Ciaran og Ciara Skrevet 15. desember 2024 #7322 Skrevet 15. desember 2024 SVK skrev (3 minutter siden): Dagens rose går til @Paneera. Støttes 100% av oss. 1
Phoenix Heart Skrevet 15. desember 2024 #7323 Skrevet 15. desember 2024 Jeg ønsker å gi en til de som aldri har fått en 7
Ciaran og Ciara Skrevet 15. desember 2024 #7324 Skrevet 15. desember 2024 Freyja Valkyrie skrev (1 minutt siden): Jeg ønsker å gi en til de som aldri har fått en Det støttes 100% av oss. 1
Cid Skrevet 27. februar #7325 Skrevet 27. februar Jeg vil gi dagens til @skruf ❤️ Leste igjennom i tråden hvor du skrev om hvordan de siste årene har vært med sykdommen, jeg vil fortelle deg hvor modig jeg synes du er som tør å være så åpen! Jeg har alltid hatt sansen for deg på kg og alltid synes at du skriver mye bra! Og etter at vi pratet på pm en periode for noen år siden så fikk jeg veldig sansen for deg som person, du er et fint menneske og barna dine er heldige som har deg som mamma ❤️ Håper at du lever i mange år til vi på kg setter veldig pris på deg ❤️ 1 5
skruf Skrevet 27. februar #7326 Skrevet 27. februar (endret) Cid skrev (1 time siden): Jeg vil gi dagens til @skruf ❤️ Leste igjennom i tråden hvor du skrev om hvordan de siste årene har vært med sykdommen, jeg vil fortelle deg hvor modig jeg synes du er som tør å være så åpen! Jeg har alltid hatt sansen for deg på kg og alltid synes at du skriver mye bra! Og etter at vi pratet på pm en periode for noen år siden så fikk jeg veldig sansen for deg som person, du er et fint menneske og barna dine er heldige som har deg som mamma ❤️ Håper at du lever i mange år til vi på kg setter veldig pris på deg ❤️ Åh, tusen takk❤️ Nå ble jeg både rørt og glad🥰 Og de fine ordene gjorde så godt nå som jeg siden november har vært, og er, inne i en tøff sykdomsperiode der jeg fikk vite for noen uker siden at behandlingen har for første gang hatt dårlig effekt, og jeg venter nå på å begynne med en helt ny type cellegift neste uke. Der er mye tanker for tiden. Så denne kommentaren fra deg gjorde så utrolig godt at du aner ikke❤️ Takk for at du er et så godhjertet, omsorgsfull og medmenneskelig 🌹 Endret 27. februar av skruf 1 9
Cid Skrevet 9. april #7327 Skrevet 9. april Vil gi dagens til @Frøkenfryden Hun er alltid hyggelig og omtenksom, hun fremstår som en klok og god person som vi alle skulle hatt en av i livet våres 😃 2
Ciaran og Ciara Skrevet 9. april #7328 Skrevet 9. april Vi vil gi Dagens Rose til @Centella Vi har ikke sett deg her på KG på over et år. Vi håper at du har det bra, og vi savner deg her. 1
Frøkenfryden Skrevet 9. april #7329 Skrevet 9. april Cid skrev (1 time siden): Vil gi dagens til @Frøkenfryden Hun er alltid hyggelig og omtenksom, hun fremstår som en klok og god person som vi alle skulle hatt en av i livet våres 😃 Takk Satte veldig pris på det i dag! 2
Cid Skrevet 9. april #7330 Skrevet 9. april Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Takk Satte veldig pris på det i dag! Du fortjener alt godt 2
Cid Skrevet 21. april #7331 Skrevet 21. april Vil gi dagens påske til @Gladikaffe Hun er alltid så vennlig og grei, jeg blir i godt humør når jeg ser henne i tråder 3
Gladikaffe Skrevet 21. april #7332 Skrevet 21. april Cid skrev (6 timer siden): Vil gi dagens påske til @Gladikaffe Hun er alltid så vennlig og grei, jeg blir i godt humør når jeg ser henne i tråder Tusen hjertelig takk, gjett om jeg ble glad nå! snurr !! 3
SVK Skrevet 12. mai #7333 Skrevet 12. mai Dagens rose går til @male32. Håper det ordner seg for deg. 1
Cid Skrevet 10. august #7334 Skrevet 10. august Jeg vil gi dagens til @Hydrium, hun virker som en veldig trivelig person og jeg er glad for at hun har begynt å henge her 2
Ciaran og Ciara Skrevet 10. august #7335 Skrevet 10. august Vi vil gi Dagens Rose til @Stacy__For vi synes at hun virker som en kjempegrei og kjempekul dame. 3
Hydrium Skrevet 10. august #7336 Skrevet 10. august Cid skrev (5 minutter siden): Jeg vil gi dagens til @Hydrium, hun virker som en veldig trivelig person og jeg er glad for at hun har begynt å henge her Og en rose @Cid 2
Cid Skrevet 10. august #7337 Skrevet 10. august (endret) Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden): Vi vil gi Dagens Rose til @Stacy__For vi synes at hun virker som en kjempegrei og kjempekul dame. Enig Hydrium skrev (2 minutter siden): Og en rose @Cid Får knapt puste men kjenner det definitivt 😅 Endret 10. august av Cid 3
Ciaran og Ciara Skrevet 10. august #7338 Skrevet 10. august Hydrium skrev (4 minutter siden): Og en rose @Cid Vi er helt enige. 2
Stacy__ Skrevet 10. august #7339 Skrevet 10. august Ciaran og Ciara skrev (3 timer siden): Vi vil gi Dagens Rose til @Stacy__For vi synes at hun virker som en kjempegrei og kjempekul dame. Dere er så koselig @Ciaran og Ciara Tusen takk ☺️ 2
Ciaran og Ciara Skrevet 10. august #7340 Skrevet 10. august Stacy__ skrev (1 time siden): Dere er så koselig @Ciaran og Ciara Tusen takk ☺️ Tusen Takk, vi håper at du vil trives her på KG og på sosialprat her hos oss. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå