Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har lyst til å laga dagbok, men det ser ut til at eg ikkje har tilgang til å gjera det. Er det kun spesielle medlemmar som har mulighet til å laga si eiga dagbok her inne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har full tilgang til å starte dagbok så lenge du er registrert medlem. Er det blogg du har forsøkt å opprette? Der må du nemlig ha supermedlemskap for å få tilgang. Men vanlig dagbok får du ved å starte en tråd under riktig dagbokkategori.

Skrevet (endret)
Du har full tilgang til å starte dagbok så lenge du er registrert medlem. Er det blogg du har forsøkt å opprette? Der må du nemlig ha supermedlemskap for å få tilgang. Men vanlig dagbok får du ved å starte en tråd under riktig dagbokkategori.

Hmmm...merkelig! Det var dagbok eg prøvde å starta, ikkje blogg! Eg prøvde å klikka meg inn på den dagbokkategorien som passa best, men då fann eg ingen plass der eg kunne starta ein ny tråd... Det fann eg på hovudsida, der alle dagbokkategoriane står samla - men der hadde eg visst ingen adgang til å starta nokon ny tråd... Rart! Trur eg må undersøka litt bedre.

Endret av Mirabella76
Skrevet

No fann eg endelig ut av det. :smilbla:

Eg skulle laga dagbok under "Generelle dagbøker". Og der var det ingen plass der eg kunne starta mi eiga dagbok... Men så fann eg ut at eg måtte klikka meg inn på der det mi dagbok måtte liggja, altså alfabetisk riktig. Så no er dagboka mi åpna, for dei som måtte vera interesserte.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...