Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2007 #1 Skrevet 10. februar 2007 Har dere noen gang hatt eller vurdert å ha sex med noen bare for å være snill? Ikke at du har spesielt lyst på fyren, men føler synd på ham fordi han ikke har hatt sex på ei god stund.
Gjest Snuske Skrevet 10. februar 2007 #2 Skrevet 10. februar 2007 Nei det kunne aldri falt meg inn. Og hadde jeg fått vite at noen gjorde noe lignende med meg, så hadde jeg blitt så såret og følt meg som en 'stakkarslig idiot'.
Gjest StockDama Skrevet 10. februar 2007 #3 Skrevet 10. februar 2007 har nok ikke det....om man syns så forferdelig synd på mannen kan du kjøpe han en sjømannsbrud =p =D
Gjest Pet Skrevet 10. februar 2007 #5 Skrevet 10. februar 2007 Jeg har hatt sex i forhold for å være hyggelig, uten å ha vært noe spesielt kåt selv. Har hatt kjærester som har tilfredsstilt meg uten å være kåt selv også. Hadde en kjæreste en gang som i motsetning til meg ikke var kåt når han var fyllesjuk, men han tok seg veldig godt av meg dagen derpå!
engelen ane Skrevet 11. februar 2007 #7 Skrevet 11. februar 2007 Har hatt sex i forhold når jeg ikke har hatt spesielt lyst. Sånn for mannen sin del....
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2007 #8 Skrevet 11. februar 2007 Er ikke det gode norske ordet for fenomenet "pitty sex"?
Gjest JON Skrevet 11. februar 2007 #9 Skrevet 11. februar 2007 I et godt forhold både gir man og tar, IKKE bare tar!
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2007 #10 Skrevet 11. februar 2007 Er det her man finner hjertelige damer med stor barm?
Gjest Pax Skrevet 11. februar 2007 #11 Skrevet 11. februar 2007 Er det her man finner hjertelige damer med stor barm? ← Både ja og nei.
Gjest Snuske Skrevet 11. februar 2007 #13 Skrevet 11. februar 2007 Nå trodde jeg i utgangspunktet at spørsmålet gjaldt om du ville hatt barmhjertighetssex med en kompis eller venninne som ikke hadde fått seg på evigheter av ukjente årsaker. Og på det området er svaret helt klart NEI. Jeg gir ikke så mye som en blowjob til en kompis bare fordi jeg synest synd i han. Hadde det vært min egen mann/samboer/kjæreste så er det selvfølgelig en annen sak. Klart jeg hadde gitt han selv om kansje ikke jeg var så giret.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 11. februar 2007 #14 Skrevet 11. februar 2007 Nei, har ikke vurdert det, nei. Ei jeg kjenner hadde sex med en kompis fordi hun syntes det var synd på han fordi han var jomfru, og etterpå, i en krangel, fortalte hun at hun hadde gjort det bare fordi hun syntes så synd på han Hyggelig!
Snøkule Skrevet 11. februar 2007 #15 Skrevet 11. februar 2007 Dersom spørsmålet dreier seg om andre enn samboer/kjæreste, så er svaret et høyt, rungende nei! Men klart jeg kan ha sex med kjæresten min selvom jeg i utgangspunktet ikke har kjempelyst selv. Lysten kan jo komme etterhvert, og uansett synes jeg det er kjempedeilig og fint at han har det godt sammen med meg!
Nelle Skrevet 12. februar 2007 #16 Skrevet 12. februar 2007 Nå trodde jeg i utgangspunktet at spørsmålet gjaldt om du ville hatt barmhjertighetssex med en kompis eller venninne som ikke hadde fått seg på evigheter av ukjente årsaker. Og på det området er svaret helt klart NEI. Jeg gir ikke så mye som en blowjob til en kompis bare fordi jeg synest synd i han. Hadde det vært min egen mann/samboer/kjæreste så er det selvfølgelig en annen sak. Klart jeg hadde gitt han selv om kansje ikke jeg var så giret. ← Enig i dette. Husker en gang for mange år siden da en type ringte meg og klagde over at han var så kåt + hintet verre. Jeg ble dritforbanna, og jeg husker at jeg ropte til han at "Jeg er da for faen ikke noen jævla veldedighetshore heller!!!", så la jeg på... Fy flate da ble jeg sinna asså! Men om det er mannen min er det selvsagt noe helt annet.
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2007 #17 Skrevet 14. februar 2007 Tja. Det forholdet jeg er i nå startet vel mer eller mindre slik Det var iverfall da det gikk fra “venn” til noe mer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå