Mette Skrevet 31. juli 2003 #1381 Del Skrevet 31. juli 2003 I dag vil jeg dagens rose til alle som har bursdag denne uken. Så vil jeg gi en til alle moderatorene som gjør en flott jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. juli 2003 #1382 Del Skrevet 31. juli 2003 Rose til Zirine i dag, fordi hun alltid kommer med så veloverveide og klare argumenter som slår det meste til bakken... synes jeg da, selv om jeg leser at utgangspunktet ditt er at "alle er sinte på deg". Kjemperose!! @} Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 31. juli 2003 #1383 Del Skrevet 31. juli 2003 Takk mysan, så snilt av deg Du får det til å høres ut som jeg mener at :"buuuhuu, alle er så slemme med meg" og jeg er liksom ikke helt DER Men sant nok, jeg har det med å provosere på meg folk - noen ganger har jeg inntrykk av at jeg har hele byer etter meg Men det er greit, jeg liker temperatur. Når det er sagt så er det veldig mange oppegående folk her inne - overraskende mange til å være et kjerringforum (beskytte hodet for slag). Det hadde jeg ikke trodd første gang jeg satte min fot her. Og når det kommer til veloverveide og gode argumenter, så har jeg møtt mine oversøstre. En god opplevelse fordi det er både interessant og lærerikt - faktisk også ganske så hyggelig. En rose tilbake til deg mysan fordi jeg tror jeg har et og annet og lære av deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. juli 2003 #1384 Del Skrevet 31. juli 2003 hahaha - jeg mente over hodet ikke at du var sånn derre buuuhuuuhuu alle er så slemme mot meg. Mer sånn der; nå sier jeg noe som får dem til å hogge hue av meg igjen, men de får jeg tåle... liksom Hyggelig at du mener du kan ha ett og annet å lære av meg også, jeg lærer i hvert fall en god del av deg. Se her, en liten roseknupp til *s* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 31. juli 2003 #1385 Del Skrevet 31. juli 2003 I dag vil jeg dagens rose til alle som har bursdag denne uken. Så vil jeg gi en til alle moderatorene som gjør en flott jobb. Tusen takk for rosen Remyline. Jeg vil være med å gi rose til moderatorene for den jobben dere gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. juli 2003 #1386 Del Skrevet 31. juli 2003 En kjempestor bukett med roser går i dag til Skusla-vennen min, fordi jeg savner deg masssse! I tillegg sender jeg en rose til dere som har vært innom dagboka mi i det siste, tiltross for at jeg nærmest er for "støttemedlem" å regne om dagen... Setter pris på at noen stikker innom dagboka mi - det varmer å vite at man ikke er glemt selvom man ikke deltar aktivt for tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 31. juli 2003 #1387 Del Skrevet 31. juli 2003 Jeg vil gi en langstilket rose til Lillian, Midnattsol og Janna. Fordi dere er 3 flotte jenter alle sammen.Og fordi jeg savner dere alle sammen,og fordi det er såååååå lenge siden noen har fått en rose fra meg nå Here u go........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 31. juli 2003 #1388 Del Skrevet 31. juli 2003 Verdens største rosebukett til Thea! Savner deg masse også Koz, Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 31. juli 2003 #1389 Del Skrevet 31. juli 2003 I kveld går min rose til donpedro. Rett og slett fordi hun er så mye på farten at alle blomstene dør hjemme hos henne (tror jeg) og fordi hun aldri er inne på tråder som dette, ergo får jeg blomsten selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 31. juli 2003 #1390 Del Skrevet 31. juli 2003 Din egoistiske faen!! (Ups, der ødela jeg idyllen på blomstertråden) Her har du en kaktus *kaster den hardt mot Zirine* Når det gjelder døde blomste rhar du rett, men vi har en fredslilje vi klarer å holde liv i. PS. Navnet mitt skrives med STOR bokstav, din imbesill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 31. juli 2003 #1391 Del Skrevet 31. juli 2003 Egoistiske faen :hihi: Nei, men du altså - nå har jeg fått 2 roser her inne og det er like mye som jeg har fått hos sambis på 5 år. Fikk du med deg det? Det er LIKE MYE SOM JEG HAR FÅTT HOS SAMBIS PÅ 5 ÅR!!!!! Klart jeg grabber til meg det jeg får - er helt underernært jo. Når det er sagt så fortjener du den rosen - virkelig. Vi skal ikke bli for sentimental her, menne .... det er bra for KG at du er her, sånn i korte trekk :D :røyke fredspipe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 31. juli 2003 #1392 Del Skrevet 31. juli 2003 *går foran Zirine så hun ikke blir truffet av kaktusen* du er snill du. (Og smart. Tror de trenger oss begge, jeg!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. august 2003 #1393 Del Skrevet 1. august 2003 Det er vel egentlig på sin plass med en rose (hver) til Tuppen og Lillemor, eller Minnie og Sandman som de ofte kaller seg her inne. De er nå så søte, med eller uten nakenbilder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 1. august 2003 #1394 Del Skrevet 1. august 2003 I dag gir jeg en rose til Janna - håper du leser dette.... Savner deg allerede!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 1. august 2003 #1395 Del Skrevet 1. august 2003 I dag vil jeg gi en stor rose til Tøffelhelten, som klarte å få fram smilet mitt igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. august 2003 #1396 Del Skrevet 1. august 2003 I dag vil jeg gi en stor rose til Tøffelhelten' date=' som klarte å få fram smilet mitt igjen. [/quote'] Trrrrrøffelhelten... Jeg vil i hvert fall ikke innrømme noe annet offentlig... Returnerer en selvlaget papirrose. Den er stygg, men den visner ikke... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 1. august 2003 #1397 Del Skrevet 1. august 2003 Å beklager, Trøffelhelten,takk for papir rosen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 2. august 2003 #1398 Del Skrevet 2. august 2003 Jeg vil gi en rose til Minnie. Det trenger hun virkelig nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 2. august 2003 #1399 Del Skrevet 2. august 2003 Der tok du tankene mine;Trulselinemor. Min første rose går også til Minnie. Ingen begrunnelse nødvendig. Min andre går til Kreps. - Fordi vi har det så hyggelig på MSN. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 2. august 2003 #1400 Del Skrevet 2. august 2003 Jeg gir en rose til ... Trulselinemor. Jeg fikk jaggu en PM. Takker og bukker. @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå