aline Skrevet 11. februar 2007 #21 Del Skrevet 11. februar 2007 Og det kaller du demokrati... Jeg vil kalle det er brukerstyrt diktatur. ← det var vel egentlig ikke meningen å kalle det demokrati, for hadde det vært demokatri, så hadde jo også gjestene vært med å bestemme, og de hadde garantert ikke valgt vekk seg selv. og, der gjorde du det klart! Det ER faktisk ikke demokrati som etterlyses, det er brukerstyrt diktatur! Thank U! Og du har helt rett, det er det det er og det er likevel det visse altså mener at er urettferdig på våre (registrerte brukeres) vegne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reven Skrevet 11. februar 2007 #22 Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg angriper ikke Orkla spesielt, men det er et børsnotert selskap som styres etter visse prinsipper. Og de ser ikke at vi som faktisk er brukere av kg, er hele kg. ← Du tar feil. KG er butikk, og har vært det siden starten. Forumet er bare en liten del av nettstedet Kvinneguiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 11. februar 2007 #23 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Så kan du vel bare la være å lese? Det er jo ikke verre en det, vet du. ← Så klart, men jeg visste jo ikke at debatten inneholdt dette temaet da jeg klikket meg inn (jrf: overskriften). *tusler med glede ut igjen* ← Hehe, artig. Jeg også stuper noen ganger innom tråder jeg finner uinteressante by mistake, men da legger jeg ikke igjen meldinger om hvor pyton jeg synes tråden er, jeg bare går ut igjen. Det kan du øve på, du klarer det nok. Ellers - det er vel ikke Orkal som eier KG lenger, er det? Mener å ha lest på ett eller annet tidspunkt at det er solgt videre, men husker ikke til hvem. Jeg tror forøvrig ikke at det har noe som helst med denne saken å gjøre. Her er det nok mer interne saker på et lavere nivå som er problemet. Endret 11. februar 2007 av mysan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 11. februar 2007 #24 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) ??? Endret 21. mars 2007 av Kosemose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nallemaja Skrevet 12. februar 2007 #25 Del Skrevet 12. februar 2007 Jeg har vært medlem her siden 2000/2001 og jeg har faktisk likt utviklingen her. Før var det mye preget av venne-gjeng-stemning her inne, men det var en fast gjeng som var med i den stemningen, og andre ble litt oversett i diskusjonene. Nå syns jeg det er flere forskjellige som blir "hørt" i diskusjonene, samtidig har jeg merket at med fjerning av gjestene har vi fått enkelte brukere som ofte viser tydelige tegn til å være her kun for å provosere og irritere, -så de folka blir vi ikke kvitt selv om vi nekter gjester å være her. Jeg var imot fjerning av gjesteposting, da jeg syns de fleste gjestene gav forumet mer liv, og man kunne også selv skrive innlegg som kunne være så personlige at man ikke ville la dem forbindes med sitt vanlige brukernavn. At folk skifter brukernavn innemellom skjønner jeg godt, -det kan være flere årsaker til det. I mitt tilfelle har jeg skiftet nick en gang, men det var fordi noen jeg kjente fant ut hvem jeg var her inne,-og selv om det ikke var noe "farlig" liker jeg å være så anonym som mulig. Andre kan ha skrevet innlegg som har provosert andre slik at de har fått mye pes i PM og i andre diskusjoner, slik at hver gang den personen har uttalt seg så har det kommet forutintatte negative holdninger og bemerkninger mot den personen,-og også har jeg sett at folk har gått brukere i sømmene slik at de har sjekket gaaaamle innlegg de har hatt og bruker det imot de for å bevise at de er inkonsekvente, at de lyver osv... Syns egentlig kvinneguiden er svært preget av å være sterkt representert av kvinner...da blir det som det ofte blir også i RL når mange kvinner samles på ett sted...det har både positive og negative sider... For min del liker jeg meg fortsatt her på KG, jeg likte meg her i begynnelsen, men liker meg bedre her nå, og selv om jeg ofte savner gjestene klarer jeg meg godt uten også... for min del var eneste virkelige problemet med gjester at alle kalte seg gjest....så det var umulig å skille fra hverandre 3 gjester i en diskusjon på over en side... Ellers lurer jeg på om noen kan oppsummere forståelig for oss som ikke er så opplyste som enkelte andre er...hva er dette med Hege og Orkla og Champagnepikken? Har virkelig ikke fått med meg det jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå