Gjest Anonymous Skrevet 20. februar 2003 #1 Skrevet 20. februar 2003 Hvorfor har ingen sagt dette til meg før!!!!!! Det er himmelen og bruke tamponger framfor det der bind-klineriet! Det føltes som jeg gikk rundt med en ekkel snegle :oops: da jeg brukte bind (OK, det var kvalmt sagt.) Med tampomger så merker man jo INGENTING! Jeg syns tampax er best for da slipper man å ha "intim omgang" med seg selv når du skal skifte, de har en innføringshylse!!! I AM NEVER GOING BACK! Er det noen der ute som mener bind er best?
starie Skrevet 20. februar 2003 #2 Skrevet 20. februar 2003 Bind er noe dritt. Jeg liker tampax skikkelig godt jeg også
Gjest Duchess Skrevet 20. februar 2003 #3 Skrevet 20. februar 2003 Kan ikke fordra bind og bruker det aldri, liker ikke tampax, og sverger til O.B
ragnalina Skrevet 20. februar 2003 #4 Skrevet 20. februar 2003 har ikke brukt bind på flere år tror jeg.. (ja jeg vet at det ikke er riktig bra å bruke tamponger om natten, men jeg takler det ikke..) :oops:
Gjest Gjesta Skrevet 20. februar 2003 #5 Skrevet 20. februar 2003 Det er som to forskjellige liv - et før og et etter tampongen Men hva har skjedd med "O.B - tampongen som ikke loer"??? De har jo blitt nye, og de nye loer!!! :evil:
ivanka Skrevet 20. februar 2003 #6 Skrevet 20. februar 2003 nye ob LUGGER!!! au au au. var så forutseende at jeg kjøpte inn 10 bokser med gamle ob før de forsvant fra butikkhyllene...
Gjest Gjesta Skrevet 20. februar 2003 #7 Skrevet 20. februar 2003 Kjempesmart, Ivanka! Ta vare må dem - de kan bli mye verdt!! Jeg vet iallefall at jeg skulle gitt ganske mye for de pakkene. Kanskje det må en kampanje til? "VI VIL HA OB'N TILBAKE"
Tusenfryd Skrevet 20. februar 2003 #8 Skrevet 20. februar 2003 Bruker helst kun tamponger. Men fordi jeg stort sett har mensen halvannet døgn (alt på en gang) må jeg ha bind i tillegg. Kun bind skjer ikke.
Kosejente Skrevet 20. februar 2003 #9 Skrevet 20. februar 2003 Foretrekker bind jeg.....ikke nok å bruke tamponger (lekker)....men skal jeg på trening en av de siste dagene i perioden...bruker jeg Ob... Liker ikke å ha "ting" sittende oppi der....(ikke slike ting iallefall... )
jordbær Skrevet 20. februar 2003 #10 Skrevet 20. februar 2003 nye ob LUGGER!!! au au au. var så forutseende at jeg kjøpte inn 10 bokser med gamle ob før de forsvant fra butikkhyllene... :o Lugger? Har du plassert den på feil plass nå? (Det ligger bruksanvisning inni pakken... ) Enig med deg. Nye O.B er no tull... Men tamponger MÅ man ha...
starie Skrevet 20. februar 2003 #11 Skrevet 20. februar 2003 Jeg brukte også tamonger om natten, og satte klokken på vekking for at jeg ikke skulle ligge for lenge.
Gjest Virvel Skrevet 20. februar 2003 #12 Skrevet 20. februar 2003 Tror jeg begynte med tamponger andre gangen jeg hadde mensen, jeg, men er flink og bruker bind om natten. Men om dagen?!? Aldri i liiiiiivet! Det er klissete og klamt og ekkelt! Og jeg skjønner bare ikke hvorfor alle klager sånn over de nye OB'ene, de er jo helt greie. Jeg synes faktisk de er litt lettere å sette inn enn de gamle, pga den spisse tuppen, og de loer ikke nevneverdig. Hvis du bare håndterer dem litt pent, så er det null problem.
Blåklokke Skrevet 21. februar 2003 #13 Skrevet 21. februar 2003 Helt enig, kjære Gjest ! Tamponger ruler ! Glemmer aldri min første innføring (bokstavelig talt) en kjempevarm sommerdag på ferie. DA kom virkelig pongen til nytte og jeg kunne ikke fatte at jeg frivillig hadde gått med den andre klamme matta i årevis. Men jeg har et problem, vår lokale Rimibutikk har bare kjempestørrelser tilgjengelige ! Og jeg er altfor FLAU til å spørre om de kan skaffe mindre. :oops: Men kanskje jeg bare skulle være glad til, det er stort sett det eneste fremmedlegemet jeg har hatt intim kontakt med evigheter.. Klem fra Blåklokke
Jinx Skrevet 21. februar 2003 #16 Skrevet 21. februar 2003 Det er godt å være mann! Ja dere slipper ganske lett unna med det meste .... Tusenfryd du er jammen heldig som er ferdig med svineriet bare iløpet av noen timer.. Jeg har mensen i en uke jeg... Urettferdig !!! :cry:
Tusenfryd Skrevet 21. februar 2003 #17 Skrevet 21. februar 2003 Tusenfryd du er jammen heldig som er ferdig med svineriet bare iløpet av noen timer.. Jeg har mensen i en uke jeg... Urettferdig !!! :cry: Ja, på en måte er jeg det. Men jeg blør sikkert minst like mye som deg. Og da kan du tenke deg at her skiftes det ofte. Jeg lekker etter halvannen time - superobplussdiger-propp + nattbind. Også om natten. Så min bevegelighet samt søvn er noe begrenset. Men herlighet, helelr sånn enn i en uke...
Gjest sexysadie Skrevet 21. februar 2003 #18 Skrevet 21. februar 2003 Blir med i hyldestkoret til tampongen.
Veslejenta Skrevet 21. februar 2003 #19 Skrevet 21. februar 2003 Ja til tampong! Men nattbind om natta, orker ikke å stå opp hver 4-5 time for å skifte. Dessuten har jeg hørt alt for mange skremselshistorier.
prinsesså Skrevet 21. februar 2003 #20 Skrevet 21. februar 2003 hullet mitt og ob (med buede kanaler :blunke: ) er gift. jeg ønsker ikke å lage skikkelig såpeserie der, med utroskap. Dette ekteskapet varer til døden skiller dere ad. Så lenge det ikke kommer noe bedre
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå