Gå til innhold

DAGENS ROSE

Livets datter

Anbefalte innlegg

I dag vil jeg gi dagens rose (eller lørdagens rose) til:

Skorpion72

Grunnen er at hun gifter seg på lørdag og jeg håper hun får en fantastisk dag! Gleder meg veldig til vielsen de skal ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler:

Takk for trekant-rose, ja.

Men du LB...du sier at du aldri har fått en rose...hva kaller du dette da???:

Kom til å tenke på en bruker til, som varmer opp forumet med sin lune, rolige og humrende skrivemåte, nemlig Lisa-Beth. Hun har en tendens til å bare poppe opp i debattene med sånne varmende, rolige, koselige og tankevekkende ord. Derfor:

Rose til Lisa-Beth.

Denne rosen fikk du den 8 juni, av Maiken, nemlig :) En god ting kan ikke gjentas for ofte, så her kan du få enda en. Blide, vittige LB.

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gi meg selv en rose i dag jeg' date=' for min kjære og jeg har 4 -årsdag i dag! :hjerte:[/quote']

Gratulerer angeleyes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne gi en rose til Lillian jeg.

-------<------

:o Tusen, tusen takk, Arwen!! :D

Hvis det var meg Lillian du mente da? :lol:

Sender en kjempestor en tilbake, jeg, bare fordi du var så snill mot meg!! :wink:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag vil jeg gi dagens rose til....

CARE

Det var så utrlig hyggelig at du husket på meg og turen min. Jeg ble utrolig glad for den tråden du startet!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag vil jeg gi en megarose til alle oss "søte, små og uskyldige" (*kremt*) piker her inne på KG!

:D :briller::hoho::briller: :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cruella

Oioioi.....Oppdaget ikke rosen fra 8.juni før nå jeg, Maiken!

:oops:

Tusen, tusen takk!!

Jippi!!!

Sender en sporenstreks (eller heter det sporeneks? har aldri skjønt det...)

tilbake.

Maiken, du skriver innlegg som får håret til å reise seg på hodet mitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag vil jeg gi en megarose til alle oss "søte, små og uskyldige" (*kremt*) piker her inne på KG!

:D :briller::hoho::briller: :D

Jippi endelig en som jeg er med på også !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mzfire

Vil gjerne gi Embla s en rose jeg. Jeg er så glad for at jeg møtte deg på det KG treffet og for at vi fant tonen :) Takk for din hyggelige mail som jeg fikk. Du er en av de får her som gjør at jeg fortsatt henger på KG :D

@

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Embla s

:oops: Thi hi :D Tusen takk, Mzfire! Får aldri roser jeg, så jeg gidder aldri gå inn i denne tråden her (syns den er dum siden jeg aldri får :wink: ), men så gikk jeg inn for å se hvem du hadde gitt til, også var den til M E G !!!! :ler2:

Ble kjempeglad :heiajente:

Også gir jeg en stoooor rose tilbake til Mzfire, det var veldig hyggelig å treffe deg, du er utrolig søt og har mange fine tanker! God sommer! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s
Jeg vil gi en rose til meg selv, jeg! Fordi jeg er så snill!  :D  

Og en rose til Merete fordi du er den eneste som har gitt meg rose de siste tre mnd (oppdaget det ikke før nå)  :wink:  

Og en rose til Embla S, fordi du får meg til å le skikkelig innimellom flekkan! :ler2:

Oi, den har jeg ikke sett før nå! Tusen takk, KATTAstrofe :D ! For en fin tråd :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pjusk

Jeg tror jeg må gi noen markblomster til meg selv for all den tid jeg nedlegger i hagen og bedene og med nesa i hagebøker.... Dessuten ser det ut til at dette er eneste muligheten for meg til å få blomster her :-?

Følger egentlig ikke med på denne tråden, men titter innom inneimellom...

Fikk forresten noen flotte tulipaner her fra Embla S ved påsketider - det har jeg jammen ikke glemt!

:D

Ellers vil jeg gi solsikke til følgende: Embla S fordi du er den du er(!), Leo fordi du er så hjelpsom og "kul", Bettie fordi du er så sterk, Vibeke/Hilde KS/Lisa Beth fordi jeg har lyst, Retz fordi du har så kontante og slagferdige innlegg, Minnie fordi du lever i en annen verden (planet?) enn meg, Vinga/Janna fordi jeg alltid leser dine innlegg, alle på KG-treffet i Oslo 13. juni fordi dere var så flotte alle som en, Lea fordi du virker både klok og kreativ, Tusenfryd, Ragnhild, Vega... Og sikkert noen flere som jeg har glemt.

Kan jeg bare gi blomst til en av gangen, forresten?? Ødelegger jeg tråden nå?? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei. Du ødelegger ikke tråden. Ikke når jeg får rose... :D

Er her og snoker nattestid.

Gir en rose til deg, Pjusk, fordi du er så koselig.

Og til Virgo, som er PRE, og trenger en oppmuntring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kinga

Pjusk! Takk for rose :D

Jeg vil dele ut flere i dag, jeg har jo mange til gode!

En rose til hver:

Pjusk, fordi du skriver godt.

Lana Lang, fordi du er omtenksom.

Lemoni, fordi du er forfriskende.

Vega, fordi du er snill.

Maiken, fordi du er en grepa kvinne.

Lasse, fordi du er ekte.

Care, fordi du er en dyrevenn.

OgaBoga, fordi du er artig.

Vibeke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...