Tjorven Skrevet 4. august 2003 #1421 Del Skrevet 4. august 2003 Dagens rose går til Skusla og Arwen som gav meg gode oppmuntringer på en litt tung dag. I tillegg vil jeg gi en rose til lmari for hyggelig ord sånn i ettertid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 5. august 2003 #1422 Del Skrevet 5. august 2003 Siden det er så lenge siden jeg har delt ut roser så blir det mange i dag! Mine roser går til: Tjorven Væren care Suzy Donpedro Indiangranny - selv om du ikke er her Marianne MarianneE Fisk Ethereal Jinx ...bare fordi jeg liker dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 5. august 2003 #1423 Del Skrevet 5. august 2003 Dagens rose går til Skusla og Arwen som gav meg gode oppmuntringer på en litt tung dag. I tillegg vil jeg gi en rose til lmari for hyggelig ord sånn i ettertid! Tusen takk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 5. august 2003 #1424 Del Skrevet 5. august 2003 Siden det er så lenge siden jeg har delt ut roser så blir det mange i dag! Mine roser går til: Tjorven ...bare fordi jeg liker dere! Tuuuusen takk! Det var utrolig hyggelig! Slikt setter jeg virkelig pris på! En nydelig bukett med Gerbera går tilbake til deg! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 5. august 2003 #1425 Del Skrevet 5. august 2003 Forsinket bursdagsrose til Kira! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. august 2003 #1426 Del Skrevet 5. august 2003 I dag går min rose til .........Donpedro! Rett og slett fordi hun er våken og oppvakt (les: mener det samme som meg ofte ) @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. august 2003 #1427 Del Skrevet 5. august 2003 Siden det er så lenge siden jeg har delt ut roser så blir det mange i dag! Mine roser går til: MarianneE ...bare fordi jeg liker dere! Nææ...nå ble jeg glad! Gir en pen en tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 5. august 2003 #1428 Del Skrevet 5. august 2003 Tusen takk Mie. Her kommer en oppsamlingstråd. Er veeeldig sliten i dag så sannsynligheten for at noen som burde bli husket faktisk blir glemt er stor. *Hilde løper ræven av seg for å gjøre alle til lags* Mie, Mayamor, Anafugia og Sussi. For å være ekstremt uredde ! Jinx. Fordi du er så trett og i tiden foran deg kommer du til å ha bruk for den. Vega. Fordi du også skal slutte å røyke. Alle de koselige som er innom i dagboken min. Litago. Den eneste kuen som kan surfe.... Arwen. For å ha den forskjelligste avataren fra meg. Care. En knasande god lege. De på gamle gravid dagboken min. Lillen, kom hjem ! Nå orker jeg ikke tenke mer......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 5. august 2003 #1429 Del Skrevet 5. august 2003 Siden det er så lenge siden jeg har delt ut roser så blir det mange i dag! Mine roser går til: Marianne ...bare fordi jeg liker dere! Tusen tusen takk, det var kjempekoselig. En nydelig stor rose får du av meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 5. august 2003 #1430 Del Skrevet 5. august 2003 Arwen. Ja det har jeg virkelig, nusselige meg :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 5. august 2003 #1431 Del Skrevet 5. august 2003 Jeg vil gi en rose til Kira for den kuuuule signaturen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 6. august 2003 #1432 Del Skrevet 6. august 2003 Min rose går til Usikker i dag. Hvorfor??? Hun fortjener det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. august 2003 #1433 Del Skrevet 7. august 2003 JEg gir resten av rosene til Sandman, Donpedro, Zirine, Cita, Chimp, Aricept og alle de andre som nå har fått streng beskjed av moder'ne om å ikke hetse meg og Microsoften min! På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nille-s Skrevet 7. august 2003 #1434 Del Skrevet 7. august 2003 mine første roser går til: Tjorven. (lykke til med festen også.) ...og til Trulselinemor. sånn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 7. august 2003 Forfatter #1435 Del Skrevet 7. august 2003 Idag går ikke dagens rose til Trøffelhelten, da han har ignorert meg siden jeg byttet avatar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 7. august 2003 #1436 Del Skrevet 7. august 2003 mine første roser går til: Tjorven. (lykke til med festen også.) Tusen takk! Det trengte jeg i dag! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 7. august 2003 #1437 Del Skrevet 7. august 2003 Sender en rose til viblie i Danmark i dag jeg, for vi hadde en innmari koselig prat på MSN her om dagen. Og så en blomst til Imari, fordi jeg liker deg bedre og bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 7. august 2003 #1438 Del Skrevet 7. august 2003 Oi - det er sjelden jeg er her inne, skal skjerpe meg... Ser jeg har fått rose. (Takk Hilde KS. ) (Har røykt litt mye de siste dagene - men skal skjerpe... huff... ser ikke noe kul ut...) Vil gi rose til samtlige brukere her på forumet, absolutt alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 8. august 2003 Forfatter #1439 Del Skrevet 8. august 2003 Idag gir jeg rose til SIRI, en av de nye brukerne. Bare for å ønske velkommen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 8. august 2003 #1440 Del Skrevet 8. august 2003 I dag vil jeg gi en rose til Livets datter Du lever virkelig opp til nicket-ditt, og starter masse skjønne tråder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå