Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vel kanskje vært litt beskjeden med min tro, men jeg tror på tesus og hans pappa gud.

Guden min har mange bud, men det første lyder som så,

- Du kan ha andre guder enn meg.

(Tror guden min har selvtillit eller så er han så allmektig at han ikke bryr seg om hans eksistens er avhengig av andres tro) Det kan vel sammenlignes med at en tv står inne i stua, enten jeg tror det eller ei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du burde bli taoist. taoismen er åpen for at du kan være f.eks buddhist på dagtid og taoist om kvelden. jeg kødder ikke.

Skrevet

Hva er en taoist?

Tror guden min aksepterer sånt, han er ganske fleksibel skjønner du, mener at jeg kan godt bo der jeg bor nå, jeg trenger ikke bygge tempel i et ørkenland.

Skrevet

jeg kan ikke gi deg en kort og konsis forklaring på hva taoisme er, men det er mer en livsfilosofi enn en religion, den kommer fra kina, den er eldgammel, og den er tolerant og fleksibel.

Gjest sexysadie
Skrevet
Jeg har vel kanskje vært litt beskjeden med min tro, men jeg tror på tesus og hans pappa gud.

tesus hvem er det??

Skrevet

Tesus er en kul mann, han gikk i sandaler og kunne svømme over bogstadvannet på 5 blank.

Skrevet

mulig du også burde sjekke ut the church of bob, som har slack som høyeste ideal...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...