Gjest Duchess Skrevet 28. april 2003 #861 Del Skrevet 28. april 2003 Takk for tulipan,Diva ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 29. april 2003 #862 Del Skrevet 29. april 2003 Lillen får min dagens rose, fordi du er en humørspreder og har vært en god støtte for meg med dine positive innlegg. Nå håper vi at det blir din tur snart!!! @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@shygirl@ Skrevet 30. april 2003 #863 Del Skrevet 30. april 2003 Jeg gir dagens rose til min forlovede... Han er så snill og skjønn, og jeg elsker han over alt på jord... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 30. april 2003 #864 Del Skrevet 30. april 2003 Kan jeg gi en rose til meg selv? Synes jeg egentlig fortjener den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2003 #865 Del Skrevet 30. april 2003 Klart du kan Kira! (jøss... det var den tredje avataren din i dag :D ) Jeg spanderer ei rose på Milo!!! Flere menn til KG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2003 #866 Del Skrevet 30. april 2003 Kan jeg gi en rose til meg selv? Selvsagt kan du det, bare du lover å ikke takke deg selv i et eget innlegg... Halvparten av innleggene her er jo av typen "takk, og så en i retur" :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 30. april 2003 #867 Del Skrevet 30. april 2003 Tusen takk for tulipan, Diva. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 30. april 2003 #868 Del Skrevet 30. april 2003 Lillen får min dagens rose' date= fordi du er en humørspreder og har vært en god støtte for meg med dine positive innlegg. Nå håper vi at det blir din tur snart!!! @ Tusen takk Kipa! DU er god du! Støtten er nok gjensidig, for den støtten jeg får fra deg, setter jeg veldig stor pris på! Jeg har jo aldri fått rose før heller, så dette var virkelig spesielt for meg! Men jeg vil gi en rose tilbake, for å gratulere deg/der, og fordi du er en god venn, og en smittebærer håper jeg! @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 1. mai 2003 #869 Del Skrevet 1. mai 2003 Tusen takk, Diva. Tullipaner er en av de fineste blomstene jeg vet om, fargerik og struttende som den er. En skikkelig "gla'blomst". Jeg har vært en liten tur ute og plukket noen hvitveisbuketter. De får mie, fredagsbarn og Diva. Takk for oppmuntringer og hyggelige hilsner. Verden er mindre vrang når jeg vet at noen tenker gode tanker........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 1. mai 2003 #870 Del Skrevet 1. mai 2003 Jeg gikk en tur på stien og hørte skogens ro' date= da så jeg opp ved stien en rosebukett så stooooooooor.................. Som jeg vil dele med: ....Augustbrud02.... + ALLE de jeg har glemt....... :D :D Tuuuuuusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 1. mai 2003 #871 Del Skrevet 1. mai 2003 Klart du kan Kira! (jøss... det var den tredje avataren din i dag :D ) Måtte sjekke hvilken avatar jeg kunne bruke, men savner nå sauen min litt, da. Så klarte jeg å avspore igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 1. mai 2003 #872 Del Skrevet 1. mai 2003 Dagens rose går til Merete. :kysse: (så ikke den store buketten din før nå jeg Merete :oops: hyggelig at du husket så mange) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 1. mai 2003 #873 Del Skrevet 1. mai 2003 Sender en rose til Merete jeg også... Tenk at jeg sto der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 1. mai 2003 #874 Del Skrevet 1. mai 2003 Tusen takk for hvitveis Bettie Du fortjener absolutt en haug med tulipaner nå i masse spreke farger Stå på :D Klem, Diva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 1. mai 2003 #875 Del Skrevet 1. mai 2003 Sender en bukett med rosersom takk for erfaringer , råd og oppmuntring ...godt vi har et sted å diskutere slikt sammen ....Ingen nevnt - ingen glemt :D Til dere alle @(tegner bare den ene rosen jeg) Og så vil jeg faktisk gi meg selv en rose - det fortjener jeg - jeg hadde en utrolig skremmende oppelvelse i går som involverer en fremmed mann på døren som hadde sporet meg opp ved å spørre i nabolaget om noen kjente en med en hund som såg slik og slik ut ......og jeg ble ikke kvitt han ...og var livredd .....så nå har jeg det gående - for han ringte meg etterpå også ......... :o Så derfor en rose til meg selv ......... *setter den i vase på stuebordet* *løper ut for å se etter en gang til at den nye sikkerhetslenken er på* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jamie Skrevet 1. mai 2003 #876 Del Skrevet 1. mai 2003 Jeg har lyst å gi rose til alle de som skriver så koselige og morsomme innlegg her på KG! Alle dere gjør det gøy å være her inne på forumet, og jeg kan bli sittende i flere timer å lese alt dere har skrevet! (Bare se hva klokka er nå.. Burde vært i seng for lengst.. *gjesp*) Tusen takk for at dere gjør forumet til en kjekk plass å være!! klemmepåalledereklem fra jamie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 5. mai 2003 #877 Del Skrevet 5. mai 2003 Nå har jeg ikke delt ut roser på KJEMPELENGE (av en eller annen grunn fikk jeg ikke lengre mailom denne tråden, og glemte den :oops: Skammer meg) Men, av den grunn har jeg MANGE roser å dele ut. Jeg gir dermed en helt bukkett til hver av de som kan gi meg en grunn til at de fortjener en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. mai 2003 #878 Del Skrevet 5. mai 2003 Nå er det skremmende lenge siden jeg har vært innom denne tråden, men nå har jeg mange roser jeg vil dele ut. Men aller først må jeg bare få takke Diva for en kjempekoselig hilsen tidligere på denne tråden som jeg ikke har sett før nå: Kverula : Du virker som en svært sympatisk og reflektert jente. Jeg leser dine innlegg med fryd og interesse. Tror vi har mye til felles. (Siterte den like godt her jeg, sånn at jeg kan lese den enda en gang...Ble så innmari glad for de pene ordene! :D ) Jeg vil gi en rose til følgende KG-brukere som betyr mye for meg: Skusla Diva Midnattsol Monja Mzfire Sola Eowyn Missycat Lemoni* Jeg er så glad for at jeg har kommet i kontakt med dere - dere gjør KG-dagen min til noe verdifullt! --------<----<----<-- Klem til dere fra Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 5. mai 2003 #879 Del Skrevet 5. mai 2003 Som takk for noen kjempefine ord gir jeg dagens rose til en flott person, en kvikk, morsom og utrolig snill jente....Kverula, denne rosen fortjener du!!! ------,----'----,---{ Og så vil jeg gi Diva en stor Märtha-lilje! (fikk to stykker igår, og de var så nydelige!!) Du er en super jente!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. mai 2003 #880 Del Skrevet 5. mai 2003 :D Takk for fine ord, Eowyn...De varmet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå