Diva Skrevet 18. september 2003 #1721 Del Skrevet 18. september 2003 Oi! Tusen takk, Middis :D Svært hyggelig av deg : - ) Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Candyfloss Skrevet 18. september 2003 #1722 Del Skrevet 18. september 2003 Takk for rosen, Anna Lovinda.Du får selvfølgelig en rose tilbake :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J. Dean Skrevet 19. september 2003 #1723 Del Skrevet 19. september 2003 Jeg vil gi flotte tulipaner til Titti72 og Susy. Takk for koslig velkomst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 19. september 2003 #1724 Del Skrevet 19. september 2003 Jeg vil gi flotte tulipaner til Titti72 og Susy. Takk for koslig velkomst :oops: :oops: :oops: :oops: ???????????? :oops: :oops: :oops: :oops: Takk for den. Du får få en av meg også da. Sikkert fra Suzy også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. september 2003 #1725 Del Skrevet 19. september 2003 Jeg vil gi flotte tulipaner til Titti72 og Susy. Takk for koslig velkomst Nå ble jeg glad nå! :D Suzy - lykkelig med tulipaner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 19. september 2003 #1726 Del Skrevet 19. september 2003 Vil gi bort to roser i dag jeg: Dina69 Diva Bare fordi jeg liker å lese dagbøkene deres, og at jeg får hilsner fra dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 23. september 2003 Forfatter #1727 Del Skrevet 23. september 2003 En rose fra meg går idag til en nybegynner; *Kaja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Kaja Skrevet 23. september 2003 #1728 Del Skrevet 23. september 2003 En rose fra meg går idag til en nybegynner; *Kaja :oops: Nå ble jeg glad! Jeg vil gi roser til alle som ønsket meg velkommen og til alle som har vært i dagboken min, og en til Livets Datter siden hun startet denne fine tråden i sin tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 23. september 2003 #1729 Del Skrevet 23. september 2003 Jeg vil gi roser til mitt nye jeg; Lady Heather. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 23. september 2003 #1730 Del Skrevet 23. september 2003 Gir Atacand dagens rose...hun har gitt meg masse nyttig datahjelp, og dessuten forært meg endel pc-utstyr.1000 hjerlig takk Atacand.G I D ------<<<------<<-----<<--- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 23. september 2003 #1731 Del Skrevet 23. september 2003 Sender en rose tilbake til Aricept med luftpost :D Fordi du fortjener det Håper dere flytter hitover til sommer`n :D : mase mase mase : Alltid hyggelig å stikke innom dagboka di Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 23. september 2003 #1732 Del Skrevet 23. september 2003 En rose til MarianneE siden du ikke fikk forrige gang. Da hadde jeg ikke lest i dagboka di enda. Men du fortjener en! @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 24. september 2003 #1733 Del Skrevet 24. september 2003 I dag vil jeg gi en vakker rose til GreenSky. Har så sansen for henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 24. september 2003 #1734 Del Skrevet 24. september 2003 I dag vil jeg gi en vakker rose til GreenSky. Har så sansen for henne Takk, nå ble jeg jammen glad! Trodde ikke folk her hadde lagt noe særlig merke til meg, jeg, har jo ikke vært her så lenge. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 24. september 2003 #1735 Del Skrevet 24. september 2003 Takk, nå ble jeg jammen glad! Trodde ikke folk her hadde lagt noe særlig merke til meg, jeg, har jo ikke vært her så lenge. Joda, jeg har lagt merke til deg i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. september 2003 #1736 Del Skrevet 24. september 2003 Gir en rose til angeleyes og Adina...you know why... :trøste: En rosebukett til hver av to av mine favorittkvinner her inne på KG: En til Angeleyes: Fordi at du er den du er og for at du forstår. Du er unik. En til Anna Lovinda: Fordi at du er en sabla god satiriker uten å være ondskapsfull og for at du har følere. _________________ Adina Madeleines Lille Røde Tuusen takk begge to :D Gir herved en stor fin rose til dere begge. Vil også gi en til Linemor. Hvor er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atacand Skrevet 24. september 2003 #1737 Del Skrevet 24. september 2003 To store roser vil jeg gi til BIPPBIPP og Dolly Duck for at de er fine venner å ha i livets vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 24. september 2003 #1738 Del Skrevet 24. september 2003 1000 hjertlig takk, Atacand. Det varmer langt inni hjerterøttene å være påtenkt av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atacand Skrevet 24. september 2003 #1739 Del Skrevet 24. september 2003 Du får en til du har lange røtter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 24. september 2003 #1740 Del Skrevet 24. september 2003 Takker... 1 rose i dag vil jeg gi til Irka som er så snill. Hun ga meg sovemedisin i natt da mine egne sovepiller på mystisk vis hadde blitt borte.. ! rose i retur til Atacand som alltid er snill og litt slem... 1 rose til Madammen....husker ikke helt hvorfor men... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå