Maskinfører Skrevet 16. august #7301 Del Skrevet 16. august Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. august #7302 Del Skrevet 17. august Forsinka bursdagsblom til @MarianneE 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 17. august #7303 Del Skrevet 17. august 7 minutter siden, Frøkenfryden said: Forsinka bursdagsblom til @MarianneE Gratulerer på etterskudd @MarianneE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. august #7304 Del Skrevet 17. august Frøkenfryden skrev (5 timer siden): Forsinka bursdagsblom til @MarianneE SVK skrev (5 timer siden): Gratulerer på etterskudd @MarianneE! Fininger!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. august #7305 Del Skrevet 17. august MarianneE skrev (7 minutter siden): Fininger!! Cassidy Tvillingene gratulerer deg også på etterskudd @MarianneE 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 18. august #7306 Del Skrevet 18. august Jeg gir dagnes rose til @Ciaran og Ciara! Dere har nok fått mange roser fra før av, men skader aldri med noen flere! Tvillinger som alltid sprer positivitet og gir støtte uansett hva! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 18. august #7307 Del Skrevet 18. august Just now, Kassettspiller said: Jeg gir dagnes rose til @Ciaran og Ciara! Dere har nok fått mange roser fra før av, men skader aldri med noen flere! Tvillinger som alltid sprer positivitet og gir støtte uansett hva! Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. august #7308 Del Skrevet 18. august SVK skrev (2 timer siden): Enig! Kassettspiller skrev (2 timer siden): Jeg gir dagnes rose til @Ciaran og Ciara! Dere har nok fått mange roser fra før av, men skader aldri med noen flere! Tvillinger som alltid sprer positivitet og gir støtte uansett hva! Tusen Takk, nå ble Cassidy Tvillingene glade og varme i hjertene våre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 23. august #7309 Del Skrevet 23. august Dagens rose må jeg nesten gi til @Hoppetaujenta som har herjet på KG i et helt snes med år! 🌹 Og @SVK får en liten avlegger for sin innsats med å gjøre oss oppmerksom på begivenheten ⚘️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 23. august #7310 Del Skrevet 23. august 1 hour ago, KnekkeBørre said: Og @SVK får en liten avlegger for sin innsats med å gjøre oss oppmerksom på begivenheten ⚘️ Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. august #7311 Del Skrevet 23. august KnekkeBørre skrev (4 timer siden): Dagens rose må jeg nesten gi til @Hoppetaujenta som har herjet på KG i et helt snes med år! 🌹 Og @SVK får en liten avlegger for sin innsats med å gjøre oss oppmerksom på begivenheten ⚘️ Støttes 100% av Cassidy Tvillingene. SVK skrev (3 timer siden): Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 23. august #7312 Del Skrevet 23. august 3 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Støttes 100% av Cassidy Tvillingene. Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. august #7313 Del Skrevet 23. august SVK skrev (6 minutter siden): Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. september #7314 Del Skrevet 21. september (endret) Jeg vil gi dagens 🌹 til @SVK Han er en av mine favoritter her inne, han gjør sosial prat til en enda triveligere og artigere plass å være på 😄 Jeg håper at han aldri forlater kg Endret 21. september av Cid 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. september #7315 Del Skrevet 21. september Cid skrev (1 minutt siden): Jeg vil gi dagens 🌹 til @SVK Han er en av mine favoritter her inne, han gjør sosial prat til en enda triveligere og artigere plass å være på 😄 Jeg håper at han aldri forlater kg Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.🌹🌹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 22. september #7316 Del Skrevet 22. september Cid skrev (15 timer siden): Jeg vil gi dagens 🌹 til @SVK Han er en av mine favoritter her inne, han gjør sosial prat til en enda triveligere og artigere plass å være på 😄 Jeg håper at han aldri forlater kg Tusen takk! Og de er en av mine favoritter og som gjør sosialprat et artig sted å være! Jeg kommer ikke til å forlate Kvinneguiden og jeg har planer om å snart komme tilbake til Hoppetaujenta-tråden. Ciaran og Ciara skrev (15 timer siden): Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.🌹🌹 Tusen takk! Og samme tilbake! 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. september #7317 Del Skrevet 22. september (endret) SVK skrev (Akkurat nå): Tusen takk! Og de er en av mine favoritter og som gjør sosialprat et artig sted å være! Jeg kommer ikke til å forlate Kvinneguiden og jeg har planer om å snart komme tilbake til Hoppetaujenta-tråden. Tusen takk! Og samme tilbake! Gleder meg og takk Endret 22. september av Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. september #7318 Del Skrevet 22. september SVK skrev (1 time siden): Tusen takk! Og de er en av mine favoritter og som gjør sosialprat et artig sted å være! Jeg kommer ikke til å forlate Kvinneguiden og jeg har planer om å snart komme tilbake til Hoppetaujenta-tråden. Tusen takk! Og samme tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå