Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i tre uker nå prøvd ut Proactiv som jeg kjøpte på tvshop ( :rodme: ) for kvisene...(ble desperat), og nå sitter jeg her, tre uker etter uten en eneste kvise. Så det har vel kanskje hjulpet tydeligvis. Jeg var ganske hardt plaget.

Tenkte jeg skulle si ifra, kanskje den kan hjelpe andre også :)

Edit: Er ikke reklame, enda det kanskje virker sånn når jeg titter på innlegget mitt :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

flott den funket på deg. alt kommer helt ann på huden og hudtype. for man kan både ha fet underhud og tørr over, og omvendt.

hilsen hudpleier.

Skrevet
flott den funket på deg. alt kommer helt ann på huden og hudtype. for man kan både ha fet underhud og tørr over, og omvendt.

hilsen hudpleier.

Jepp, det vet jeg alt om. Har prøvd det meste nå tror jeg. Kan jeg spørre deg om noe..Du som jobber som hudpleier? :)

Er det noen spesiell sminke du synes er bedre enn andre når det gjelder sensitiv hud? Tenker da på foundation...Enda man helst ikke skal bruke noe. ;)

Skrevet

hei. har du forresten prøvd md formulation?

når det kommer til sminke bruker jeg bare id forundation. hørt om den?den er i pudderform, men smelter inn i huden som en forundation. den er helt ren og man kan sove med den. tetter ingenting. den pleier huden veldig bra i tillegg. inneholder sink. og er faktisk anbefalt av den amrikanske kreftforeningen.

den brude du bruke, helt klart. den koster ca 400 kr. litt billigere på nettet tror jeg også. men den varer ca 1 år. dekker så mye du vil den skal dekke. jeg har på masse, men ingen kan se den er på for det ser helt naturlig ut.

Skrevet
hei. har du forresten prøvd md formulation?

når det kommer til sminke bruker jeg bare id forundation. hørt om den?den er i pudderform, men smelter inn i huden som en forundation. den er helt ren og man kan sove med den. tetter ingenting. den pleier huden veldig bra i tillegg. inneholder sink. og er faktisk anbefalt av den amrikanske kreftforeningen.