Gå til innhold

DAGENS ROSE

Livets datter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Kjempekoselig å få en rose av deg, Angeleyes! Det var en positiv overraskelse, i motsetning til dette med jobben...

Takk skal du ha! :D

Sender forresten en rose tilbake til deg jeg, rett og slett fordi du virker som ei kjempekoselig jente som jeg føler jeg har mye til felles med!

---------<----<----

Jeg tar meg den friheten å dele ut flere roser i dag jeg - en rose går til hver av dere som skal på KG-treff i Oslo i dag - jeg er lei for at jeg ikke får truffet dere... :( Ønsker dere en fin kveld!

---------<----<----

(Hvis alle tar med seg sin rose, så kjenner dere hverandre lett igjen, folkens! :wink: )

Klem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest salma

Jeg vil gi en rose til sexysadie, selv om hun ikke er her for tiden, fordi hun har så friske innlegg som setter meg effektivt på plass når jeg kverulerer for mye.

Og så en til Suzy fordi hun virker som en SUPER dame!

Klem til disse to fra Salma!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært borte lenge derfor har deler jeg ut mange roser i dag:

Eowyn

Diva

Tjorven

MzFire

Livets datter

Trøffelhelten

Tuji

Kid-A

Ingeborg

Kristine 80

Dere er alle supre!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

I dag gir jeg to roser, en til Kverula :D og en til Ethereal :D for det dere skrev til svar på KRL under karriere og utdanning.

Takk skal dere ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gi en nattlig rose til Embla s jeg, siden hun var så snill og skulle sympatrisere med meg....... :wink:

Unnskyld at jeg sviktet.... :lol:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært borte lenge derfor har deler jeg ut mange roser i dag:

Eowyn

Diva

Tjorven

MzFire

Livets datter

Trøffelhelten

Tuji

Kid-A

Ingeborg

Kristine 80

Dere er alle supre!! :D

Tusen takk, ¤Arwen¤. Det var hyggelig. Jeg har mye glede av innleggende dine også.

Min rose vil jeg idag gi til pappa'n min! Pga dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En vakker rose går til Livets Datter etter og ha lest om pappaen hennes.

En vakker rose går til Kevin: godt og ha deg her igjen

En vakker rose går til 10na: Glad du er her

En vakker rose går til Lillian: Håper ting går bedre med deg snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst til å gi en rose til Mie fordi hun har gitt meg to roser tidligere, og dermed gjort meg veldig glad når jeg oppdaget det!

Jeg vil også gi en cala til Madden fordi hun har en slik herlig personlighet, og for at hun aldri blir lei av cafe og esthetique besøk. Også har hun Kg's flotteste hår! Det er jeg sikker på :wink:. Dessuten er cala bryllupsblomsten hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Donna

Jeg føler også for å dele ut roser. Men jeg vil ikke nevne noen ved navn i frykt for å glemme å nevne noen - og da vil det være sårt for de som sitter og vet de burde vært nevnt. SÅ derfor ingen nevnt - ingen glemt ok? :wink:

Jeg vil dele ut Røde roser til de som har bidratt på silikontrådene med fakta og erfaringer og beroligende ord *ler*

Jeg deler ut Rosa roser til de som har kommet med råd og støtte om vist medmenneskelighet i diverse tråder hvor jeg har vært lettere frustrert og oppgitt og lei meg i det siste- det varmer skal dere vite :lol:- og som jeg har fått eller skriver PM'er med ... Håper dere vet hvem dere er :wink:

Til de som har gitt meg mang en god latter bla i de lystige englers menighets fester og arrangemanger ......*ler*...og som fremdeles holder det siste Ordet under kontroll *ler*.......og som har spredd glede og latter andre steder ....Det er så godt å le litt ....og det er trivelig å tulle med dere ...*ler*......de vil jeg gi lilla roser

Og så vil jeg gi blå roser (spesielt dyrket frem for anledningen *ler*) til DEG som bryr deg ....som gjør det du kan for at andre skal få en god dag ...for at de skal trives her på kg....Slike som DEG gjør at jeg er her ..... :lol:

Og til slutt gule roser til de som jeg skravler med på MSN ... :wink:

Har fryktelig lyst å begynne å nevne navner nå - men skal la det være ..... :ler:

Plukk i vei ..en til hver ......for å vise at jeg setter pris på dere :wink:

@

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Sender forresten en rose tilbake til deg jeg, rett og slett fordi du virker som ei kjempekoselig jente som jeg føler jeg har mye til felles med!

---------<----<----

Tusen takk for rosen, Kverula.. :D Det var hyggelig å høre :D Syns vi har ganske mye til felles ja, og det er jo moro det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En vakker rose går til Livets Datter etter og ha lest om pappaen hennes.

:):):) Tusen takk!

Jeg vil dele ut tre roser idag.

* Den første går til Skusla. Du har mange "vettuge" innlegg som jeg har stor glede av.

* De to andre går til Huldre-Lise og Helenius for hyggelige hilsener i dagboken min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...