Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Står helt bom stille her.

Skal kikke på sko til min søster, men kommer jo ikke på noen navn!

Husker Din Sko, Euro Sko, MEN så står jeg helt stille!!!

Kan noen hjelpe meg????

Noen ganger sier det bare stopp hos meg :klaske:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Skoringen, Økonomisko og DNA.

Endret av *Butterfly*
Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Wedins, Lille Vinkel Sko, Stress

Skrevet

Skal det være skobutikker med netthandel, eller skal du fysisk ut på tur?

I så fall så er Bogstadveien og Hegdehaugsveien et mekka for sko. :) Hvis du begynner nederst ved Parkveien, så har du følgende:

Høyre side: Sole, Hector, Corso Como (? ved siden av Hector), venstre side Rizzo, så tror jeg du har Zanzibar på høyre side (mulig denne er lagt ned), videre på høyre side Birkenstock (over Anton Sport med sykler), så Bianco på venstre side, så Agnar Hagen på venstre side. Innen da har du passert Company, Tatler og Zara som også har noe sko.

Etter H&M mener jeg det er en skobutikk eller to på venstre side, så får du Valkyrien sko på høyre, og så nærmer du deg Lille Vinkel sko ved plassen utenfor Majorstue-huset.

Jeg er sikker på at jeg har glemt noen skobutikker... En del av klesbutikkene fører også sko. Noa Noa og Designforum har en del unike. Hvis du søker på fottøy majorstuen på gulesider.no, så får du en veldig bra liste, og du kan sette den opp som kart også.

(Skogal, jeg? Neida...)

Skrevet

Tusen tusen takk alle sammen.

Mange tips!

Skal kjøpe fysisk - altså labbe rundt i byen å titte :)

Bor i stavanger så alle de fancy butikkene de har i oslo finnes dessverre ikke her (skogal jeg også, aldri nok).

Men nå er jeg på utkikk etter svarte støvletter til rett under kneet ikke særlig høy hæl. Til min søster.

Takker for svar igjen.

;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...