MarianneE Skrevet 10. august 2003 #1461 Del Skrevet 10. august 2003 Vil gi en til meg selv, for jeg er så solbrent, og det voooondt!! *sutre, sutre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 10. august 2003 #1462 Del Skrevet 10. august 2003 Jeg vil også gi meg selv en rose. -Fordi jeg overlevde modern's slektstreff i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 10. august 2003 #1463 Del Skrevet 10. august 2003 Og jeg vil gi en rose til MarianneE fordi hun har så fint navn og fordi hun er så solbrent. Og en til Barbie fordi jeg liker henne godt og fordi hun har vært på slektstreff. Og en til Lillian fordi hun er en kjempekoselig dame. Og en til Remyline fordi hun er den hun er. En til Linemor fordi hun er en den hun er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 10. august 2003 #1464 Del Skrevet 10. august 2003 Næmmen! Tusen takk,Marianne. -Da får du en tilbake, fordi du var så søt og tenkte på meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 10. august 2003 #1465 Del Skrevet 10. august 2003 Min rose i natt går til Marianne fordi hun er så fantastisk dame. Du er vært enestående mot meg og hjulpet meg mye. Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 10. august 2003 #1466 Del Skrevet 10. august 2003 Tusen hjertelig takk, det var en koselig overraskelse på natten. Jeg vil gi deg og en jeg, bare fordi du er den du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 11. august 2003 #1467 Del Skrevet 11. august 2003 Tusen takk for rosen Marianne, så koselig. Min rose i dag går til Marianne, Hege,Gry og resten av moderator gjengen som gjør en utrolig flott jobb her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 11. august 2003 #1468 Del Skrevet 11. august 2003 Tusen takk, Remyline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. august 2003 #1469 Del Skrevet 11. august 2003 Og jeg vil gi en rose til MarianneE fordi hun har så fint navn og fordi hun er så solbrent. takk du snille, gode med det fantastiske navnet! Dagens rose går til: Lillian uten noen spes. grunn Liten for og servere meg bursdagsmenyen så og si Sandman for PM'ene. De engasjerer! Imari fordi hun er så innmarig koselig. Alle som viser interesse for den ikke akkurat så spennende dagboka mi...... Åja.....også en til meg selv idag og. Er fremdeles gjennkjennelig i hummerfargen min..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2003 #1470 Del Skrevet 11. august 2003 Anna Lovinda elsker meg. Det skal hun ha ros(e) for! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 11. august 2003 #1471 Del Skrevet 11. august 2003 En til meg selv. En hel bukett faktisk. For alle de koselig pm jeg har sendt den siste tiden ( etter *Lillian* sin tråd ) MM det fortjener jeg. Og så en stor klem til meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 11. august 2003 #1472 Del Skrevet 11. august 2003 Takk for rose, både fra MarianneE og Ingeborg. Koselig!! Sender stooooore solsikker tilbake til dere - måtte solen alltid skinne på dere.. Eller nei, jeg tar det tilbake, MarianneE... Og så vil jeg sende en rose til Sandman. Du har mye vettugt å si, og det er alltid spennende å lese innleggene dine. Stå på!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2003 #1473 Del Skrevet 11. august 2003 En til meg selv. En hel bukett faktisk. For alle de koselig pm jeg har sendt den siste tiden ( etter *Lillian* sin tråd ) MM det fortjener jeg. Og så en stor klem til meg selv Og så må du huske å skrive et innlegg der du takker for rosene og klemmen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 11. august 2003 #1474 Del Skrevet 11. august 2003 Åh tusen takk Hilde K S ! Nå ble jeg virkelig rørt til til tårer. Tak og atter takk. *Klemmer tilbake* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 11. august 2003 #1475 Del Skrevet 11. august 2003 Og jeg vil en stor langstilket rose til Hilde K S fordi hun er så flink å sende roser til seg selv og derfor fortjener hun en av meg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. august 2003 #1476 Del Skrevet 11. august 2003 Anna Lovinda elsker meg. Det skal hun ha ros(e) for! Da er vi mange som skulle hatt roser! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 11. august 2003 #1477 Del Skrevet 11. august 2003 I dag / natt vil jeg gi en rose til Gry og hver av moderatorene. Tusen takk for at dere prøver å holde KG i orden, selv om det er litt ukoselig nå. Dere gjør en kjempe jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 11. august 2003 #1478 Del Skrevet 11. august 2003 Takk, takk Trulselinemor. :D Jeg har vært borte i helgen så jeg har heldigvis (?) ikke fått med meg alle tumultene (gidder ikke å lese meg bakover for mange dager), men jeg vil gjerne dele ut roser til alle som ikke diskuterer hvem som sa hva når! Takk, takk og atter takk for at du gjør KG til et trivelig nettsted! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 12. august 2003 #1479 Del Skrevet 12. august 2003 Har jeg fått rose???? Og så gikk jeg glipp av utdelingen???? Har desverre ikke tid til noen lang takketale, siden dette har motivert meg til å tukte Trøffel ytterligere (noe som er svørt så tidkrevende og vanskelig siden han liker det så godt). Kyss, klaps og klem, Anna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 12. august 2003 #1480 Del Skrevet 12. august 2003 I dag vil jeg gi en rose til KAKTUS. FORDI JEG SYNS DU HAR FORNUFTIGE MENINGER SOM DU DELER MED OSS! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå