*Lillian* Skrevet 7. juli 2003 #1241 Del Skrevet 7. juli 2003 I dag gir jeg en stor rød rose til MzFire.......Just because Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 8. juli 2003 #1242 Del Skrevet 8. juli 2003 En langstilket rød en til Minnie E. Fordi hun bidrar til god underholdning og forhåpentligvis vurderer å skrive en roman en dag (du er en dyktig skribent Minnie). -----<---<---<- Suzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 8. juli 2003 #1243 Del Skrevet 8. juli 2003 I dag vil jeg gi dagens rose til alle de fantastiske moderatorene her inne på KG! -----{---{---{ Så denne rosen er til: - Gry(red) - Hege - Cassandra - Chiquita - dorian - Fredagsbarn - HMSP - Jasmin - Lea - Litago - Marianne - Misty - Nala - orakel - Sissan - Tusenfryd - usikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 9. juli 2003 Forfatter #1244 Del Skrevet 9. juli 2003 Jeg vil dele ut 2 roser idag! Den første går til Linemor, fordi du er så flink å holde avsporingstråden min i live! Den andre går til Qlio, som har fått ei lita tulle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 9. juli 2003 #1245 Del Skrevet 9. juli 2003 Jeg vil gi en rose til hver av dere som har svart meg på innlegg, og som har sendt meg PM og som jeg var på chatten med for lenge siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 10. juli 2003 #1246 Del Skrevet 10. juli 2003 En rose til Ètoile, fordi hun kikker innom respiratoren min og holder litt liv der inne. Ha en fin-fin sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruenge Skrevet 10. juli 2003 #1247 Del Skrevet 10. juli 2003 I dag sender jeg en stor favn med solsikker til 10na, hun trenger det virkelig nå. Lykke til du sterke kvinne, gråt ut og gå videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. juli 2003 #1248 Del Skrevet 10. juli 2003 Vil gi en rose til Huldre Lise igjen jeg, for lynet har kræsja hele pc'en hennes... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. juli 2003 #1249 Del Skrevet 10. juli 2003 Dagens roser går til: 10na! My heart goes out to you! Imari Det er så koselige innlegg i dagboka mi etter besøk fra deg :D Suzy Åssssen går det.......? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 10. juli 2003 #1250 Del Skrevet 10. juli 2003 åååååååhh!! Jeg har alltid hoppet over denne rose-tråden, fordi jeg alltid har tenkt at "phføj, det er nok ingen som sender en rose til meg likevel"... Og så fikk jeg en rose i dag!! Gjett om jeg ble glad, da!! Det var koselig, MarianneE! Takk det samme, forresten! Derfor sender jeg en rose til MarianneE - med jobbvibber slengende rundt stilken. Og en rose sendes til 10na - fordi du fortjener det. Det samme gjelder deg, *Lillian*.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 10. juli 2003 #1251 Del Skrevet 10. juli 2003 Det samme gjelder deg' date=' *Lillian*....[/quote'] Tuuusen takk, Imari! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 10. juli 2003 #1252 Del Skrevet 10. juli 2003 En roser til Anafugia og Mie som jobber hardt med å motivere meg i dagboka mi. En oppmuntringsrose til Lillian En gratulerer-med-ny-dagbok-rose til Usikker og Tusenfryd. En håper-det-går-bra-rose til Tilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 10. juli 2003 #1253 Del Skrevet 10. juli 2003 Jippy!.....gøyt å få blomst!!! Tusen takk!! Jeg vil sende ALLE sammen en Rosa Rose hver. Alle fortjener en liten Rose...det er så kjekkt å få, atte! *Sommerklem til alle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 10. juli 2003 #1254 Del Skrevet 10. juli 2003 En oppmuntringsrose til Lillian Tusen, tusen takk, Lea!! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 10. juli 2003 #1255 Del Skrevet 10. juli 2003 EN STOR RØD ROSE TIL 10NA Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 10. juli 2003 #1256 Del Skrevet 10. juli 2003 Må innrømma at eg er ein sjeldan gjest i denne tråden, men betre seint enn aldri: Tusen takk for rosene, Merete og Lillian :-) Sender eit par bukettar tilbake sidan eg var så sein ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 10. juli 2003 #1257 Del Skrevet 10. juli 2003 En stor rose til Legolas vennen, må du slappe av i ferien og bli frisk. *stor klem* :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 10. juli 2003 #1258 Del Skrevet 10. juli 2003 Må innrømma at eg er ein sjeldan gjest i denne tråden, men betre seint enn aldri: Tusen takk for rosene, Merete og Lillian :-) Sender eit par bukettar tilbake sidan eg var så sein ;-) Da får vel jeg en hel blomstereng siden du ikke har lagt merke til min rose på side 80? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 10. juli 2003 #1259 Del Skrevet 10. juli 2003 Da får vel jeg en hel blomstereng siden du ikke har lagt merke til min rose på side 80? Minst! Men så er du så vakker der midt i blomsterenga med ein krans av markblomar i håret - sommarjenta personleg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. juli 2003 #1260 Del Skrevet 10. juli 2003 Jeg vil gjerne gi 10 na en rose jeg :D . En oppmuntrings rose :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå