_ty Skrevet 11. februar 2007 #1 Del Skrevet 11. februar 2007 Nå trenger jeg litt støtte, vet virkelig ikke hva som skjer med meg. Men føler at jeg er som et trekkplaster på kvinner jeg ikke er interessert i. Jeg er fullstendig underernært på nærhet og når jeg føler at noen liker meg, da er det som om jeg ikke klarer å skille på det å like et menneske og det å ønske nærkontakt eller mer enn vennskap. Dette har skjedd flere ganger nå, som nå i helgen, jeg treffer ei jeg liker som menneske, men hun fanger meg på en måte. Jeg klarer ikke å holde tilbake. Når det blir klining da merker at det ble helt feil, for det første var det noe jeg overhode ikke ville, i tillegg viste det seg at hun hadde samboer!?!?!?!?. De var ferdig med hverandre, skulle flytte fra hverandre, men helt ærlig, er det mulig. Føler meg fullstendig skrudd, og hva gjør jeg dagen etter, jo jeg drar til x. Det jeg føler er at hun er den eneste personen jeg kan snakke med, og det kom som lyn fra klar himmel. Hun jeg ikke klarte å bo med, hun jeg gikk fra fordi hun tok nesten livet av meg, gikk med fullstendig ødelagt hjerte og har brukt mer enn 2 år for å få henne ut av hode. Så pang 3 år etter. Nå vet jeg virkelig ikke hva jeg skal gjøre, ikke det at jeg tror at valgene er åpne. Men hva skal jeg gjøre for å ikke bli fanget bare noen tar på meg. Er det bare jeg som er så jævlig brent og mangler nærheten som gjør meg åpen for mer enn jeg takler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarke Skrevet 11. februar 2007 #2 Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg tror det er mange i samme båt som deg og de ender ofte med å ha ennattsopplegg som ikke fører noe sted hen. Min løsning er å si til dem det gjelder at du trenger en venn. Ikke noe mer. Tror de vil forstå det. Når du møter hun som skal være med deg kommer du ikke til å være i tvil. Da vet du det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_ty Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 11. februar 2007 Tusen takk for et fint svar Sarke, Når du møter hun som skal være med deg kommer du ikke til å være i tvil. Da vet du det. fint å bli minnet på. Helgen ble kjempe frustrerende, skal ha på håndbrekk neste gang , helt til jeg ikke er i tvil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå