Arwen Skrevet 1. oktober 2003 #1781 Del Skrevet 1. oktober 2003 Dagens roser vil jeg gi til alle som synes de har fortjent en ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 1. oktober 2003 #1782 Del Skrevet 1. oktober 2003 Dagens roser gir jeg til moderatorene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Candyfloss Skrevet 1. oktober 2003 #1783 Del Skrevet 1. oktober 2003 Dagens rose går til Ragnhild som ikke kan sitte på KG :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 1. oktober 2003 #1784 Del Skrevet 1. oktober 2003 Slenger meg på den, Candyfloss, stakkars Ragnhild, bli bedre!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter #1785 Del Skrevet 2. oktober 2003 At du liker best de som enig med deg i alt og alle har kommet tydelig fram i din egen "rose-tråd" hvor du deler ut roser til de som er enig med deg... Akkurat det har ført til at jeg ikke lenger engasjerer meg i diskusjoner hvor du er med ... Vel, da er det vel på sin plass å gi en rose til Malena, fordi hun er uenig med meg! Så gjenstår det å se om du vil ta den imot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 2. oktober 2003 #1786 Del Skrevet 2. oktober 2003 Dagens roser gir jeg til moderatorene! Tusen takk Tilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 2. oktober 2003 #1787 Del Skrevet 2. oktober 2003 Dagens roser gir jeg til moderatorene! Jeg også i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asam Skrevet 2. oktober 2003 #1788 Del Skrevet 2. oktober 2003 Med stor fare for å tråkke på noen tær så velger jeg likevel å legge inn et ønske. Jeg er rimelig fersk her, men har smuglest ganske lenge og valgt nå å bli medlem. Jeg har ikke lest alt som er lagt inn - hverken av positivt eller negativ - men velger å gi en stor hvit rose til Mae Den er hennes dagbøker som gjorde at jeg begynte å lese innlegg her på KG. Om det er sant eller ikke, er uvesentlig syns jeg, jeg ser på det som en form for føljetong/ roman. Og er det "itte sænt, så er det i ællfall godt jøgi" som vi ville sagt på Toten. En god kveld ønskes til dere i Forumet! Mvh Asam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 2. oktober 2003 #1789 Del Skrevet 2. oktober 2003 Sender ei langstilka rose til Pip eg. Fordi eg har lyst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 2. oktober 2003 #1790 Del Skrevet 2. oktober 2003 Dagens rose går til ~Livets datter~ fordi jeg syns du alltid er så flink og hjelpsom med å finne nyttige linker til andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 2. oktober 2003 #1791 Del Skrevet 2. oktober 2003 Jeg vil gi en rose til Achmed, fordi han var så søt å gi meg plaster.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 2. oktober 2003 #1792 Del Skrevet 2. oktober 2003 Jeg vil gi en rose til Adina Madeleine, fordi jeg liker henne så godt, og fordi hun er en modig jente! Klem, Dina :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 3. oktober 2003 #1793 Del Skrevet 3. oktober 2003 Lenge siden jeg har delt ut noe rose her, men den første på lenge skal Don Pedro få av meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 3. oktober 2003 #1794 Del Skrevet 3. oktober 2003 Tilde og ¤Arwen¤ Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 3. oktober 2003 #1795 Del Skrevet 3. oktober 2003 Tror Gamle Alex skal få en. Fordi det ser ut til at du er en reflektert og interessant person. Sandman - hvor er du ? Legger en rose igjen til deg også. Eller rose, noe sier meg at du mye heller vil ha en ny cd eller noe sånt ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 3. oktober 2003 #1796 Del Skrevet 3. oktober 2003 Og så en til Dina 69 som svaner noen ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 3. oktober 2003 #1797 Del Skrevet 3. oktober 2003 Jeg også i dag! Tusen takk *Arwen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 3. oktober 2003 #1798 Del Skrevet 3. oktober 2003 Siden det er så lenge siden jeg har gitt blomster her, slenger jeg ut to roser og en masse klemmer. Roser til - Imari og Arwen fordi dere er så snille og legger hilsener i dagboka mi til stadighet! Setter pris på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irka Skrevet 3. oktober 2003 #1799 Del Skrevet 3. oktober 2003 Jeg vil gi en rose til Madam Felle fordi at hun er Madam Felle. Jeg liker den Fella. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 3. oktober 2003 #1800 Del Skrevet 3. oktober 2003 Sender ei langstilka rose til Pip eg. Fordi eg har lyst. :oops: :D TUSEN takk, søte Crazee!! (Og så langstilka då, gitt! :smile: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå