Gå til innhold

DAGENS ROSE

Livets datter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

At du liker best de som enig med deg i alt og alle har kommet tydelig fram i din egen "rose-tråd" hvor du deler ut roser til de som er enig med deg... Akkurat det har ført til at jeg ikke lenger engasjerer meg i diskusjoner hvor du er med ...

Vel, da er det vel på sin plass å gi en rose til Malena, fordi hun er uenig med meg! Så gjenstår det å se om du vil ta den imot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med stor fare for å tråkke på noen tær så velger jeg likevel å legge inn et ønske. Jeg er rimelig fersk her, men har smuglest ganske lenge og valgt nå å bli medlem. Jeg har ikke lest alt som er lagt inn - hverken av positivt eller negativ - men velger å gi en stor hvit rose til Mae :)

Den er hennes dagbøker som gjorde at jeg begynte å lese innlegg her på KG. Om det er sant eller ikke, er uvesentlig syns jeg, jeg ser på det som en form for føljetong/ roman.

Og er det "itte sænt, så er det i ællfall godt jøgi" som vi ville sagt på Toten.

En god kveld ønskes til dere i Forumet!

Mvh

Asam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens rose går til ~Livets datter~ fordi jeg syns du alltid er så flink og hjelpsom med å finne nyttige linker til andre. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gi en rose til Adina Madeleine, fordi jeg liker henne så godt, og fordi hun er en modig jente!

Klem,

Dina :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hilde K S

Tror Gamle Alex skal få en. Fordi det ser ut til at du er en reflektert og interessant person.

Sandman - hvor er du ? Legger en rose igjen til deg også. Eller rose, noe sier meg at du mye heller vil ha en ny cd eller noe sånt ? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden det er så lenge siden jeg har gitt blomster her, slenger jeg ut to roser og en masse klemmer.

Roser til -

Imari

og

Arwen

fordi dere er så snille og legger hilsener i dagboka mi til stadighet! Setter pris på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender ei langstilka rose til Pip eg. Fordi eg har lyst.

:oops: :roll: :D

TUSEN takk, søte Crazee!! :vinke:

(Og så langstilka då, gitt! :smile: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...