Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her i Rogaland er det vår i dag.

Det passet meg bra.

I det siste har det hvert så tungt å fungere. Det er jo noe

som kalles vårslapp.

Det var deiligt å sitte på terassen og kjenne sola varme.

Min datter og jeg hadde te og kjeks. Og så satt vi det og hørte på alle fuglene.

Så folkens, nå kan vi legge vinteren bak oss for denne gang. :briller:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vidunderlig i Oslo også :briller:

Gjest sexysadie
Skrevet

Begynner å ligne på vår her oppe i trøndelag også ja.

Deilig

Skrevet

Joda..kjempeflott her i Rogaland både i dag og i går...... :)

I går måtte jeg se på klokka to ganger....trodde vi hadde forsovet oss.... :wink: ...det var lyst når gutten min skulle gå til skolen...deilig... :)

Våren er den deiligste årstiden.....lyst....og forventningsfullt... :)

Skrevet

I Skien er tilstanden rennende vann i gatene og masse sol :D

I hvertfall oppe hos oss :briller:

Jeg GLEDER meg til våren kommer for fullt! Håper det ikke er for lenge til.

Skrevet

Våren hilser på hos meg også. Helt greit for meg :)

Skrevet
Det er vidunderlig i Oslo også  :briller:

Ja! Var skikkelig deilig å gå ute. Bare litt vått enda ... :roll:

Skrevet

er vestlandsjente som har gjort tigerstadsdame av meg, og stortrives her borte. men savner jeg! her borte synes jeg vinteren er fryyyyktelig lang, så forsvinner all snøen og alt er bare grått - og så vips er det grønt ute! mens på vestlandet begynner våren mye tidligere og kommer gradvis slik at en virkelig får nyte naturen som våkner til liv bit for bit

lengter litt hjemover på våren....

Skrevet

Jeg har bodd på Vestlandet - og der var det jo vår hele året. Eller høst... :ler:

Gjest Zalomine
Skrevet

Ja, merker våren her på vestlandet også, TØRR i dag.

Men på jobb var det ei som sa at det var 8 grader når hun dro hjemmefra. Det synes jeg er meget rart, for det var -5 når jeg dro hjemmefra.... Men sola varmer det hele opp til plussida da, straks den tar tak. Men kaldt er det likevel, det var is på SJØEN (ja, ok, fjorden i alle fall) inne i sentrum i dag! Ikke bare på ferskvann altså, men helt inne ved kanten, i sjøvannet. Is. Så, 8 plussgrader før klokka 8 om morgenen, det synes jeg virker litt tvilsomt da. Tross alt.

Menmen, min gradestokk viste i alle fall ikke det, på denne kanten av byen. Men ja, våren kommer den, med snikende solstråler, og glede. Ja, for Bergen i sol, du finner ikke noe penere (men Bergen i sol, det skjer ikke så ofte...) Og, nei, jeg er ikke Bergenser. Jeg bare bor i Bergen! :D

Skrevet

Liten. Jeg er enig! Våren er så mye lengre på vestlandet, her øst føler jeg at den bare går meg hus forbi.

Skrevet

:( Også ungen som fikk nye ski for ikke så lenge siden...

:roll:

Skrevet

Starya: Ikke vær redd, du må ikke tro det holder seg så fint! :)

Skrevet

I dag har det vært 10 deilige varmegrader og sol i Bergen. :D Krokusene mine er såvidt begynt å spire.

Skrevet

Kan noen av dere som sier at det er vår komme og fjerne all isen utenfor da kanskje?

På veien er det bart og fint, men nedi dumpa mi er det IS og IS og IS.

Mistenker at naboene setter seg ned med kaffekoppen for å se på meg hver morgen.. når jeg sleper meg bortover glattisen med et gjerde som støtte. Jeg vil se asfalt jeg!

For meg kommer ikke våren før jeg kan gå oppreist bort til bilen eller opp til postkassa.

Våren kommer sånn cirka i påsken.. ikke et sekund før i alle fall.

Og ettersom jeg var fryktelig negativ nå.. jeg gleder meg over sola og den blå himmelen.. og at det er LITT lysere om morgenen.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

mmmm... til å med her oppe i nord har det vært oppi 7 varmegrader! Og snart begynner uteserveringa :lol:

Skrevet

I Bergen er det vår, men kaldt :(

Jeg vil snart ha sooool og vaaaarme...jo før jo bedre :)

..kan godt være snø i påsken...men sol MÅ det komme!

Birthe

Skrevet

i tromsø har vi hatt tilløp til måkeskrik, og gammel-monsen har begynt å bli interessert i livet utenfor. det er visst noe på gang?

Skrevet

Her begynte blomster (aner ikke hva de heter? noen har hvite og noen har gule blomster) å spire i midten av januar. Nå er de i full blomst. Noe jeg finner litt rart med tanke på at der har vært rundt -2 grader i flere uker nå. Og snart kommer blomstene på påskeliljene! Blir i så godt i humør når jeg går ute.

Også har jeg sett kåte hanekorn som prøver seg på hunekorn. Hjalp på vårstemingen det også.

Nå venter jeg bare på at det skal bli litt varmere, pleier ikke å være så lenge kaldt her i sør-England.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...