fuerza Skrevet 10. februar 2007 #1 Del Skrevet 10. februar 2007 Har kjøtp meg en boks. men hva brukes det til? fuktighetskrem? lipsyl? hva er det? fett? fuktighet? Billig var den iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 10. februar 2007 #2 Del Skrevet 10. februar 2007 Det er fett ja.. og det er noen som bruker det som lypsyl, men jeg tror ikke den er det beste å ha på leppene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shayla Skrevet 10. februar 2007 #3 Del Skrevet 10. februar 2007 Jeg bruker vaselin hver natt, da våkner jeg med myke lepper. Den er egnet til mye rart men mest som leppepomade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 10. februar 2007 #4 Del Skrevet 10. februar 2007 Jeg bruker den på leppene innimellom når jeg ikke har leppepomade tilgjengelig, men den fungerer også godt på hard hud på f.eks. albuer, knær og hæler. Har også hørt om de som har brukt den på kinnbena, men hvorfor har jeg ikke helt fått med meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 10. februar 2007 #5 Del Skrevet 10. februar 2007 Det går an å blande den med øyenskygge for en dypere farge med glossy effekt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devana Skrevet 10. februar 2007 #6 Del Skrevet 10. februar 2007 Jeg bruker den på neglbåndene på natta.... Myker opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Debra Skrevet 10. februar 2007 #7 Del Skrevet 10. februar 2007 vaselin ha INGEN effekt på hud. legger seg oppå den som et lag. tetter igjen det som er. den kan føles myk med engang, men er kun bortkastapenger. den er full av mineralolje, som gjør at prdukter ikke er vært mer enn 10 øre. lypsyl er like ille. hilsen hudpleier. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MBelucci Skrevet 12. februar 2007 #8 Del Skrevet 12. februar 2007 Bruker den po oyevippene om nettene.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cuddly Skrevet 12. februar 2007 #9 Del Skrevet 12. februar 2007 Jeg brukte den for å smøre ventilene etter og ha "badet" kornetten min - og skjønner vel ikke helt at man kan bruke den ekle smørja til noe annet enn den type ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minienthe Skrevet 12. februar 2007 #10 Del Skrevet 12. februar 2007 vaselin ha INGEN effekt på hud. legger seg oppå den som et lag. tetter igjen det som er. den kan føles myk med engang, men er kun bortkastapenger. den er full av mineralolje, som gjør at prdukter ikke er vært mer enn 10 øre. lypsyl er like ille. hilsen hudpleier. ← jeg må innrømme jeg lurer.... hvis disse produktene er så ille - hvorfor er det kun disse som virkelig fungerer for en del folk ? jeg har prøvd X antall såkalte "hudpleieprodukter" på leppene mine og resultatet var masse fin søpleposemat. lypsyl 2 ganger i uken og voila - fine lepper instantly. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FashionySara Skrevet 12. februar 2007 #11 Del Skrevet 12. februar 2007 Jeg smører inn hendene med vaseling og tar på sånne hansker jeg har kjøpt hos hudpleier..har babyhender igjen!!Så det må jo være noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salemandra Skrevet 14. april 2008 #12 Del Skrevet 14. april 2008 Bruker den po oyevippene om nettene.... på øyenvippene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovinda82 Skrevet 14. april 2008 #13 Del Skrevet 14. april 2008 Hudlegen min har anbefalt at jeg skal bruke det på leppene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2008 #14 Del Skrevet 14. april 2008 Har brukt den på leppene. Like bra som Lypsyl, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2008 #15 Del Skrevet 14. april 2008 På øyenbryna. Stod som et billig tips til blank øyenbrynsgel. (tror det var i hår og make-up bladet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ce'Nedra Skrevet 14. april 2008 #16 Del Skrevet 14. april 2008 Jeg brukte den for å smøre ventilene etter og ha "badet" kornetten min - og skjønner vel ikke helt at man kan bruke den ekle smørja til noe annet enn den type ting Jepp. Jeg bruker den til å smøre dører som knirker.. Usj og usj, ikke noe jeg ville hatt på huden, masse mineralolje.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsune Skrevet 14. april 2008 #17 Del Skrevet 14. april 2008 Jeg bruker det i nesen om natta, for jeg har så tørre slimhinner at det hindrer meg fra å tetne helt igjen om natta. Ellers bruker jeg det på leppene. Det går an å varme opp vaselin og så tilsette en leppestiftrest eller flere og så få en gloss. Og jeg ser at min Rosebud salve (de runde boksene til å ha på lepper, neglebånd osv. er petrolatum-based, så det er i praksis vaselin med farge i en fin boks. Til 90 kroner.. Vaselin er vel et biprodukt av oljeproduksjon, faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_jente22_* Skrevet 5. november 2008 #18 Del Skrevet 5. november 2008 vaselin ha INGEN effekt på hud. legger seg oppå den som et lag. tetter igjen det som er. den kan føles myk med engang, men er kun bortkastapenger. den er full av mineralolje, som gjør at prdukter ikke er vært mer enn 10 øre. lypsyl er like ille. hilsen hudpleier. ehm... var hos legen i dag om noe greier. spurte også om et munnsår jeg har hatt noen uker nå som bare sprekker og aldri får gro... Hu spurte om jeg hadde prøvd å bruke vaselin på, noe jeg burde prøve. Og det skulle vistnok funke. Dette er ei god lege. Ikke hatt noe problem med hu hittil. Jeg stoler faktisk mer på legen min en en som kaller seg hudpleier under en komentar. Kan godt hende du har rett, men hvorfor skulle LEGEN anbefale det om det var SÅ elendig som du skrev??? Jeg er foresten enig med andre her i at de fleste dyre hudprodukter anbefalt fra alle mulige hudpleiere i butikker, ikke er sååå gode som de påstår. Pluss at de koster så mye penger at jeg heller vil gå med sprukken leppe og sprukne tørre hender. Ikke verdt pengene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Ulla* Skrevet 5. november 2008 #19 Del Skrevet 5. november 2008 Tidligere sa de at "vaselin hjelper mot alt". Noen lever fortsatt etter den har jeg sett. Idag har vi vel såpass mye bedre produkter å velge i at vaselin kun bør brukes om man ikke har noe annet tilgjengelig der og da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LisaLou Skrevet 5. november 2008 #20 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg bruker vaslin på leppene, både om natten og før jeg drar på jobb... har ikke noen problemer med leppene lengre... Bruker også på øyenvippene av og til.....syntes de virker litt tørr og sånn til tider...særlig om sommeren da jeg er allergisk og jeg klør i øynene og blir tørr... jeg føler det funker med fuktigheten. Har brukt vaselin til sminkefjerner hvis jeg ikke har hatt noe annet for hånden... Har også brukt på tørre områder på huden.. Har hørt om noen som har brukt det til glidemiddel... Kitsune: Har hørt at man ikke bør bruke vaselin i nesen da den kan ødelegge de små hårene som befinner seg der.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå