Gå til innhold

DAGENS ROSE

Livets datter

Anbefalte innlegg

:oops: :oops: :oops:

Nå er jeg flau, Midnattsol! Først nå oppdaget jeg at jeg fikk rose av deg 30. mars! :oops:

Tusen takk - du er snill! :D Og fordi du er så snill, får du en stor, fin fløyelsrose tilbake (de er finest :wink: )!

Klem fra meg :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoho: Du er treeeeg, altså!!!!

Men det er greit det. :ler:

Tuuusen takk for nydelig fløyelsrose. :D

Og takk for pm, jeg skal svare på den i morgen....eller rettere sagt senere i dag. Skal bare sove litt først :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

Å så koselig... TUSEN takk for roser Eowyn og Kverula, og nyydelig tulipan Diva... :D :D :D

Jeg vil gi rose til:

Monja- du er ei kjempe jente...

Diva- grattis med vel overstått og lykke til med hus

Så vil jeg gi ALLE dere andre stooore liljer og si at dere er en super gjeng...... :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En rose til livets datter er greit, men jeg vil gi en til knubbis også

Så koselig. 1000 takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ops, oppdaga ikke før nå at jeg hadde fått en rose for en stund siden, jeg... :oops: TUSEN TAKK, LEA!!! :kysse:

I dag vil jeg gi verdens største rosebukett til LEA, og si jeg tenker masse på deg og håper virkelig at du blir sjukmeldt en liten stund når du er hos legen i morra, slik at du går kommet deg ovenpå igjen!!!

TENKER PÅ DEG, VENNEN!!1

...og en rosebukett er vanskelig å lage på PC'en, men jeg kan sende en ekte en om du vil!! :wink:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Dagens rose går til Skusla fordi hun har opplevd noe positivt i dag som gjorde henne veldig glad - og fordi jeg setter fryktelig stor pris på vennskapet vårt!

Gla' i deg! :D

------<-------<-----

Klem fra Kverula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lott@

Hm.......... idag vil jeg som den selvelskende kvinnen jeg er, gi meg selv en STOR bukett med liljekonvaller!!!! :P

Og så, en stor duggfrisk rose til SAMTLIGE KG'ere

@

....... sukk, jeg føler meg SÅÅÅÅ snill idag!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min rose går til M-ling, som var så snill og kom med støttende kommentarer da jeg hadde eksamensnerver i går. Takk og takk!

-------<----<----

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag vil jeg gi en kjempestor bukett med knallrøde roser til ALINE, og si TAKK for alle dine ord!!! :D Du har gitt meg mye å tenke på! Jeg beundrer din sterke vilje, og ditt pågangsmot!!

TAKK!

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cruella

Dagens rose går til LISA-BETH, som med sitt sedvanlige humør og kvikke replikker er med på å gjøre KG til dagens oase i en ellers krevende hverdag.

:kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil svært gjerne gi mer enn en rose! Men en hel bukett til Vibeke.... for ærlige og kloke svar!!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens rosebukett går til noen flotte jenter som gir meg en utrolig god støtte og oppuntrer meg når jeg er nedfor.....Glad i dere jenter, og disse rosene fortjener dere! :P

Diva

Kverula

Skusla

Madison

Fredagsbarn

Arwen

Dere er noen supre jenter!!

Stoooor klem fra Eowyn

-----,----'---,---{

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååh... Tuusen takk for rose Kverula og Eowyn.

I dag vil jeg gi en rose til ALLE på Kg.. Fordi her er så fint å være for tiden og jeg koser meg her, nå når det har roet seg litt...

So here goes:

@

Klem fra meg... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil dele ut 2 roser idag. Den første går til Indianlady for vakre ord:

Den andre går til Lykkeliten for denne:

Livets datter: skulle hilse spesielt til deg fra den ene av himmelens stjerner, som har et spesielt øye til deg og passer på at du har det bra. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Dagens dose...eh...ROSE går selvsagt til landeveiens nyslåtte ridder Readhead

Kjør pent! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...