Ciaran og Ciara Skrevet 22. desember 2025 #7381 Skrevet 22. desember 2025 Cid skrev (3 timer siden): Alle hyggelige kågere får en førjuls fra meg Tusen Takk, vi gir deg Roser tilbake fordi du er snill og grei, og lager fine episoder i parodier en sang, og i adventskalender episodene dine. 1 1
Cid Skrevet 5. januar #7382 Skrevet 5. januar Vil gi nyårets første til @Stacy__, takk for at du er her på sosial prat og gir oss hygge og kjekke samtaler i tråder
Ciaran og Ciara Skrevet 5. januar #7383 Skrevet 5. januar Cid skrev (Akkurat nå): Vil gi nyårets første til @Stacy__, takk for at du er her på sosial prat og gir oss hygge og kjekke samtaler i tråder Vi er helt enige, hun er en snill og grei dame. 2
Cid Skrevet 5. januar #7384 Skrevet 5. januar Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Vi er helt enige, hun er en snill og grei dame. Barna har en kul mamma 1
Ciaran og Ciara Skrevet 5. januar #7385 Skrevet 5. januar Cid skrev (9 minutter siden): Barna har en kul mamma Ja det er vi enige i, de er heldige som har henne.🥰🥰 1
Stacy__ Skrevet 5. januar #7386 Skrevet 5. januar Cid skrev (11 minutter siden): Vil gi nyårets første til @Stacy__, takk for at du er her på sosial prat og gir oss hygge og kjekke samtaler i tråder Ciaran og Ciara skrev (10 minutter siden): Vi er helt enige, hun er en snill og grei dame. Tusen takk ☺️ Dere er altfor snille ❤️❤️ Jeg synes det er kjempehyggelig å henge her på sosial prat, innimellom slagene hjemme og på jobb. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 5. januar #7387 Skrevet 5. januar Stacy__ skrev (Akkurat nå): Tusen takk ☺️ Dere er altfor snille ❤️❤️ Jeg synes det er kjempehyggelig å henge her på sosial prat, innimellom slagene hjemme og på jobb.
Stacy__ Skrevet 5. januar #7388 Skrevet 5. januar Cid skrev (14 minutter siden): Barna har en kul mamma Takk selvom jeg anser meg selv som den mest ukule personen jeg vet om 😅 1
Ciaran og Ciara Skrevet 5. januar #7389 Skrevet 5. januar Stacy__ skrev (3 minutter siden): Takk selvom jeg anser meg selv som den mest ukule personen jeg vet om 😅 1
Cid Skrevet 5. januar #7390 Skrevet 5. januar Stacy__ skrev (10 minutter siden): Takk selvom jeg anser meg selv som den mest ukule personen jeg vet om 😅 Man er ofte sin største kritiker 1
Cid Skrevet lørdag kl. 13:39 #7391 Skrevet lørdag kl. 13:39 (endret) Jeg vil gi dagens 🌹 til @Beneath the Moon som har vært her i ti år i år, håper at du blir her i flere tiår til 😃 Hadde ikke vært det samme her uten deg Edit: Vil også gi @SVK morgendagens 🌹 Hoppe tråden er min favoritt tråd her inne og grunnen til at jeg fortsatt er på kg, men den hadde ikke vært den samme uten dere! Endret lørdag kl. 14:03 av Cid
SVK Skrevet lørdag kl. 14:09 #7392 Skrevet lørdag kl. 14:09 Cid skrev (27 minutter siden): Jeg vil gi dagens 🌹 til @Beneath the Moon som har vært her i ti år i år, håper at du blir her i flere tiår til 😃 Hadde ikke vært det samme her uten deg Edit: Vil også gi @SVK morgendagens 🌹 Hoppe tråden er min favoritt tråd her inne og grunnen til at jeg fortsatt er på kg, men den hadde ikke vært den samme uten dere! Tusen takk! Det er en ære å bli nevnt i samme selskap som @Beneath the Moon. Du er en utrolig hyggelig bruker Cid og forumet hadde ikke vært like trivelig uten deg. 1
Beneath the Moon Skrevet lørdag kl. 16:05 #7393 Skrevet lørdag kl. 16:05 Cid skrev (2 timer siden): Jeg vil gi dagens 🌹 til @Beneath the Moon som har vært her i ti år i år, håper at du blir her i flere tiår til 😃 Hadde ikke vært det samme her uten deg Edit: Vil også gi @SVK morgendagens 🌹 Hoppe tråden er min favoritt tråd her inne og grunnen til at jeg fortsatt er på kg, men den hadde ikke vært den samme uten dere! Tusen takk, så hyggelig og uforventet ❤️ 1
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl. 19:10 #7394 Skrevet lørdag kl. 19:10 Cid skrev (5 timer siden): Jeg vil gi dagens 🌹 til @Beneath the Moon som har vært her i ti år i år, håper at du blir her i flere tiår til 😃 Hadde ikke vært det samme her uten deg Edit: Vil også gi @SVK morgendagens 🌹 Hoppe tråden er min favoritt tråd her inne og grunnen til at jeg fortsatt er på kg, men den hadde ikke vært den samme uten dere! Støttes 100% av oss. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå