Gå til innhold

Influensa og råd

Anbefalte innlegg

Skrevet

De er kjapt ute med å si at ingenting nytter, behold dyna, ta det med ro og ...i tillegg kan du bruke DENNE medisinen som kan forkorte sykdommen med en dag eller to.

Og vi lar oss lure. Det er ingen tips om å spise hvitløk, drikke grønnsaksbuljong, ta solhatt, masse c-vitaminer, masse vann.

Jeg vet ikke om det virker, men hvitløk har en effekt mot virus, men da sies det at det er for sent når du allerede er blitt syk. Det må jo være løgn. Jeg tror på at man må ta det med ro og sove når man er syk, men det skader ikke å ta fire fedd hvitløk i buljongen fordi det er jo bevist at hvitløk hjelper på immunforsvaret og er en slags virus-bekjemer. Det er nesten det samme som å ha en hjelper ved sin side.

Sier jeg, som aldri tar en paracet engang når jeg er syk. Det har hendt, men da har jeg hatt skikkelige smerter. Det er ikke noe galt i å ta en ibux eller en paracet, men jeg synes f.eks. den artikkelen som var her på kg, var ensporet og ikke ga andre råd enn at man må kjøpe DEN medisinen, den forkorter influensa med en dag. Ensporet og langt fra sannheten. Alle medisiner har bivirkninger, mens f.eks. hvitløk har det ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...