OppNed Skrevet 8. juni 2003 #1081 Del Skrevet 8. juni 2003 Jeg fikk så lyst å gi rose, jeg også... Men det er så vanskelig å sortere ut, så i denne omgangen vil jeg go en rose til noen som bidrar til å gi meg høylydte fniseanfall og distraherer meg vanvittig når på jobb. En håndfull gærninger på snikk-snakk som bare er så herlige: Virgo Arnie Livets Datter Trøffel Chimp Lasse Virgo Hilde K S Retz Ingeborg Kunne nevnt enda flere også. Dere får meg til å le, og ingenting kjennes bedre enn å le! Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 8. juni 2003 #1082 Del Skrevet 8. juni 2003 Vil så gjerne gi dagens rose til Starie jeg. Jeg ble så glad at det nesten gjorde vondt da jeg leste det du skrev om meg til Snikk-Snakk :D @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 8. juni 2003 #1083 Del Skrevet 8. juni 2003 Jeg fikk så lyst å gi rose, jeg også... Men det er så vanskelig å sortere ut, så i denne omgangen vil jeg go en rose til noen som bidrar til å gi meg høylydte fniseanfall og distraherer meg vanvittig når på jobb. En håndfull gærninger på snikk-snakk som bare er så herlige: Virgo Arnie Livets Datter Trøffel Chimp Lasse Virgo Hilde K S Retz Ingeborg Kunne nevnt enda flere også. Dere får meg til å le, og ingenting kjennes bedre enn å le! Maiken oi !! så gøy da !!! Jeg er til og med nevnt hele TO ganger !!! .....og øverst til og med ... ......Så koselig av deg Maiken !!! Godt å høre at jeg er med på å spre litt latter :oops: Og mens jeg er i gang så vil jeg nå bare si at DU er skyld en del latteranfall her hjemme hos meg .......keep on the good work! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 8. juni 2003 #1084 Del Skrevet 8. juni 2003 Jeg vil gi en rose til Mzfire. Fordi jeg liker deg så godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 8. juni 2003 #1085 Del Skrevet 8. juni 2003 Synes av og til jeg formelig hører latteren din runge, av de samme sprø tingene som meg selv, ja Virgo. Det er jo noe av dette som gjør KG til et gøyalt sted å være, ikke sant? Kom til å tenke på en bruker til, som varmer opp forumet med sin lune, rolige og humrende skrivemåte, nemlig Lisa-Beth. Hun har en tendens til å bare poppe opp i debattene med sånne varmende, rolige, koselige og tankevekkende ord. Derfor: Rose til Lisa-Beth. Kosetråd, dette. Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 8. juni 2003 #1086 Del Skrevet 8. juni 2003 Starie, tusen takk :D Vil gi deg en gooo klem jeg. Du aner ikke hvor mye det betyr for meg. Når jeg ser på rosen skal jeg tenke på deg Starie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 8. juni 2003 #1087 Del Skrevet 8. juni 2003 Synes av og til jeg formelig hører latteren din runge, av de samme sprø tingene som meg selv, ja Virgo. Det er jo noe av dette som gjør KG til et gøyalt sted å være, ikke sant? Nemlig !!! Og du verden så deilig det er å le litt !!! Glemmer meg ut og gapskratter noen ganger ...godt ingen hører det ...de hadde vel begynt å lure :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 9. juni 2003 #1088 Del Skrevet 9. juni 2003 Åh, tusen takk Maiken. Skjelden det ramler ned en rose til meg ! Så skjelden at det var en annen bruker som fortalte meg at den lå her ! ( ENDELIG er det noen som skjønner humoren min ! YES YES YES ) Tror nok det passer bedre med tulipaner til deg. Hvite, faktisk. Sett dem i en vase og nyt dem ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 9. juni 2003 #1089 Del Skrevet 9. juni 2003 Har hatt langhelg på hytta og ikke vært på KG siden fred formiddag. Abstinensen var påfallende da jeg kom inn døra og ser PC'en.... To personer som jeg liker veldig godt her inne får derfor rose av meg idag; MAIKEN av samme grunn som du ga en til meg + en kjempe-koooooz! :D LASSE fordi du er den du er + en smask midt på truten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 10. juni 2003 #1090 Del Skrevet 10. juni 2003 For en kjempesnill tråd! Blir helt sånn av dette jo: :kgsmil: :kgsmil: :kgsmil: Alle klemmer og nusser og er kjempesnille med hverandre. Vil være mer snill. Tusen takk for kos, chimpydoo. Koselig start på dagen. Du er snill du også. Og gøyal og helt aldeles rabiat. Får både kos og låne buksa di og alt mulig. Hilde KS...har ingen skjønt humoren din før nå??? Folk er jammen rare gitt. Kom på enda en jeg vil gi en blomst til, nemlig Kristian 71 som har vært borte i evigheter. Det var så koselig å se nicket igjen. Snille Kristian født i det herrens år nittenhundredeogsyttien! Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 10. juni 2003 #1091 Del Skrevet 10. juni 2003 Kristian får en lego-rose fra meg også. Og han får også med en vannpistol til å vanne den med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 10. juni 2003 #1092 Del Skrevet 10. juni 2003 Tusen takk, Maiken! Og STOR rose tilbake til deg også, særlig for de fantastiske limerickene og diktene som har sirkulert rundt omkring... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. juni 2003 #1093 Del Skrevet 10. juni 2003 Takk Maiken! Det varmer :kysse: Jeg fant ingen avatar som heter :rørt: men det er jeg nå... Så derfor Maiken: Enda en blomst til deg! Jeg har ikke vært flink nok til å lese og bruke denne tråden, så om det mot formodning skulle ligge en blomst til meg her som jeg ikke har sett, så takker jeg giveren her og nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jamie Skrevet 10. juni 2003 #1094 Del Skrevet 10. juni 2003 Jeg har lyst til å gi dagens rose til Livets datter. @ Denne får du fordi jeg synes du kan UTROLIG mange sanger på konkurranse- tråden på Snikk- Snakk. Ser veldig opp til deg pga av det! :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 10. juni 2003 #1095 Del Skrevet 10. juni 2003 Dagens rose går til Lasse.........for hans flotte skriblerier. Viser at han er et menneske med masse tanker, følelser - ja, han er retten og sletten et godt menneske! 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 10. juni 2003 #1096 Del Skrevet 10. juni 2003 Dagens rose går til Lasse.........for hans flotte skriblerier. Viser at han er et menneske med masse tanker, følelser - ja, han er retten og sletten et godt menneske! 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 10. juni 2003 #1097 Del Skrevet 10. juni 2003 Gir en rose til hver av dere som er bosatt i Oppland. Håper dere trives og har det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 11. juni 2003 #1098 Del Skrevet 11. juni 2003 Min aller første rose gir jeg til "Livets datter", fordi du har startet så mange koselige tråder her på KG. M.a. denne!!! Ser frem til flere av dine gode ideer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 12. juni 2003 Forfatter #1099 Del Skrevet 12. juni 2003 Selv om du har fått rose av meg før, trøffel, går dagens rose til deg idag. Ønsker deg en fin ferie, og håper vi får referat når du er tilbake igjen. Du kommer til å bli savnet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. juni 2003 #1100 Del Skrevet 12. juni 2003 Vil gi Kverula en rose i dag siden hun mistet jobben sin!! :x :cry: Håper det ordner seg for deg! Klem fra Angeleyes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå