Gjest mata Skrevet 10. februar 2007 #1 Skrevet 10. februar 2007 De fleste har surfa på internet fra de var fire år. De er vant til det, eller burde være vant til drittslenging. Man kan jo bare la være å lese eller overse gjeste-dritten. De fleste gjestene her var ok, informerende osv. Jeg savner gjestene, og jeg håper de kommer tilbake. Spam er ikke gøy, men hvis du skriver fra din egen pc, så har KG ip-adressa di, så jeg mener at gjestene bør få spillerom igjen. Jeg svarer ikke på tråder i blant, fordi jeg er redd for å bli kjent igjen IRL. Kanskje Gry må banke i bordet overfor Orkla snart? Det er så enkelt at jeg ikke synes dette holder mål.
Gjest Kaffomann Skrevet 10. februar 2007 #2 Skrevet 10. februar 2007 Mulig jeg var sent ute, men jeg brukte ikke Internett i 1983, da jeg var 4 år.
Malama Skrevet 10. februar 2007 #3 Skrevet 10. februar 2007 Var vel sen jeg ogå da, som forøvrig også var fire i 1983... De som har vært på nett siden de var 4 er ganske så unge vil jeg tro, og så lav er vel ikke snittalderen her, så de fleste her har nok ikke det. Men hva dette har med gjester å gjøre er en annen sak...
Gjest Gjest 1 Skrevet 10. februar 2007 #4 Skrevet 10. februar 2007 Jeg svarer ikke på tråder i blant, fordi jeg er redd for å bli kjent igjen IRL. Kanskje Gry må banke i bordet overfor Orkla snart? ← Må en utlevere personlige detaljer om seg selv når en svarer i tråder, slik at en blir gjenkjent på gaten? Du og andre vil ha gjester tilbake: er du klar over hvor inkonsekvent det er å være så svingete? Nå har ikke de faste brukerne noen å herse med lengre eller skylde på når ting går galt fordi der er ingen gjester igjen. Tror du ikke at hvis disse gjestene kommer tilbake, vil de igjen måtte oppleve polls som "synes du det er på tide med gjestestenging"? Er det veldig smart synes du og andre som vil ha gjester tilbake?
Gjest Frøken Titt Skrevet 10. februar 2007 #5 Skrevet 10. februar 2007 Merkelig... I flere år som gjest har jeg sett sp mange klage over oss. Når det endelig blir påtvunget med brukernavn her er det galt også. Hva skjer egentlig? På tide å bestemme seg?
Gjest *Tara* Skrevet 11. februar 2007 #6 Skrevet 11. februar 2007 Litt aldersforskjell her, skjønner jeg ... jeg var 4 i 1967 Internett fikk jeg 30 år senere ...
Gjest gjesta Skrevet 11. februar 2007 #7 Skrevet 11. februar 2007 jeg hadde ikke noe innternett da jeg var 4 år..i 1987.
mysan Skrevet 11. februar 2007 #8 Skrevet 11. februar 2007 Du og andre vil ha gjester tilbake: er du klar over hvor inkonsekvent det er å være så svingete? Nå har ikke de faste brukerne noen å herse med lengre eller skylde på når ting går galt fordi der er ingen gjester igjen. Tror du ikke at hvis disse gjestene kommer tilbake, vil de igjen måtte oppleve polls som "synes du det er på tide med gjestestenging"? Er det veldig smart synes du og andre som vil ha gjester tilbake? ← Merkelig... I flere år som gjest har jeg sett sp mange klage over oss. Når det endelig blir påtvunget med brukernavn her er det galt også. Hva skjer egentlig? På tide å bestemme seg? ← Jeg forundres over at det er vanskelig å skjønne at de som ønsker gjestene tilbake nå IKKE er de samme som ønsket dem vekk den gang da.
Gjest Gjest 1 Skrevet 11. februar 2007 #9 Skrevet 11. februar 2007 Jeg forundres over at det er vanskelig å skjønne at de som ønsker gjestene tilbake nå IKKE er de samme som ønsket dem vekk den gang da. ← Jo, kan forstå at det ikke er de samme personene som den gang samlet til opprop og aksjoner mot gjester, som nå ønsker gjester tilbake. Samtidig er det vinglete overfor gruppen gjester å få så motstridende tilbakemeldinger og kanskje ikke veldig hyggelig. Det er jo fattet en beslutning og da har en hvertfall noe å forholde seg til.
Søtpotita Skrevet 11. februar 2007 #10 Skrevet 11. februar 2007 Jeg forundres over at det er vanskelig å skjønne at de som ønsker gjestene tilbake nå IKKE er de samme som ønsket dem vekk den gang da. ← Saknar gjestane eg også...
Tabris Skrevet 12. februar 2007 #11 Skrevet 12. februar 2007 Jeg savner ikke gjestene, og synes egentlig fortsatt det er gjester som skriver de frekkeste innleggene (i de forum hvor gjester fortsatt har lov å være). Jeg kan ikke se problemet med å måtte registrere seg på et forum - i hvertfall ikke når man i tillegg har muligheten til å skrive som ikke innlogget enkelte steder.
mysan Skrevet 12. februar 2007 #12 Skrevet 12. februar 2007 Jo, kan forstå at det ikke er de samme personene som den gang samlet til opprop og aksjoner mot gjester, som nå ønsker gjester tilbake. Samtidig er det vinglete overfor gruppen gjester å få så motstridende tilbakemeldinger og kanskje ikke veldig hyggelig. Det er jo fattet en beslutning og da har en hvertfall noe å forholde seg til. ← Det er vinglete overfor gruppen gjester å få så motstridende tilbakemeldinger. Så fordi at en bestemmelse ble tatt bør altså de som aldri ønsket gjestene vekk ikke snakke noe mer om det? Jeg tror gjestene også fint skjønner at det ikke var en enstemmig bestemmelse som ble tatt den gangen, men at mange skrek høyt og mye og fikk viljen sin. Hadde jeg vært gjest, ville jeg synes det var hyggelig å lese at faktisk NOEN ikke syntes jeg var en dritt fordi jeg ikke gadd å registrere meg.
Tabris Skrevet 12. februar 2007 #13 Skrevet 12. februar 2007 (endret) Hadde jeg vært gjest, ville jeg synes det var hyggelig å lese at faktisk NOEN ikke syntes jeg var en dritt fordi jeg ikke gadd å registrere meg. ← Det er vel ingen som mener at et menneske er "dritt" fordi det ikke gidder å registrere seg på et forum? Tror det kan være en fordel å beholde perspektivet her noen ganger - dette er bare et diskusjonsforum på nett og man bør ikke ta det så personlig at man tror man blir ansett som "dritt" fordi noen ikke vil ha gjesteposter på et forum. Da har man blåst det opp ut over alle proporsjoner etter min mening. Endret 12. februar 2007 av Tabris
mysan Skrevet 12. februar 2007 #14 Skrevet 12. februar 2007 jada, du skjønner hva jeg mener. Gjestene fikk ganske så mye dritt slengt etter seg, som om de alle var en og samme person og bare var ute etter å lage kaos i trådene.
Tabris Skrevet 12. februar 2007 #15 Skrevet 12. februar 2007 Det er nettopp det som er problemet. En del gjester VAR bare ute etter å slenge dritt og lage kaos i tråder. Når man da ikke har et nick så er det umulig å vite hvilken gjest som sier hva. Og jeg syntes så absolutt jeg kunne merke en tendens til at de frekkeste kommentarene kom fra gjestene. Jeg kan overhodet ikke se problemet med å måtte registrere seg for å være på et forum, så jeg er veldig glad for at det er sperret for gjester, ja.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå