Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen som har brukt denne ?

Var på dansketur nå i helgen og skulle egentlig har fuktserum fra Clarins eller Dior, men Clarins hadde de ikke og Dior var i en veldig stor dyr flaske. Så jeg endte opp med denne. Virker ok, men har bare prøvd den på meg idag. Erfaringer? Har fuktfattig hud i kinnene, med små fine linjer loddrett nedover kinnene under øynene ved neserota. Håper denne kan hjelpe.

Endret av kitekatt
Videoannonse
Annonse
Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Jeg har ikke prøvd den, men ville bare si ifra at linken ikke virker ;)

Skrevet

Jeg har prøvd den og den er helt fantastisk. Eye surge er også deilig. Gir veldig mye fukt begge to.

Skrevet
Jeg har ikke prøvd den, men ville bare si ifra at linken ikke virker  ;)

Takk! Nå virker den :)

Gjest Borghild
Skrevet

Jeg har denne og den er kjempebra. Huden min er kombinert med noe kviser og trenger masse fuktighet og ikke fett, så for meg er denne kremen helt perfekt. Den gule dramaticly different anbefales også. Love Clinique!

Skrevet

Hjemmesiden til Clinique var druknet i sirup, men hvis dette er den rosa krukken, så har jeg den.

Den er veldig god :) Behagelig konsistens og lite lukt. Den er ikke nok for meg om vinteren, men om sommeren er den kjempegod.

Skrevet (endret)

Jeg bruker den under Dermalogica SSC og den virker veldig god foreløpig. Kanskje til sommeren, er den nok i seg selv, men ikke nå. Huden blir utrolig myk, da :) :) Håper den hjelper mot de linjene også da. ja det er den rosa krukken. Begynner faktisk å få mer og mer sansen for Cliniques produkter. de virker veldig bra. Øyekremen (all about eyes) er jo også super!

Endret av kitekatt
Skrevet

Hvor mye koster denne kremen sånn ca i norske butikker?

Jeg trenger nemlig ny krem NÅ, vet ikke hvilken jeg skal kjøpe, men ble litt påvirket av denne tråden!

;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...