Ciaran og Ciara Skrevet 22. desember 2025 #7381 Skrevet 22. desember 2025 Cid skrev (3 timer siden): Alle hyggelige kågere får en førjuls fra meg Tusen Takk, vi gir deg Roser tilbake fordi du er snill og grei, og lager fine episoder i parodier en sang, og i adventskalender episodene dine. 1 1
Cid Skrevet 5. januar #7382 Skrevet 5. januar Vil gi nyårets første til @Stacy__, takk for at du er her på sosial prat og gir oss hygge og kjekke samtaler i tråder
Ciaran og Ciara Skrevet 5. januar #7383 Skrevet 5. januar Cid skrev (Akkurat nå): Vil gi nyårets første til @Stacy__, takk for at du er her på sosial prat og gir oss hygge og kjekke samtaler i tråder Vi er helt enige, hun er en snill og grei dame. 2
Cid Skrevet 5. januar #7384 Skrevet 5. januar Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Vi er helt enige, hun er en snill og grei dame. Barna har en kul mamma 1
Ciaran og Ciara Skrevet 5. januar #7385 Skrevet 5. januar Cid skrev (9 minutter siden): Barna har en kul mamma Ja det er vi enige i, de er heldige som har henne.🥰🥰 1
Stacy__ Skrevet 5. januar #7386 Skrevet 5. januar Cid skrev (11 minutter siden): Vil gi nyårets første til @Stacy__, takk for at du er her på sosial prat og gir oss hygge og kjekke samtaler i tråder Ciaran og Ciara skrev (10 minutter siden): Vi er helt enige, hun er en snill og grei dame. Tusen takk ☺️ Dere er altfor snille ❤️❤️ Jeg synes det er kjempehyggelig å henge her på sosial prat, innimellom slagene hjemme og på jobb. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 5. januar #7387 Skrevet 5. januar Stacy__ skrev (Akkurat nå): Tusen takk ☺️ Dere er altfor snille ❤️❤️ Jeg synes det er kjempehyggelig å henge her på sosial prat, innimellom slagene hjemme og på jobb.
Stacy__ Skrevet 5. januar #7388 Skrevet 5. januar Cid skrev (14 minutter siden): Barna har en kul mamma Takk selvom jeg anser meg selv som den mest ukule personen jeg vet om 😅 1
Ciaran og Ciara Skrevet 5. januar #7389 Skrevet 5. januar Stacy__ skrev (3 minutter siden): Takk selvom jeg anser meg selv som den mest ukule personen jeg vet om 😅 1
Cid Skrevet 5. januar #7390 Skrevet 5. januar Stacy__ skrev (10 minutter siden): Takk selvom jeg anser meg selv som den mest ukule personen jeg vet om 😅 Man er ofte sin største kritiker 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå