Stacy__ Skrevet 11. august #7341 Skrevet 11. august Ciaran og Ciara skrev (20 timer siden): Tusen Takk, vi håper at du vil trives her på KG og på sosialprat her hos oss. Det gjør jeg ❤️❤️ 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 11. august #7342 Skrevet 11. august Stacy__ skrev (2 minutter siden): Det gjør jeg ❤️❤️ Så fint, det er vi glade for å høre. 1
Frøkenfryden Skrevet 21. august #7343 Skrevet 21. august @SVK Ser deg i tråder der det er mye mørkt og tungt. Og midt oppi de.. du som gir, av det som virker som ekte varme og solidaritet, uten at det virker som om du venter noe i retur. En vakker egenskap. Det gir meg håp og tro på mennesker 2 1
Cid Skrevet 21. august #7344 Skrevet 21. august Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): @SVK Ser deg i tråder der det er mye mørkt og tungt. Og midt oppi de.. du som gir, av det som virker som ekte varme og solidaritet, uten at det virker som om du venter noe i retur. En vakker egenskap. Det gir meg håp og tro på mennesker Ja han virker som en veldig fin fyr 2 1
Ciaran og Ciara Skrevet 21. august #7345 Skrevet 21. august Vi kaster oss også på og gir Dagens Rose til @SVKfor vi synes at du er snill og grei, og du er en av våre beste forumvenner her på KG. 1
SVK Skrevet 22. august #7346 Skrevet 22. august Frøkenfryden skrev (19 timer siden): @SVK Ser deg i tråder der det er mye mørkt og tungt. Og midt oppi de.. du som gir, av det som virker som ekte varme og solidaritet, uten at det virker som om du venter noe i retur. En vakker egenskap. Det gir meg håp og tro på mennesker Tusen takk, det var utrolig snilt sagt av deg. 3
SVK Skrevet 22. august #7347 Skrevet 22. august Cid skrev (23 timer siden): Ja han virker som en veldig fin fyr Tusen takk! Ciaran og Ciara skrev (22 timer siden): Vi kaster oss også på og gir Dagens Rose til @SVKfor vi synes at du er snill og grei, og du er en av våre beste forumvenner her på KG. Tusen takk! 1 2
Ciaran og Ciara Skrevet 22. august #7348 Skrevet 22. august SVK skrev (3 timer siden): Tusen takk! Tusen takk!
Cid Skrevet i går, 15:06 #7349 Skrevet i går, 15:06 Vil gi dagens til @Hydrium Du er en sann gledesspreder her på sosial prat, håper vi ser deg igjen her snart og at du blir fast inventar her fremover de neste årene 1
SVK Skrevet i går, 16:46 #7350 Skrevet i går, 16:46 Cid skrev (1 time siden): Vil gi dagens til @Hydrium Du er en sann gledesspreder her på sosial prat, håper vi ser deg igjen her snart og at du blir fast inventar her fremover de neste årene Enig! 1
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 18:07 #7351 Skrevet i går, 18:07 SVK skrev (1 time siden): Enig! Cid skrev (3 timer siden): Vil gi dagens til @Hydrium Du er en sann gledesspreder her på sosial prat, håper vi ser deg igjen her snart og at du blir fast inventar her fremover de neste årene Vi er helt enige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå