Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei til alle

Jeg trenger sårt noen råd for jeg føler at jeg mister kontrollen.

Jeg er ei jente på 36 og har vært alene med mine barn i snart 5 år, vi har det helt supert og jeg elsker livet. Det har ikke vært noen mann i mitt liv på de 5 årene. På min arb.plass møter jeg utrolig herlige mennesker hver dag og jeg elsker min jobb.

Men for noen måneder siden kom det en mann inn på jobben som jeg bare helt fullstendig fallt for. Han har de varmeste øyne og smil. Han er veldig hyggelig mot meg og jeg klarer å si hei og så stopper det, jeg får ikke ut et ord til omtrent før bena begynner å svikte og hendene skelver, Jeg er ikke sjenert i det hele tatt elsker nye mennesker og tar vanligvis utfordringer på strak arm men her svikter alt. jeg får ikke sove på kveldene klarer ikke å slappe går bare å tenker på han og at neste gang skal jeg prøve å skjerpe meg og kansje spørre han ut. Men jeg klarer det ikke stemmen skjelver og kroppen også. Føler meg som en skikkelig fjortis men det er skikkelig vanskelig å ikke han kontroll på disse følelsene.

Gode råd mottas med stooooor takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den som intet våger intet vinner.....

Send en melding eller mann deg opp til å spørre om han vil være med ut i lunchen, ta en kaffe eller noe sånt. Kanskje han har det på samme måte???

Skrevet

Du har ingenting å tape, hopp i det og spørr han ut på en kaffe eller noe..

Han vil uansett ikke synes det er dumt av deg å spørre, uavhengig om han sier nei eller ja.. Han er jo en voksen mann. Det er nå eller aldri vettu, kanskje noe snæpper han rett for øynene dine og da kan du angre...

Lykke til.

Skrevet

enig med de over her! bare hopp i det, du har ikke noe å tape :) så lenge vi jenter oppfører oss som voksne og ikke blir helt desperate så kan vi gjøre sånt oftere istedet for å vente på gutta. men jeg sliter litt med det selv... blir så lett utålmodig :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...