr er jo et supert kupp! Si ifra når du har prøvd den da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 12. februar 2007 #6 Del Skrevet 12. februar 2007 hallo hallo.. velkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 12. februar 2007 #7 Del Skrevet 12. februar 2007 Takk for velkomster! Måtte gi 188,- for foodprosessoren! ← Oi, det var billeg... Sånn skulle eg også hatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #8 Del Skrevet 26. februar 2007 Da har jeg vært en bitteliten tur innom HM i kveld! Ble bare tre plagg da.. må betale ned litt på kontoen min nå Kjøpte en treningsbukse i mørkeblå, en stripete svart jeans (vist i blå) og en grå genser. Genseren ligger på nyheter, og er vist med den stripete buksa! Litt morsomt for det var faktisk ikke meningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 14. april 2007 Forfatter #9 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Lenge siden jeg har skrevet noe her naa! Har handlet litt i det siste da, og det er jo selvfølgelig en veldig deilig følelse Har bestilt laptop som jeg får til mandag :D Fujitsu Siemens! Så var jeg på shopping i dag! Handlet dette på H&M: To dressjakker (en mørkebrun-stripete og en svart) Et skjørt En bukse med vide bein som rekker litt under halvveis på leggen solbriller hårbøyle-tørkle-ting (i blå og hvit - prikkete) Alt dette for under 500 Mye på 70% Så kjøpte jeg noen pumps på Eurosko! Kostet 500,- Gikk lenge å lurte på om jeg hadde råd, men måtte bare ha de til slutt! Trengte noen sånne Og litt annet småting, en genser, øredobber og smykke. Endret 15. april 2007 av Cuba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mediocre Skrevet 14. april 2007 #10 Del Skrevet 14. april 2007 Velkommen til shopping-gjengen Cuba ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #11 Del Skrevet 25. oktober 2007 På tide å oppdatere litt her da kanskje. Passer bra når jeg har lite å gjøre på jobb Har gjort en handel på Ellos/Josefssons som er på vei i posten i skrivende stund. Dette har jeg kjøpt: Jakke Cardigan Bluse Shorts På modell Duffy boots Skjerf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 28. oktober 2007 #12 Del Skrevet 28. oktober 2007 Fine ting du har kjøpt! Likte spesielt godt bootsene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå