Gå til innhold

DAGENS ROSE

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (20 timer siden):

Tusen Takk, vi håper at du vil trives her på KG og på sosialprat her hos oss.:klem3::klem3:

Det gjør jeg ❤️❤️

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Stacy__ skrev (2 minutter siden):

Det gjør jeg ❤️❤️

Så fint, det er vi glade for å høre.:hjerte::hjerte:

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

@SVK :rose: 

Ser deg i tråder der det er mye mørkt og tungt. Og midt oppi de.. du som gir, av det som virker som ekte varme og solidaritet, uten at det virker som om du venter noe i retur. En vakker egenskap. Det gir meg håp og tro på mennesker :hjerte:

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Frøkenfryden skrev (4 minutter siden):

Ser deg i tråder der det er mye mørkt og tungt. Og midt oppi de.. du som gir, av det som virker som ekte varme og solidaritet, uten at det virker som om du venter noe i retur. En vakker egenskap. Det gir meg håp og tro på mennesker :hjerte:

Ja han virker som en veldig fin fyr :)

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Vi kaster oss også på og gir Dagens Rose til @SVKfor vi synes at du er snill og grei, og du er en av våre beste forumvenner her på KG.:rose::rose::hjerte::hjerte:

• Liker 1
Skrevet
Frøkenfryden skrev (19 timer siden):

Tusen takk, det var utrolig snilt sagt av deg. 

• Hjerte 3
Skrevet
Cid skrev (23 timer siden):

Ja han virker som en veldig fin fyr :)

Tusen takk! 

Ciaran og Ciara skrev (22 timer siden):

Vi kaster oss også på og gir Dagens Rose til @SVKfor vi synes at du er snill og grei, og du er en av våre beste forumvenner her på KG.:rose::rose::hjerte::hjerte:

Tusen takk! 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
SVK skrev (3 timer siden):

Tusen takk! 

Tusen takk! 

:hjerte::hjerte::klem3::klem3:

• 2 måneder senere...
Skrevet

Vil gi dagens :rose: til @Hydrium

Du er en sann gledesspreder her på sosial prat, håper vi ser deg igjen her snart og at du blir fast inventar her fremover de neste årene :jepp:

• Hjerte 1
Skrevet
Cid skrev (1 time siden):

Du er en sann gledesspreder her på sosial prat, håper vi ser deg igjen her snart og at du blir fast inventar her fremover de neste årene :jepp:

Enig! 

• Hjerte 1
Skrevet
SVK skrev (1 time siden):

Enig! 

Cid skrev (3 timer siden):

Vi er helt enige.:hjerte::hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...