Respect Skrevet 11. februar 2007 #1 Skrevet 11. februar 2007 Er det noen andre steder enn LF som selger RedKen og som evt har billigere porto?
Gjest Frk. Grønn Skrevet 11. februar 2007 #2 Skrevet 11. februar 2007 Alternative-beauty.com pleier å være billigere enn LF på Redken produkter. HQhair har også Redken, men vet ikke hvordan prisene er der.
Respect Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2007 Sender Alternativebeauty til Norge?
Gjest NastyNice Skrevet 18. februar 2007 #5 Skrevet 18. februar 2007 Du må ikke finne på å bestille fra den siden! Både jeg og ei venninne, bele lurt for tilsammen to shampo og en balsam. Dessuten har de elendig kundeservice i forhold til LF og StrawberryNet. Man risikerer å sitte igjen med ingenting, fordi man ville spare en hundrelapp...
Karamba Skrevet 19. februar 2007 #6 Skrevet 19. februar 2007 Jeg bestiller alltid mine Redken produkter fra Alternative Beauty. Har aldri hatt noen problemer med dem. Dessuten så er det ingen som kan matche dem på pris!
Susannah Skrevet 19. februar 2007 #7 Skrevet 19. februar 2007 Du må ikke finne på å bestille fra den siden! Både jeg og ei venninne, bele lurt for tilsammen to shampo og en balsam. Dessuten har de elendig kundeservice i forhold til LF og StrawberryNet. Man risikerer å sitte igjen med ingenting, fordi man ville spare en hundrelapp... ← Hva skjedde?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå