Mrs B Skrevet 10. februar 2007 #1 Skrevet 10. februar 2007 Lurer litt på hvor mange mnd i forveien brudgommen må holde av antrekk som skal leies?
venus* Skrevet 10. februar 2007 #2 Skrevet 10. februar 2007 Det kommer jo an på hvor populært det er å leie antrekk. Men jeg ville nok bestilt antrekk så fort datoen var satt.
Malama Skrevet 11. februar 2007 #3 Skrevet 11. februar 2007 Så fort datoen var satt? Vi satte dato i juni 06, datoen ble satt til juni 07. Jeg kjøpte kjole i november, min kjære har ikke begynt å se enda (litt uvisst om han skal kjøpe eller leie også da) men at han skulle bestemt seg for antrekk et år i forveien? Lege før jeg visste hva jeg ekulle ha på meg? Han synes det er mer enn tidelig nok at jeg maser på ham nå, re vi altså 7 måneder for sent ute allerede?
Hedda-78 Skrevet 11. februar 2007 #4 Skrevet 11. februar 2007 Neida, slett ikke nødvendig å bestemme seg så tidlig for herreantrekk! Hva om dere hører med noen aktuelle steder og hører hva de mener? 5 mnd bør jo være mer enn tidlig nok, spesielt om han skal kjøpe. Leiedresser kan vel vere booket allerede dersom det er en populær dato.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå