SVK Skrevet 15. desember 2024 #7321 Del Skrevet 15. desember 2024 Dagens rose går til @Paneera. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. desember 2024 #7322 Del Skrevet 15. desember 2024 SVK skrev (3 minutter siden): Dagens rose går til @Paneera. Støttes 100% av oss. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 15. desember 2024 #7323 Del Skrevet 15. desember 2024 Jeg ønsker å gi en til de som aldri har fått en 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. desember 2024 #7324 Del Skrevet 15. desember 2024 Freyja Valkyrie skrev (1 minutt siden): Jeg ønsker å gi en til de som aldri har fått en Det støttes 100% av oss. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. februar #7325 Del Skrevet 27. februar Jeg vil gi dagens til @skruf ❤️ Leste igjennom i tråden hvor du skrev om hvordan de siste årene har vært med sykdommen, jeg vil fortelle deg hvor modig jeg synes du er som tør å være så åpen! Jeg har alltid hatt sansen for deg på kg og alltid synes at du skriver mye bra! Og etter at vi pratet på pm en periode for noen år siden så fikk jeg veldig sansen for deg som person, du er et fint menneske og barna dine er heldige som har deg som mamma ❤️ Håper at du lever i mange år til vi på kg setter veldig pris på deg ❤️ 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 27. februar #7326 Del Skrevet 27. februar (endret) Cid skrev (1 time siden): Jeg vil gi dagens til @skruf ❤️ Leste igjennom i tråden hvor du skrev om hvordan de siste årene har vært med sykdommen, jeg vil fortelle deg hvor modig jeg synes du er som tør å være så åpen! Jeg har alltid hatt sansen for deg på kg og alltid synes at du skriver mye bra! Og etter at vi pratet på pm en periode for noen år siden så fikk jeg veldig sansen for deg som person, du er et fint menneske og barna dine er heldige som har deg som mamma ❤️ Håper at du lever i mange år til vi på kg setter veldig pris på deg ❤️ Åh, tusen takk❤️ Nå ble jeg både rørt og glad🥰 Og de fine ordene gjorde så godt nå som jeg siden november har vært, og er, inne i en tøff sykdomsperiode der jeg fikk vite for noen uker siden at behandlingen har for første gang hatt dårlig effekt, og jeg venter nå på å begynne med en helt ny type cellegift neste uke. Der er mye tanker for tiden. Så denne kommentaren fra deg gjorde så utrolig godt at du aner ikke❤️ Takk for at du er et så godhjertet, omsorgsfull og medmenneskelig 🌹 Endret 27. februar av skruf 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet onsdag kl 15:51 #7327 Del Skrevet onsdag kl 15:51 Vil gi dagens til @Frøkenfryden Hun er alltid hyggelig og omtenksom, hun fremstår som en klok og god person som vi alle skulle hatt en av i livet våres 😃 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet onsdag kl 17:03 #7328 Del Skrevet onsdag kl 17:03 Vi vil gi Dagens Rose til @Centella Vi har ikke sett deg her på KG på over et år. Vi håper at du har det bra, og vi savner deg her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet onsdag kl 17:13 #7329 Del Skrevet onsdag kl 17:13 Cid skrev (1 time siden): Vil gi dagens til @Frøkenfryden Hun er alltid hyggelig og omtenksom, hun fremstår som en klok og god person som vi alle skulle hatt en av i livet våres 😃 Takk Satte veldig pris på det i dag! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet onsdag kl 17:14 #7330 Del Skrevet onsdag kl 17:14 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Takk Satte veldig pris på det i dag! Du fortjener alt godt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå