Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i tre uker nå prøvd ut Proactiv som jeg kjøpte på tvshop ( :rodme: ) for kvisene...(ble desperat), og nå sitter jeg her, tre uker etter uten en eneste kvise. Så det har vel kanskje hjulpet tydeligvis. Jeg var ganske hardt plaget.

Tenkte jeg skulle si ifra, kanskje den kan hjelpe andre også :)

Edit: Er ikke reklame, enda det kanskje virker sånn når jeg titter på innlegget mitt :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

flott den funket på deg. alt kommer helt ann på huden og hudtype. for man kan både ha fet underhud og tørr over, og omvendt.

hilsen hudpleier.

Skrevet
flott den funket på deg. alt kommer helt ann på huden og hudtype. for man kan både ha fet underhud og tørr over, og omvendt.

hilsen hudpleier.

Jepp, det vet jeg alt om. Har prøvd det meste nå tror jeg. Kan jeg spørre deg om noe..Du som jobber som hudpleier? :)

Er det noen spesiell sminke du synes er bedre enn andre når det gjelder sensitiv hud? Tenker da på foundation...Enda man helst ikke skal bruke noe. ;)

Skrevet

hei. har du forresten prøvd md formulation?

når det kommer til sminke bruker jeg bare id forundation. hørt om den?den er i pudderform, men smelter inn i huden som en forundation. den er helt ren og man kan sove med den. tetter ingenting. den pleier huden veldig bra i tillegg. inneholder sink. og er faktisk anbefalt av den amrikanske kreftforeningen.

den brude du bruke, helt klart. den koster ca 400 kr. litt billigere på nettet tror jeg også. men den varer ca 1 år. dekker så mye du vil den skal dekke. jeg har på masse, men ingen kan se den er på for det ser helt naturlig ut.

Skrevet
hei. har du forresten prøvd md formulation?

når det kommer til sminke bruker jeg bare id forundation. hørt om den?den er i pudderform, men smelter inn i huden som en forundation. den er helt ren og man kan sove med den. tetter ingenting. den pleier huden veldig bra i tillegg. inneholder sink. og er faktisk anbefalt av den amrikanske kreftforeningen.

den brude du bruke, helt klart. den koster ca 400 kr. litt billigere på nettet tror jeg også. men den varer ca 1 år. dekker så mye du vil den skal dekke. jeg har på masse, men ingen kan se den er på for det ser helt naturlig ut.

Nei, har ikke prøvd md formulation...Det hadde sikkert vært neste på lista mi ;)

Takk for tipset om id. Den skal jeg prøve :)

Gjest nalle-maja
Skrevet
Jeg har i tre uker nå prøvd ut Proactiv som jeg kjøpte på tvshop

Vask eller rens? :)

Skrevet
Vask eller rens?  :)

Det er et sånt sett, med vask/såpe (eller hva man skal kalle det), toner (tror det heter noe sånt) og fuktighetskrem...også fulgte det med en ansiktsmaske. Jeg kjøpte et sånt lite reisesett for å teste, kostet LITT mindre.

:)

Skrevet

Jeg har veldig gode erfaringer med lition fra Pro Activ. I USA koster de en brøkdel av det de gjør i Norge..

Ansiktsvasken ble for uttørkende for meg. Har ikke prøvd toneren, men har litt lyst.

Den eneste ulempen er at det bleker håndkler :forvirret:

Ps, for meg så fungerte dette 45 ganger bedre enn Basiron, selv om det er samme virkestoffet (men svakere).

Skrevet

Jeg også har hørt mye positivt fra amerikanske brukere av proactiv. Selv bruker jeg to andre merker.

Av make up brukte jeg ID, men siden jeg har en tendens til å bli skinnende i pannen og på nesa i løpet av dagen gjorde ID at jeg ble enda mer skinnende.

Jeg vil anbefale deg Glo minerals eller KMM. Da blir en hvertfall ikke så skinnende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...