Salial Skrevet 10. februar 2007 #1 Skrevet 10. februar 2007 Jeg bruker stort sett kun produkter fra hudpleier, og aller helst decleor. Nå er dessverre hudpleieren min på ferie til midten av mars, og jeg trenger nye hudpleieprodukter!! Jeg bor i en liten by med bare en hudpleier, så det nytter ikke å gå til noen andre... Spørsmålet mitt er; hvor bra er egentlig clarins? Jeg har problemhud og er redd for å prøve nye merker. Huden min er både tørr og uren om vinteren, hvis dere skjønner. Overhuden er knusktørr, men det produseres masse talg i underhuden, noe som resulterer i kviser. Vurderer nå å kjøpe Clarins på parfymeri, men er litt usikker. Er det noen som vet om disse produktene inneholder ting og tang som tilstopper porene, eller er de ikke-comedogene (eller hva det nå heter...)? Anbefal meg noen produkter. Jeg trenger rens, dagkrem, nattkrem og gjerne en olje og/eller et fuktserum av noe slag. Av decleorprodukter bruker jeg cleansing milk og tonifying lotion. Jeg bruker ylang-ylang olje under experience de´l age kremen (trenger en rik krem, det er iskaldt her om vinteren). Om natta bruker jeg essential balm. Er det noen som kan svare på spørsmålene mine og anbefale meg produkter fra clarins ut fra dette blir jeg veldig fornøyd.
Rexina Skrevet 10. februar 2007 #2 Skrevet 10. februar 2007 Venninnen min har tørr hud, men kviser,og den funker veldig bra for henne. Det var derfor jeg kjøpte den også, men jeg har blandingshud, så den funker bare i kinnene på meg. Men man får helt fantastisk myk og deilig hud av den, og produktene har veldig mange naturlige ingredienser. Hvis du kjøper toneren for tørr/sensitiv hud (som jeg har) så blir den enda mildere. Produktene har en behagelig lukt og konsistens synes jeg, men den fjerner uheldigvis ikke alle kvisene mine, fordi den ikke er for min hudtype.
Salial Skrevet 10. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2007 Takk for svar! Hva heter kremen du har brukt? Tror jeg tar meg en tur på parfymeriet på mandag...
Rexina Skrevet 10. februar 2007 #4 Skrevet 10. februar 2007 Jeg har brukt produktene du ser her: rens og tonic (de to bakerste). De er begge helt fulle (selv om det ikke ser sånn ut på den gule) og rommer 200 ml hver. Du kan også lese litt om erfaringer med rensen her (Cleansing Milk for dry to normal skin) og toner'en her (Extra Comfort Toning Lotion for Dry/Sensitive Skin) Nattkremen og dagkremen min er fra Body shop..
Rosenrød Skrevet 10. februar 2007 #5 Skrevet 10. februar 2007 Men hvorfor ikke bare kjøpe de vanlige produktene dine på nett?
Salial Skrevet 10. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. februar 2007 Rosenrød, det kunne jeg selvsagt gjort, men de kommer ikke til mandag. Jeg er helt skrapa for kremer... Det er vel bare SN som har decleor, og det tar vel minst 14 dager å bestille noe derfra, eller?? Har aldri bestilt fra SN, jeg, bare LF og Beauty Bridges...
kitekatt Skrevet 10. februar 2007 #7 Skrevet 10. februar 2007 Clarins har mye av den samme oppbyggingen som decleor, så jeg tror det skal gå greit
Gjest Frk. Grønn Skrevet 10. februar 2007 #8 Skrevet 10. februar 2007 Rosenrød, det kunne jeg selvsagt gjort, men de kommer ikke til mandag. Jeg er helt skrapa for kremer... Det er vel bare SN som har decleor, og det tar vel minst 14 dager å bestille noe derfra, eller?? Har aldri bestilt fra SN, jeg, bare LF og Beauty Bridges... ← Pleier å få tingene mine fra SN i løpet av 5-7 dager
babybird Skrevet 11. februar 2007 #9 Skrevet 11. februar 2007 Rosenrød, det kunne jeg selvsagt gjort, men de kommer ikke til mandag. Jeg er helt skrapa for kremer... Det er vel bare SN som har decleor, og det tar vel minst 14 dager å bestille noe derfra, eller?? Har aldri bestilt fra SN, jeg, bare LF og Beauty Bridges... ← Tar vanligvis rundt en uke. Men om man er desperat kan man betale 15 dollar rundtomkring for express mail. Da får man det levert på døra i løpet av et par dager. Har gjort det selv, og det gikk veldig fint Er jo en del å spare på det også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå