Armonia Skrevet 10. februar 2007 #1 Skrevet 10. februar 2007 På www.bemz.com selger de trekk til Klippan sofa - fra Ikea. Er det noen som har handlet derfra? Erfaringer? Har to sofaer som skriker etter nye trekk, men på Ikea har de jo stort sett bare knallfarger eller mye mønster.
ashera Skrevet 10. februar 2007 #2 Skrevet 10. februar 2007 Har ikke prøvd, men det så jo riktig morsomt ut. Har en Karlanda som jeg kunne tenke meg å freshe opp litt. Stammen er jo solid som bare tusan, mens trekket har sett sine beste dager. Eneste jeg var litt tvilende til med bemz, er at alle stoffene er 100% bomull og at det ikke sies noe om tykkelse, trådtetthet osv. For tynne stoffer som slipcover virker lett slaskete. Men absolutt noe jeg kan tenke meg å prøve. Det var jo ikke avskrekkende dyrt heller.
Armonia Skrevet 10. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2007 Har bestilt fargeprøver nå, kan bestille fem stk kostnadsfritt Så får jeg iallefall se fargene "live" http://www.bemz.com/orderSwatch/
Nanaluanna Skrevet 10. februar 2007 #4 Skrevet 10. februar 2007 Eneste jeg var litt tvilende til med bemz, er at alle stoffene er 100% bomull og at det ikke sies noe om tykkelse, trådtetthet osv. For tynne stoffer som slipcover virker lett slaskete. Men absolutt noe jeg kan tenke meg å prøve. Det var jo ikke avskrekkende dyrt heller. ← Er ikke noen av trekkene i 51 % lin og 49 % bomull?
Gjest bada Skrevet 10. februar 2007 #5 Skrevet 10. februar 2007 For en genial butikk! Kunne ønske de laget trekk til Solsta også, men det kommer kanskje?
Mini_me Skrevet 10. februar 2007 #6 Skrevet 10. februar 2007 er det sånn at de har trekk til stoler som ikke er i produksjon lengre også? Det hadde vært helt supert!
Gjest -eline- Skrevet 11. februar 2007 #7 Skrevet 11. februar 2007 Da har jeg bestilt prøve av diverse stoffm, hadde vært kjekt med et nytt trekk til vår Karlanda 3-seter
ashera Skrevet 12. februar 2007 #8 Skrevet 12. februar 2007 Har bestilt fargeprøver nå, kan bestille fem stk kostnadsfritt Så får jeg iallefall se fargene "live" http://www.bemz.com/orderSwatch/ ← Flott - gidder du å komme tilbake i tråden og fortelle om kvaliteten på stoffet?
Petra Prøvedokke Skrevet 12. februar 2007 #9 Skrevet 12. februar 2007 dette så jo helt genialt ut! *følger spent med*
Armonia Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #10 Skrevet 13. februar 2007 Flott - gidder du å komme tilbake i tråden og fortelle om kvaliteten på stoffet? ← Jepp
Armonia Skrevet 24. februar 2007 Forfatter #11 Skrevet 24. februar 2007 Nå har jeg fått stoffprøvene i posten. Jeg synes kvaliteten virker bra. 100% bomull: Kan se ut som tykkelsene er lik som trekket på Klippansofaen,men strukturene er litt grovere. 55%lin/45% bomull: Enda litt tykker kvalitet enn trekket på sofaen, og strukturen er grovere enn 100% bomull stoffet. Tror nok at jeg kommer til å kjøpe trekk der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå