Gjest Hege Skrevet 3. oktober 2003 #1801 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hei dere! I dag vil jeg også dele ut roser! Til dem som har greid å gi denne tråden en slik vending. Tusen takk skal dere ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 3. oktober 2003 #1802 Del Skrevet 3. oktober 2003 Jeg vil gi en rose til Madam Felle fordi at hun er Madam Felle. Jeg liker den Fella. Tusen takk Irka du er nå søt da Gir en tilbake til deg Irka siden du er utholdene med alle mine sprell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 3. oktober 2003 #1803 Del Skrevet 3. oktober 2003 Og er det "itte sænt, så er det i ællfall godt jøgi" som vi ville sagt på Toten. Kjekt å se Totninger her. Gir derfor en rose til deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irka Skrevet 4. oktober 2003 #1804 Del Skrevet 4. oktober 2003 Jeg sitter her og leser og ler.. Det er tydelig at Madam Felle ikke har hatt sin beste dag i dag. Tipper hun var temmelig varm rundt ørene i en periode. Derfor sender jeg henne uken rosebukett. God bedring Fella! :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 4. oktober 2003 #1805 Del Skrevet 4. oktober 2003 Jeg sitter her og leser og ler.. Det er tydelig at Madam Felle ikke har hatt sin beste dag i dag. Tipper hun var temmelig varm rundt ørene i en periode. Derfor sender jeg henne uken rosebukett. God bedring Fella! Takk så snill du er Irka Irka får rose av meg siden hun viser at hun kan være snill også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 4. oktober 2003 #1806 Del Skrevet 4. oktober 2003 Lenge siden jeg har gitt roser nå. Først: Takk for rose Middis! :D Kost å snakke med deg i dag.. En tilbake til deg: @ Så vil jeg gi en rose til DIVA, fordi du er så grei. See ya soon! @ Å så en til natteløvene på KG... @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Candyfloss Skrevet 4. oktober 2003 #1807 Del Skrevet 4. oktober 2003 Å så en til natteløvene på KG... @ That MUST be me 8) Vil gi en rose til Manji siden han er :coooool: :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 5. oktober 2003 #1808 Del Skrevet 5. oktober 2003 @ Gir en rose til dere som var på treff i går - artig å møte dere alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 6. oktober 2003 #1809 Del Skrevet 6. oktober 2003 Idag fikk jeg lyst til å gi bort en rose, og den går til Livets Datter! jeg tør ikke si hvorfor..... :o ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2003 #1810 Del Skrevet 6. oktober 2003 Tror Gamle Alex skal få en. Fordi det ser ut til at du er en reflektert og interessant person. Sandman - hvor er du ? Legger en rose igjen til deg også. Eller rose, noe sier meg at du mye heller vil ha en ny cd eller noe sånt ? Hurra hurra, min første rose EVER her inne , ble så glad nå :D , og gir naturligvis en hel haug tilbake :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. oktober 2003 #1811 Del Skrevet 6. oktober 2003 Tuuuusen takk for rosen, Diva! Som takk får du en tilbake fordi du er ei fantastisk søt jente med masse bra å bidra med! Keep smiling! :D Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 6. oktober 2003 #1812 Del Skrevet 6. oktober 2003 Jeg vil gi masse roser til flere av brukerne her inne. Dere vet hvem dere er :blunke: LH Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 6. oktober 2003 #1813 Del Skrevet 6. oktober 2003 Min rose går til Lady Heather. For utmerket etterforskning.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 6. oktober 2003 #1814 Del Skrevet 6. oktober 2003 Idag fikk jeg lyst til å gi bort en rose, og den går til Livets Datter! jeg tør ikke si hvorfor..... :o ) Hallo? Du kan ikke bare si a og ikke b Jeg er ikke nysgjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 6. oktober 2003 #1815 Del Skrevet 6. oktober 2003 Dagens rose går til Milo Minderbinder Fordi: Han holder stadig ut med oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reina Skrevet 7. oktober 2003 #1816 Del Skrevet 7. oktober 2003 Dagens rose går til Vixen ------<---<- Du vet hvorfor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
manji Skrevet 7. oktober 2003 #1817 Del Skrevet 7. oktober 2003 Vil gi en rose til Manji siden han er :coooool: :D Takker og bukker :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 7. oktober 2003 #1818 Del Skrevet 7. oktober 2003 Dagens rose går til lykkeønskninger og oppmuntringer jeg har fått de siste dagene!! :D Virgo Mathias Caliente Fruenge :trøste: :kysse: Kjempeklemmer til dere alle fra Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 7. oktober 2003 #1819 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jeg vil gi dagens roser til Bertha, Revetispa og Donpedro. @ Berthas rose @ Revetispas rose @ Donpedros rose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 7. oktober 2003 #1820 Del Skrevet 7. oktober 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå